در پرتال مایکروسافت آفیس Sharepoint Server 2007 جستجو کنید:
پرتال مایکروسافت آفیس Sharepoint Server 2007 یک ابزار و راه حل جستجوی سازمانی مایکروسافت برای سازمان هائی است که از طریق فراهم کردن قابلیت جستجوی مفاهیم مرتبط برای کارمندان , همکاران و مشتریان از منابع اطلاعاتی نا محدود می خواهند بهروه وری شان را افزایش داده و اطلاعات اضافی شان را کاهش دهند.
با وجود نتایج جستجوی که قابل حرکت هستند و مجوزهای امنیتی در آنها لحاظ شده است به کاربران اجازه داده می شود تا در سازمان خارج از حدود اسناد و در میان منابع اطلاعاتی جستجو کرده و اطلاعات کشف کنند , به جستجوی افراد بپردازند و مهارت کسب کنند.
ساخته شده برای سازمان:
ارتباط و سرعت تحویل نتایج جستجو در پرتال آفیس Sharepoint Server 2007 برای سازمان ها و داده های تجاری آماده شده است.
ارتباط سازگار مفاهیم تجاری با بهترین نتایج در میان منابع داده ای ساخت یافته و غیر ساخت یافته , توسط محدوده غنی و گسترده ای از عوامل تعیین شده است.
امنیت قوی , سیستم کنترلی جامع مدیریتی , تحلیلی و گزارش های موجود , در متقاعد ساختن شما از حفاظت از دارائی های شخصی (IP) کمک می کند.
توانائی های در حد سازمانی , قابلیت گسترش و قابلیت اداره حتی نیاز بزرگترین سازمان ها را تامین می کند.
پیدا کردن اطلاعات و تخصص:
پرتال Office SharePoint Server 2007 جستجوهای نامحدودی را برای انواع فایل و منابع اطلاعاتی سازمانی فراهم می کنند در ست همانطورکه برای افراد و متخصصان امکان استفاده و جستجوی این منابع وجود دارد.
با پرتال Office SharePoint Server 2007 شما می توانید:
در میان فایل های به اشتراک گذاشته شده , وب سایت ها , سایت های پرتال SharePoint , فولدرهای که به صورت عمومی مبادله می شوند و پایگاههای داده Lotus Notes جستجو کنید و به آسانی جستجو ها را تا شخص سوم و به انواع دیگر فایل گسترش دهید.

با استفاده از Business Data Catalog از برنامه های کاربردی تجاری , پایگاههای داده ای وابسته به هم و دیگر مفاهیم ساخت یافته , فهرست تهیه کنید , و در اطلاعات به نمایش گذاشته شده هوشمندانه , آنها را جستجو کنید.
قابلیت های “people search” در پیدا کردن افراد را کنترل کنید نه تنها توسط سازمان و تشکیلات یا سمت های شغلی بلکه بوسیله مهارت و تخصص ,فاصله اجتماعی و گرایش های معمول می توان بر روی این نتایج کنترل داشت.

تلفیق شدن با تجارب کاربران:
کارایی جستجوی سازمانی با همکاران , پرتال ها , مدیریت محتوا , فرم ها و مزایای هوش تجاری پرتال SharePoint Server 2007 ترکیب شده و می تواند با دیگر محصولات آفیس یکی شود و به کاربران کمک کند تا به آسانی به جستجو , استفاده و اشتراک اطلاعات بپردازند و از این طریق بهره وری شان را افزایش دهند.
در زمینه ای که کار می کنید به جستجو , استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات بپردازید و با ابزارهائی که با آنها آشنایی دارید و هر روز از آنها استفاده می کنید , کار کنید.
نتایج با وضوح بیشتری نمایش داده می شوند , نشان گذاری ها , علامت گذاری ها و نسخه برداری از ورودی ها منسوخ و به جای آن استفاده از مترادف ها پیشنهاد می شود.
نتایج قابل حرکت هستند و در میان ترکیبات انتخابی با وجود ابزارهائی مثل ارتباطات بلادرنگ , پیشرفت بیشتری داشته اند.



موضوعات مشابه: