نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 1سپاس

موضوع: تعریف دوره زمانی خاص برای پروفایل های یوزر منیجر میکروتیک

  
  1. #1
    نام حقيقي: ابوالفضل حیدری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    بیدخت icttvu@gmail.com
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    3

    تعریف دوره زمانی خاص برای پروفایل های یوزر منیجر میکروتیک

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    هنگامی که در قسمت پروفایل های یوزرمنیجر میکروتیک دوره زمانی خاصی تعریف می کنم مثلا از ساعت 2 تا 3 برای وصل شدن این تنظیمات درست کار می کنه و تا ساعت 2 نشه کاربر نمی تونه وصل شه اما هنگاهی که ساعت به 3 میرسه کاربر دیسکانکت نمی شه. اگر دوستان راه حلی هست که بشه این مشکل رو حل کرد بفرمایید.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    348
    سپاسگزاری شده
    264
    سپاسگزاری کرده
    33
    بخش CoA Support رو حتما غیر فعال کنید و پورت Radius رو به عدد 1700 تغییر بدهید.






    در پروفایل فعال هات اسپات خود حتما زمان interim Update را کاهش دهید به یک دقیقه یا کمتر
    که حداکثر بعد از این زمان ، کاربر را خارج نماید.



    - - - ادامه - - -

    همچنین میتونید در روتر خودتون اسکریپتی بنویسید که در راس ساعت کاربر را بیرون بی اندازد و سپس آن اسکریپت را هر روز در زمان مشخص شده اجرا نمایید.

    این اسکریپت برای نمونه کاربری با نام Free را بیرون می اندازد .
    کد:
    local UserID [ip hotspot active find where user="Free"]; /ip hotspot active remove numbers=$UserID;
    سپس برنامه ریزی کنید راس ساعت مشخص اسکریپت اجرا شود.




    Aheidari سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: sima963

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2018
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام سایت خوبیه


    http://yazdpich.com/product/%d9%be%db%8c%da%86-%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81/

  4. #4
    نام حقيقي: ابوالفضل حیدری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    بیدخت icttvu@gmail.com
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    3
    با تشکر از توجه و پاسخ شما
    جدای از اسکریپت همه ی مواردی که فرمودین رعایت شده بود بجر شماره پورت داخل روتر که بعد از اصلاح اون یوزر از یوزر منیجر دیس شد ولی از هات اسپات نه!!!! و همچنان متصل بود. یعنی در لیست کاربران یوزر منیجر نبود و در لیست اکتیو هات اسپات حضور داشت. و البته کاربر اینترنت هم داشت.



  5. #5
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    348
    سپاسگزاری شده
    264
    سپاسگزاری کرده
    33
    وقتی از یوزر منیجر قطع بشه به زودی هات اسپات هم خارج میشه کاربر .
    فقط زمان تبادل اطلاعات و آپدیت بین این دو هست که باعث این اتفاق میشه



  6. #6
    نام حقيقي: ابوالفضل حیدری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    بیدخت icttvu@gmail.com
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    3
    تا 5 دقیقه بعدش که دیس نشد.
    اولین بار بود که به چنین موردی برخوردم.



  7. #7
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    348
    سپاسگزاری شده
    264
    سپاسگزاری کرده
    33
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aheidari نمایش پست ها
    تا 5 دقیقه بعدش که دیس نشد.
    اولین بار بود که به چنین موردی برخوردم.
    احتمال دارد اگر با دستور زیر، در ترمینال میکروتیک یوزرمنیجر را مجدد بازنشانی کنید و سپس روتر خود را ریستارت کنید مشکل برطرف شود.

    کد:
    /tool user-manager database rebuild




کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •