مایکروسافت ویندوز SharePoint Services یک تکنولوژی چند منظوره است که سازمان ها و واحدهای تجاری در هر اندازه ای که باشند می توانند از آن برای افزایش بازدهی فرآیندهای تجاری و بهبود کارآیی گروههایشان استفاده کنند.
با ابزارهائی که برای همکاری و همچنین نگهداشتن ارتباط اعضا با یکدیگر در میان محدوده های جغرافیایی در سرویس های ویندوز SharePoint وجود دارد به افراد اجازه داده شده است تا به اطلاعاتی را که به آن نیاز دارند, دسترسی پیدا کنند.
سرویس های ویندوز SharePoint بر اساس مایکروسافت ویندوز Server 2003 ایجاد شده اند, این سرویس ها یک زیر ساخت برای ایجاد برنامه های کاربردی تجاری مبتنی بر وب فراهم می کنند که به آسانی با نیازهای تجاری شما تغییر کرده, تطبیق داده شده و گسترش پیدا می کنند.
کنترل های اجرائی قوی که بر روی مدیریت منابع و زیر ساخت های وب وجود دارد به اعضاء گروه فناوری اطلاعات (IT) راهی مقرون به صرفه برای پیاده سازی و اداره یک محیط همکاری با کارآیی بالا ارائه می دهد.
با وجودیک رابط مبتنی بر وب آشنا و به دلیل یکپارچگی نزدیک با ابزارهای روزمره ای مثل مایکروسافت آفیس, استفاده از سرویس های SharePoint آسان شده است, این سرویس ها می توانند به سرعت بکار گرفته شوند.
به طرزی کارآمد و به آسانی همکاری کنید:
سرویس های ویندوز SharePoint با نگهداشتن ارتباطات سودمند میان گروهها و فراهم کردن امکان دسترسی آسان کاربران به افراد, اسناد و اطلاعاتی که به آنها نیاز دارند, به افراد در اخذ تصمیمات آگاهانه و انجام کارها کمک می کنند.
به اشتراک گذاری اسناد, پیگیری کارها, استفاده موثرتر و کاراتر از پست الکترونیک (e-mail)
و به اشتراک گذاری نظرات با پیشرفت های حاصل شده در سرویس های ویندوز SharePoint آسان تر شده است.

برای گروهها یک فضای کاری (workspace) واحد فراهم شده است تا زمانبندی ها, سازماندهی اسناد و شرکت در بحث ها چه در میان سازمان و چه در اکسترانت به صورت هماهنگ انجام شود.
اسناد را به آسانی نوشته و مدیریت کنید و با توجه به ویژگی های پیشرفته ای مثل انتخاب موارد لازم برای بررسی صحت اسناد قبل از ویرایش, قابلیت تجدید نظر در نسخه های پیشین و امکان بازگرداندن آنها و قابلیت اعمال تدابیر امنیتی در اسناد که در سرویس های ویندوز SharePoint وجود دارد, از صحت اسناد اطمینان حاصل کنید.
با تنوع در مزایای ارتباطی مثل اطلاعیه ها, اخطارهای پیشرفته, سنجش ها و discussionboard ها به کاربران اجازه می دهد تا بدانند که در حال حاضر به انجام کدام کارها نیاز است و یا چه زمانی به تغییر سریع کارها و اسناد نیاز است, به افراد و گروهها کمک می کند تا همچنان به کارشان ادامه دهند.

انجمن های خلاقی در جهت تحقق ایده مشکل گشایی گروهی (brainstorming) تدارک دیده شده است که جمع آوری آسان اطلاعات در یک قالب ساده برای ویرایش با الگوهای جدید, پیاده سازی وبلاگ ها و وب سایت هائی که می توانند به سرعت بوسیله اعضائی که دانش فنی لازم را ندارند, ویرایش شوند (wikis) را در اختیار شما می گذارند.
تا هنگامیکه پشتیبانی های پیشرفته به صورت offline برای همزمان سازی در میان مایکروسافت آفیس Outlook 2007 وجود دارد کاربران می توانند برای مدیریت کتابخانه های اسناد, لیست ها, تقویم ها, تماس ها, وظایف و discussion boardها و همچنین برای همگام سازی تغییرات هنگام اتصال مجدد به شبکه, از مزایای سرویس های ویندوز SharePoint به صورت offline استفاده کنند.
به سرعت شروع کنید:
توسط اجزاء توکار ویندوز Server 2003 , سرویس های ویندوز SharePoint پیاده سازی یک زیر ساخت قابل اعتماد و توانای همکاری را با حداقل هزینه و زحمت آسان کرده است.
یکپارچگی نزدیک سرویس های ویندوز SharePoint با ابزارهای آشنا برای نوشتن, انتشار و سازماندهی و جستجوی اطلاعات مثل مایکروسافت آفیس به کاربران کمک می کند تا به سرعت به کارهایشان سر و سامان دهند.
ایجاد و هدایت فضاهای کاری با رابط های کاربری اصلاح شده و ابزارهای ایجاد سایت, امکان استفاده آسان از الگوها و طرح های حرفه ای سایت (theme) و قابلیت چیدن دوباره دکمه های پیمایش در مرورگر, در سرویس های ویندوز SharePoint فراهم شده است.
با وجود یکپارچگی میان سرویس های ویندوز SharePoint با ابزارهای سودمند آشنائی مثل ابزارهای موجود در مایکروسافت آفیس, کاربران می توانند در سایت های SharePoint به سرعت فضاهای کاری ایجاد کرده, اسناد را ویرایش و ارسال کنند, تقویم ها را دیده و به روز کنند, کار با همه این امکانات در میان فایل های مایکروسافت آفیس و برنامه ها امکان پذیر است.
با یکپارچگی پیشرفته ای که سرویس های ویندوز SharePoint با مایکروسافت آفیس Outlook 2007 دارند به کاربران کمک می کنند تا تقویم ها, فعالیت ها, لیست های تماس, discussion board ها و قرار ملاقات ها, کارها و فعالیت هایشان را آسان تر پیگیری کنند .
با الگوهای کاربردی جدید که طرح های سفارشی برای ساخت گردش های کاری (workflow) بر روی سرویس های ویندوز SharePoint به منظور ایجاد فرآیندهای تجاری بخصوص و یا کنار هم گذاشتن فعالیت های در اختیار شما گذاشته شده, فضاهای کاری خود را تغییر دهید.
با حداقل زمان اجرا و حداقل زحمت, محیط همکاری را پیاده سازی کنید تا در برابر تغییر تنظیمات, قابل انعطاف باشد.

برای برنامه های کاربردی مبتنی بر وبیک مبنا تهیه کنید:
یک متخصص فناوری اطلاعات حرفه ای می تواند اساس سرویس های ویندوز SharePoint 3.0 را تغییر داده و به منظور ایجاد ابزارهای مبتنی بر وب جدید و موثر و سرویس های ویژه برای سازمان, اعضاء, فرآیندهای تجاری و یا سلسله مراتب صنایع, آنها را گسترش دهد.
در میان یک زیر ساخت قابل تغییر و قابل گسترش, شرکت ها می توانند میان این ابزارها و سرویس ها با برنامه های کاربردی موجود ارتباط ایجاد کرده و از سرمایه های فناوری اطلاعات موجود و اطلاعات باارزش ذخیره شده در سیستم های پشتیبان (back-end system) به نفع خود بهره برداری کنند.
با پشتیبانی از کتابخانه اسناد پیشرفته و منابع ذخیره اطلاعاتی مشترک برای ذخیره اسناد, اداره اسناد تجاری بسیار ساده تر شده است.
برای ساخت برنامه های کاربردی مبتنی بر وب قدرتمند, انعطاف پذیر, غنی و ایجاد سایت های اینترنتی ویژه سازمان ها از سرویس های ویندوز SharePoint استفاده کنید.
از مزیت های یکپارچگی در مایکروسافت آفیس SharePoint Server 2007 این است که به منظور مدیریت اسنادی که توسط سرویس های مبتنی بر ویندوز به نمایش گذاشته می شوند, زیر ساخت سرویس ها و چهار چوب های کاری معمول را گسترش می دهد تا کارآیی را در کل سازمان برای مدیریت سوابق, انجام جستجو و گردش های کاری, پرتال ها و سایت های شخصی و ... عرضه کند.
از مایکروسافت آفیس SharePoint Designer 2007 که تغییر سریع و آسان سایت های SharePoint و ساخت ابزارهای گزارش گیری و برنامه های کاربردی مناسب با فعالیت های بخصوص بدون نیاز به نوشتن و بکارگیری کدهای جدید, را امکان پذیر ساخته است, استفاده کنید.

Reference Liquware Inc




موضوعات مشابه: