نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11
سپاس ها 5سپاس
  • 1 توسط reza_0101
  • 1 توسط yavar
  • 1 توسط vahid_el
  • 1 توسط arminit
  • 1 توسط yavar

موضوع: مشکل در دسترسی به پورت LAN در مودم ADSL با مارک TPLink TD-8811

  
  1. #1
    نام حقيقي: بیجی بوجی

    عضو عادی شناسه تصویری bijibuji
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    وب
    نوشته
    196
    سپاسگزاری شده
    68
    سپاسگزاری کرده
    40

    مشکل در دسترسی به پورت LAN در مودم ADSL با مارک TPLink TD-8811

    مودم من یه مشکل با پورت LAN اش داره. TP-Link TD-8811 هست مدل اش و چراغ LAN و USB روشن نمی شه (به جز زمان خاموش و روشن کردن مودم که کلیه چراغ ها یه لحظه روشن می شن و مودم بالا میاد). حتی وقتی کابل رو وصل می کنم به سوکت شبکه روی کامپیوتر و مودم باز هم چراغ اش روشن نمی شه و من اصلا نمی تونم وارد پنل تنظیمات بشم با آدرس 192.168.1.1 و اصلا هرچی با سوزن ریست اش هم می کنم، انگار نه انگار. می شه دوستان بگن مشکل ممکنه از کجا باشه؟ LED های LAN و USB سالم هستن، چون موقع روشن شدن مودم، یک بار همه شون روشن و خاموش می شن. اما بعدش فقط LED پاور اش روشن می مونه و بقیه نه روشن هستند و قرمز و نه چشمک زن. کلا خاموش هستن. چرا اینطوره ؟ مودم کاملا نو و به تازگی خریداری شده. اگر راه حلی جز مراجعه به فروشنده و گارانتی به ذهن تومن می رسه یا مشکل مشابهی داشتین با این مودم لطفا کمک کنید. با تشکر
    (قابل به ذکره که کانکشن Local Area Connection در ویندوز هم روش ضربدر قرمز وجود داره که به معنی عدم وجود اتصال به یک دیوایس شبکه هست.

    ضمنا یه سوال به ذهنم رسیده . کابلی که من دارم، کابل Straight هستش. ممکنه که این مودم خاص، فقط کابل کراس قبول کنه و اون خاصیت تشخیص اتوماتیک کابل توسط پورت رو نداشته باشه ؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: رضا بخشعلی

    عضو عادی شناسه تصویری reza_0101
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته
    71
    سپاسگزاری شده
    23
    سپاسگزاری کرده
    45
    مشکل از straight بودن کابل نیست
    ولی ممکن کابل مشکل داشته باشه اگر مودم سالمه


    bijibuji سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: بیجی بوجی

    عضو عادی شناسه تصویری bijibuji
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    وب
    نوشته
    196
    سپاسگزاری شده
    68
    سپاسگزاری کرده
    40
    کابل که سالمه. با یک مودم دیگه و با نوت بوک و بقیه چیزا کار می کنه. تازه ، دوتا کابل امتحان کردم.



  4. #4
    نام حقيقي: سجاد کلاهی

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    میاندوآب
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    634
    سپاسگزاری کرده
    0
    توضیحاتی که دادین کلا در مورد پورت شبکه هست.
    در مورد پورت USB هم همین مشکل رو دارید؟



  5. #5
    نام حقيقي: رضا

    عضو عادی شناسه تصویری yavar
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    نوشته
    1,843
    سپاسگزاری شده
    1401
    سپاسگزاری کرده
    0
    شاید مشکل از کارت شبکه سیستمت باشه مودمت رو به یه سیستم دیگه بزن ببین جواب میده



  6. #6
    نام حقيقي: بیجی بوجی

    عضو عادی شناسه تصویری bijibuji
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    وب
    نوشته
    196
    سپاسگزاری شده
    68
    سپاسگزاری کرده
    40
    نقل قول نوشته اصلی توسط zamoova نمایش پست ها
    توضیحاتی که دادین کلا در مورد پورت شبکه هست.
    در مورد پورت USB هم همین مشکل رو دارید؟
    بله دقیقا همین مشکل وجود داره. پس مشکل از پورت LAN روی مودم نیست به احتمال قوی.

    نقل قول نوشته اصلی توسط yavar نمایش پست ها
    شاید مشکل از کارت شبکه سیستمت باشه مودمت رو به یه سیستم دیگه بزن ببین جواب میده
    بله با یه سیستم و کابل دیگه هم امتحان کردم. مشکل همچنان باقی است



  7. #7
    نام حقيقي: رضا

    عضو عادی شناسه تصویری yavar
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    نوشته
    1,843
    سپاسگزاری شده
    1401
    سپاسگزاری کرده
    0
    خوب دیگه مشکل از مودم هست باید بفرستیش نمایندگی واسه گارانتی


    bijibuji سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: وحید

    عضو عادی شناسه تصویری vahid_el
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    Unlimited Sky
    نوشته
    121
    سپاسگزاری شده
    102
    سپاسگزاری کرده
    24
    منم با آقا رضا موافقم مشکل از مودمه.


    bijibuji سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: Arman Dinarvand

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    با سلام مشکل از مودم هست و احتمالا firmware شما چک کردید آپدیت هست یا نه ؟


    bijibuji سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: رضا

    عضو عادی شناسه تصویری yavar
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    نوشته
    1,843
    سپاسگزاری شده
    1401
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط arminit نمایش پست ها
    با سلام مشکل از مودم هست و احتمالا firmware شما چک کردید آپدیت هست یا نه ؟
    عزیز من وقتی نمیتونه با مودم ارتباط برقرار کنه چجوری چک کنه که آپدیت هست یا نه؟ یا مثلا آپدیتش کنه؟؟؟؟


    bijibuji سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: بیجی بوجی

    عضو عادی شناسه تصویری bijibuji
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    وب
    نوشته
    196
    سپاسگزاری شده
    68
    سپاسگزاری کرده
    40
    همینطوره که رضا می گه. برای آپدیت firmware باید به پنل دسترسی داشته باشی. فرستادمش واسه گارانتی. ممنون از کمک همه دوستان



کلمات کلیدی در جستجوها:

علت روشن نشدن چراغ LAN مودم

روشن نشدن چراغ lan مودم

علت خاموش بودن چراغ lan

خاموش بودن چراغ lan

خاموش بودن چراغ lan مودم

علت خاموش شدن چراغ lan مودم

مشکلات lan

علت روشن نشدن چراغ لن مودم

روشن نشدن چراغ لن مودم

مشکل لن مودمخاموش شدن چراغ lanعلت روشن نشدن چراغ lanمشکل روشن نشدن چراغ lanمشکل lanخاموش بودن چراغ لنhttp:forum.persiannetworks.comf95t44081.htmlعدم روشن شدن چراغ lanعلت خاموش بودن چراغ lan مودمچرا چراغ لن مودم خاموش استخرابی پورت لنعلت روشن نشدن چراغ adsl مودمچراغ lan در مودم روشن شدن چراغ lanچراغ lan خاموشمشکل پورت lan

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •