نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط clarist
  • 2 توسط Hakimi

موضوع: ستون های یک کتابخانه یا لیست

  
  1. #1
    نام حقيقي: نگین نظری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2020
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    ستون های یک کتابخانه یا لیست

    با سلام من یک سوال در رابطه با ستون های یک کتابخانه یا لیست دارم.
    من چند کتابخانه مستقل دارم که دیتاهایی هم درونشان هست . اگر کارفرما پس از مدتی از من بخواهد به ستونهای کتابخانه شماره ۱ صد مورد اضافه کند آیا من ۱۰۰ مورد ستون را باید همیشه تک به تک اضافه کنم یا میتوانم یکبار روی یک کتابخانه اضافه کنم و برای موارد بعدی ازش استفاده کنم؟




    موضوعات مشابه:
    farsian سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    سلام
    منظورتان دقیق برایم روشن نبود. اگر منظورتان ایجاد 100 ستون جدید است که باید دستی ایجاد کنید. اگر منظورتان ورود 100 سطر اطلاعات در کتابخانه شماره 1 است احتمالا بتوانید در Excel View با کپی و Paste ورود اطلاعات را انجام دهید. در مورد اضافه کردن روی یک کتابخانه و استفاده برای موارد بعدی نوشته تان گنگ بود و منظور گویا نیست.


    EVERAL و farsian سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •