دوستان من به یه مشکل عجیب هنگام راه اندازی اشتراک ADSL بر خوردم...
خط رانژه شده واتصالات به اسپلیتر انجام شده و خط تلفن هم مشکلی نداره...
مودم هم به درستی کانفیک شده...
کارشناس مخابرات هم چک کرده خط تلفن وصله و مشکلی نداره(قطعی یا نویز)!
اما اینترنت نداره! تا زمانی که خط مشغول میشه (چندین بار تست کردم هنگامی که با پشتیبانی تماس میگرفتم یا با تلفن صحبت میکردم(ینی وقتی خط مشغول میشد) LED های استاتوس اینترنت روش میشد و پینگ میومد!!!)
خود پشتیبانی شاتل هم خندش گرفته بود گفتش منظورتون بلعکس این قضیه است!؟ گفتم نه!
با سرچ زدن هم بجایی نرسیدم...
کسی ازدوستان اگه تجربه مشابه داره ممنون میشم راهنمایی کنن
موضوعات مشابه:
- یک شبکه داغون
- اوضاع داغون کار شبکه و امنیت شبکه
- مشغولی خط در الستیکس بعد از تماس
- مشغولی ایوان
- خط E1 و مشغولي دايم