نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13

موضوع: پینگ داخلی بسیار بالا

  
  1. #1
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    پینگ داخلی بسیار بالا

    من پینگ داخلی که میگیرم، یه چند تا ۱ میاد بعد میپره میره رو ۳۰۰ - ۴۰۰ که همین باعث میشه تو بازی‌های آنلاین با مشکل مواجه شم.


    اینو هم بگم که اتصال من با کابل لن هست. و فکر نمیکنم که مشکل از کارت شبکم باشه جون این مشکل رو تو کنسول هم دارم چرا که با اینکه پینگم خوبه، ولی هر از گاهی لگ میده. ب شرکت هم زنگ میزنم میگه مشکل پینگ داخلی به خودتون مربوطه. فکر میکردم مشکل از مودمه ولی مودم رو هم تعویض کردم و بازم این مشکل هست.




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    605
    سپاسگزاری شده
    481
    سپاسگزاری کرده
    57
    ایراد رو باید پیدا کنی علت های خیلی مختلفی ممکنه داشته باشه .
    مودم رو ببر کنار کامپیوتر با یک کابل کوتاه جدید وصل کن و تست بگیر تا اگه ایراد از کابل باشه معلوم شه . (لازم نیست به اینترنت وصل باشی)
    شبکه هوایی رو کلا خاموش کن تا هیچ دستگاه موبایل و غیره ای نباشه و تست بگیر تا اگه ایراد از تداخل شبکه هوایی باشه مشخص بشه .
    یک کامپیوتر لپتاب بیار با کابل کوتاه به مودم وصل کن و دوباره تست بگیر تا اگه مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری کامپیوتر باشه مشخص شه.



  3. #3
    نام حقيقي: مسعود

    عضو عادی شناسه تصویری m80x08m
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    15
    سپاسگزاری کرده
    7
    با سلام
    شما باید چند تا تست انجام بدین
    شما یم لپ تاب رو مستقیم به مودم وصل کنید
    اگر ping ها اکی بود مطمعنا دیگه خیالتوت از مودم راحت میشه
    میمونه تجهیزات پسیو
    مثل کیستون و حتی کابل



  4. #4
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    ببخشید من یه سوال دارم
    شبکه داخلی شما به مودم چه ارتباظی داره ؟
    اصلا شما فرض کن مودم نداری شبکه داخلیتون به مودم ارتباطی نداره
    شما همونطور مه دوستمون گفت کابل و کی استون رو چک کن
    اگه سوئیچ داری اونو چک کن
    اینا چیازی دم دستی و اولیه بود
    بعدش باید بری آنتی ویروست رو چک کنی وجود ویروس رو چک کنی وجود نویز روی شبکت رو چک کنی و ....
    برای تست شما یه لپ تاپ به سرور اصلیت مستقیم وصل کن پینگ بگیر و بعد بیا روی سوئیچ بقیه رو بکش فقط سرور و لپ تاپت باشه تمامی پورتها رو چک کن
    بعد یکی رو وصل کن هم از روی اون سیستم و هم از روی لپ تاپ پینگ بگیر یکی یکی اضافه کن تا ببین کجا به مشکل میخوری همون سیستم رو جدا کن و مستقیم بهش وصل شو و چک کن
    آنتی ویروس هاتو ابتدا همرو بزار رو حالت گیم مود
    بعد اینکه آیا آنتی ویروسات server base هستند یا تک تک روشون نصب کردی با لایسنس تکی
    اینا چیزایی بود که میشه در ابتدا چک کرد واسه اینکه شک هم نکنی اصلا مودمت رو بکن بزار کنار


    موفق باشی



  5. #5
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahani نمایش پست ها
    ایراد رو باید پیدا کنی علت های خیلی مختلفی ممکنه داشته باشه .
    مودم رو ببر کنار کامپیوتر با یک کابل کوتاه جدید وصل کن و تست بگیر تا اگه ایراد از کابل باشه معلوم شه . (لازم نیست به اینترنت وصل باشی)
    شبکه هوایی رو کلا خاموش کن تا هیچ دستگاه موبایل و غیره ای نباشه و تست بگیر تا اگه ایراد از تداخل شبکه هوایی باشه مشخص بشه .
    یک کامپیوتر لپتاب بیار با کابل کوتاه به مودم وصل کن و دوباره تست بگیر تا اگه مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری کامپیوتر باشه مشخص شه.
    تست کردم مواردی که گفتید رو نشد.

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط kavehashoori نمایش پست ها
    ببخشید من یه سوال دارم
    شبکه داخلی شما به مودم چه ارتباظی داره ؟
    اصلا شما فرض کن مودم نداری شبکه داخلیتون به مودم ارتباطی نداره
    شما همونطور مه دوستمون گفت کابل و کی استون رو چک کن
    اگه سوئیچ داری اونو چک کن
    اینا چیازی دم دستی و اولیه بود
    بعدش باید بری آنتی ویروست رو چک کنی وجود ویروس رو چک کنی وجود نویز روی شبکت رو چک کنی و ....
    برای تست شما یه لپ تاپ به سرور اصلیت مستقیم وصل کن پینگ بگیر و بعد بیا روی سوئیچ بقیه رو بکش فقط سرور و لپ تاپت باشه تمامی پورتها رو چک کن
    بعد یکی رو وصل کن هم از روی اون سیستم و هم از روی لپ تاپ پینگ بگیر یکی یکی اضافه کن تا ببین کجا به مشکل میخوری همون سیستم رو جدا کن و مستقیم بهش وصل شو و چک کن
    آنتی ویروس هاتو ابتدا همرو بزار رو حالت گیم مود
    بعد اینکه آیا آنتی ویروسات server base هستند یا تک تک روشون نصب کردی با لایسنس تکی
    اینا چیزایی بود که میشه در ابتدا چک کرد واسه اینکه شک هم نکنی اصلا مودمت رو بکن بزار کنار


    موفق باشی
    کاوه جان من شبکه ندارم



  6. #6
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    شبکه ندارید ؟
    پینگ داخلی منظور شما چی هست
    2 تا کامپیوتر که بهم وصل باشن تشکیل شبکه رو میده
    پس توضیحاتتون کامل نیست شما بدون داشتن شبکه چیزی به اسم پینگ داخلی ندارید



  7. #7
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط kavehashoori نمایش پست ها
    شبکه ندارید ؟
    پینگ داخلی منظور شما چی هست
    2 تا کامپیوتر که بهم وصل باشن تشکیل شبکه رو میده
    پس توضیحاتتون کامل نیست شما بدون داشتن شبکه چیزی به اسم پینگ داخلی ندارید
    والا من «پینگ داخلی» رو عینا از گفته‌های اپراتور ISP نقل قول کردم
    منظورم ارتباط بین مودم ADSL و لپ‌تاپ هستش. ازم خواستم از آی‌پی 192.168.1.1 پینگ بگیرم و گفتن که مشکل پینگ بالا از سمت خودتونه
    درضمن برعضی دوستان گفتن که کابل رو عوض کن، یا یه لپتاپ دیگه تست کن، در حالی که من این مشکل رو کنسول هم دارم و نمی‌تونه از مواردی که گفتن باشه.



  8. #8
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    ی مودم گیر بیار با ی مودم دیگه تست کن ///


    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  9. #9
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط radar نمایش پست ها
    ی مودم گیر بیار با ی مودم دیگه تست کن ///
    عزیز تو اولین پست هم گفتم که مشکل از مودم نیست. مودم تازه هم خریدم و این مشکل هست.



  10. #10
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    دوست عزیز ببینید بین سیستم شما و مودم چند کانکشن وجود داره
    حالا بازم بسته به نوع ارتباطتون
    اگر فقط یک سیستم هست و مستقیم به مودم وصل شده 3 تا ارتباط بیشتر ندارید
    کانکشن مودم کانکشن سیستم و کابل ( گاهی اوقات از ویندوز و آنتی ویروستون هم میتونه باشه ما بنا رو بر سلامت ویندوز و آنتی ویروس و یا حتی ویروس میزاریم )
    اگر چند تا کامپیوتر هست و با سوئیچ وصل شدید به مودم علاوه بر این کانکشهای بالا خود سوئیچتون هم بهش اضافه میشه
    یکی از این موارد میتونه باشه
    شما مودم رو از اینترنت قطع کنید و پینگ بگیرید
    اگرخودتون میتونید مودم رو کانفیگ کنید . مودم رو ریست فکتوری کنید و قبل از هر تنظیمی مستقیم سیستم رو به مودم وصل کنید و پینگ بگیرید
    لطفا اگر هر کدوم از این کارها یا کارهای دیگه ای که دوستان گفتن رو انجام دادید بنویسید که مجدد گفته نشه
    اگر باز هم پینگتون بالا بود مطمئن باشید یکی از کانکشنهاتون مشکل داره



  11. #11
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط kavehashoori نمایش پست ها
    دوست عزیز ببینید بین سیستم شما و مودم چند کانکشن وجود داره
    حالا بازم بسته به نوع ارتباطتون
    اگر فقط یک سیستم هست و مستقیم به مودم وصل شده 3 تا ارتباط بیشتر ندارید
    کانکشن مودم کانکشن سیستم و کابل ( گاهی اوقات از ویندوز و آنتی ویروستون هم میتونه باشه ما بنا رو بر سلامت ویندوز و آنتی ویروس و یا حتی ویروس میزاریم )
    اگر چند تا کامپیوتر هست و با سوئیچ وصل شدید به مودم علاوه بر این کانکشهای بالا خود سوئیچتون هم بهش اضافه میشه
    یکی از این موارد میتونه باشه
    شما مودم رو از اینترنت قطع کنید و پینگ بگیرید
    اگرخودتون میتونید مودم رو کانفیگ کنید . مودم رو ریست فکتوری کنید و قبل از هر تنظیمی مستقیم سیستم رو به مودم وصل کنید و پینگ بگیرید
    لطفا اگر هر کدوم از این کارها یا کارهای دیگه ای که دوستان گفتن رو انجام دادید بنویسید که مجدد گفته نشه
    اگر باز هم پینگتون بالا بود مطمئن باشید یکی از کانکشنهاتون مشکل داره
    خیلی ممنون از توضیحات کاملتون
    طبق گفته‌های شما، من سیم تلفن مودم رو قطع کردم وپینگ گرفتم و همشون ۱ اومد. ولی وقتی وصل میکنم و اینترنت وصل میشه، دوباره از هر ۱۰ تا ۱ ، ۲ تا بالا ۳۰۰ -۴۰۰ میاد.
    الانم زنگ بزنم اپراتور، بازم میگه مشکل از خودتونه و برید از سر خط تست بگیرید...!!!



  12. #12
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    پینگ داخلی رو که از سر خط چک نمی کنن /// فایرول مودم رو خاموش کن /// مودم رو مستقیم به کابل شبکه بزن و کابل تلفن هم جدا کن پینگ رو چک کن ... /// اگر درست بود و 1 یا 2 میلی سانیه بود به تلفن بزن و اینترنت دار که شد باهاش دانلود کن یا چنتا پیج باز کن پینگش خیلی بره بالا روی خطت نویز رو چک کن میتونی تو مودم هم چک کنی به نام SNR هست .... باید اعداد بالای 12 باشن !!! شبکه داخلی فقط باید از دستگاه چک شه !!! حالا بگرد پیدا کن پرتقال فروش را !!! هر چیزی که نو میخری دلیل درست بودنش نیست که /// من سوییچ سیسکو 30 میلیونی خریدم ال ای دی هاش کار نمی کردن ... شما از کجا مطمئنی اون مودم گارانتی برگشتی نبوده بهتون فروختن ... یا حق



    ویرایش توسط radar : 2017-10-12 در ساعت 08:56 PM
    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  13. #13
    نام حقيقي: علی جی کی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوستان فریم ویر مودم رو آپدیت کردم درست شد.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •