مشكلات كاربري در شيرپوينت
فرض كنيد يك سيستم ساده درخواست مرخصي كه بايد مدير، آنرا تاييد كند توسط ليست*هاي شيرپوينت ساخته ايم. اطلاعات درخواست درفيلد هاي ليست، تعريف شده است و خاصيت Approve را دارد كه فقط مدير اجازه Approve دارد.
اين مشكلات وجود دارد:
١- كارمند مي تواند، درخواست تاييد شده را [COLOR="red"]تغيير [/COLOR] دهد.
٢- كارمند مي تواند، درخواست تاييد شده را [COLOR="red"]حذف [/COLOR]كند.
٣- مدير مي تواند خودش مقادير وارد شده توسط كارمندش را [COLOR="red"]تغيير [/COLOR]داده و بعد تاييد كند.
بدين ترتيب اين سيستم اصلا [B][COLOR="green"]قابل اعتماد[/COLOR][/B] نيست.