با سلام من یک سوال در رابطه با ستون های یک کتابخانه یا لیست دارم.
من چند کتابخانه مستقل دارم که دیتاهایی هم درونشان هست . اگر کارفرما پس از مدتی از من بخواهد به ستونهای کتابخانه شماره ۱ صد مورد اضافه کند آیا من ۱۰۰ مورد ستون را باید همیشه تک به تک اضافه کنم یا میتوانم یکبار روی یک کتابخانه اضافه کنم و برای موارد بعدی ازش استفاده کنم؟
موضوعات مشابه:
- ارتفاع داكت، كياستون و رك از سطح زمين
- ستون ساعت در لیست
- تعداد مجاز ستون در لیست ؟؟؟
- فیلتر کردن ستون های look up درلیست های شیرپوینت