نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: ارتباط دو مودم به میکروتیک از طریق wifi

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمدرضا هادی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2021
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    5
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2

    ارتباط دو مودم به میکروتیک از طریق wifi

    سلام و عرض ادب
    من یک میکتروتیم مدل rb941 دارم و میخوام به وسیله اون دوتا خط اینترنت رو که وایرلس هستند بگیرم و ادغام کنم(که در صورت قطعی یکی از اینترنت ها اون یکی ساپورت کنه) و توسط لن های میکروتیک به اشتراک بزارمآیا امکان پذیر هست؟اگر نیست آیا امکان داره یکی از اینترنت ها رو با وایرلس و دیگری رو با کابل لن به میکروتیک بدم و بعد به اشتراک بزارم؟خیلی در بین سوالات مشابه جستجو کردم ولی چیزی دستگیرم نشد،اگر اساتید لینک یا مطلبی در مورد هر کدوم از این حالات دارن دعاگو میشم کمک کنندیا علی



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمدرضا هادی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2021
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    5
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    دوستان کسی نظری نداشت؟



  3. #3
    نام حقيقي: sazeafzzar

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2021
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    دستگاه تلفن سانترال می تواند مانند یک مخابرات کوچک داخل سازمان ها، با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری برای تمام داخلی ها مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله بتشریح انواع تلفن سانترال و مزایای ان پرداخته ایم.با افزایش جمعیت و افزایش خطوط تلفن نیاز به ساخت دستگاهی جهت کنترل خطوط تلفن و هدایت تماسها به مقصد های متعدد احساس گردید. در ابتدا دستگاهی جهت اتصال خطوط تلفن ابداع شد که توسط نیروی انسانی کنترل و هدایت می گردید. این دستگاه در نزدیک ترین محل به منازل و ادارات نصب می شد و تنها کار این دستگاه اتصال خطوط تلفن از یک زوج سیم توسط نیروی انسانی بود. اما با افزایش تعداد خطوط این دستگاه مشکل شرکت ها و افراد را حل نمی کرد، تا اینکه دستگاه های تلفن سانترال وارد بازار شد.
    دستگاه تلفن سانترال می تواند مانند یک مخابرات کوچک داخل سازمان ها، ادارات، شرکت ها، بیمارستان ها، هتل ها و... با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری برای تمام داخلی ها مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه تلفن سانترال دارای چند خط شهری و چندین خط داخلی می باشد که می تواند بصورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی، تماسها را با توجه به شماره های گرفته شده بین خطوط شهری و داخلی هدایت نماید.
    تلفن سانترال دستگاهی است که مجموعه ای از خطوط شهری را به تعدادی خطوط داخلی تقسیم می کند. سانترال دستگاهی است که برای شما این مشکل را رفع می کند. استفاده از دستگاه سانترال در مجموعه باعث می شود که هر کارمند بتواند با استفاده از همان یک عدد تلفن،به تمامی خطوط دسترسی داشته باشد. در واقع استفاده از سانترال باعث می شود که شما یک شبکه خصوصی و محلی را برای مجموعه خود بسازید که علاوه بر اینکه کارمندان می توانند بدون پرداخت هزینه با هم ارتباط برقرار کنند، می توانند به اشتراک گذاری مطالب بپردازند.



  4. #4
    نام حقيقي: محسن بی غم

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2021
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    تفاوت

    واقعا سخته تا حالا اسمش رو هم نشنیدم



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •