نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط mousa1983
  • 1 توسط shahani

موضوع: عدم نمایش پیغام های فارسی در یوزر منیجر میکروتیک

  
  1. #1
    نام حقيقي: علیپور

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    503
    سپاسگزاری شده
    20
    سپاسگزاری کرده
    90

    عدم نمایش پیغام های فارسی در یوزر منیجر میکروتیک

    با سلام
    من در میکروتیک هات اسپات به همراه یوزر منیجر راه اندازی کردم. در داخل فولدر هات اسپات فایلی به نام error.txt هست که تمام پیغام ها و خطاهای هات اسپات در این فایل قرار دارد. من تمامی پیغام ها را به فارسی تبدیل کردم حالا مشکلی که پیش میاد اینه که :
    هنگامی که یوزر را در خود هات اسپات تعریف کنم هنگام لاگین همه پیغام ها و خطا ها به فارسی نمایش داده میشود مثلا وقتی حجم کاربری تموم شد به فارسی پیغام میده که حجم مصرفی شما به اتمام رسید است اما در صورتی که کاربری را در یوزر منیجر تعریف کنم هنگام خطا دیگه پیغام های فارسی رو نمایش نمیده و پیغام انگلیسی نمایش میده
    چطور میشه این مشکل رو برطرف کرد؟
    با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: موسی

    تازه وارد شناسه تصویری mousa1983
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    ایلام
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    1
    error.txt is for Hotspot errors
    -----------------------------
    For changing UM errors,you must change login page
    using java-script code
    copy this instead error in logging page in $(error)
    $(if error)<br /><div style="color: #FF8080; font-size: 9px">$(error)</div>$(endif)
    ---------------------------------
    <script type="text/javascript">
    var error = "$(error)";
    if (error == "simultaneous session limit reached") {
    document.write("Equal Your language Error ");
    }
    else if (error == "invalid password") {
    document.write("Equal Your language Error");
    }
    else if (error == "no valid profile found") {
    document.write("Equal Your language Error");
    }
    else if(error.search("not found") != -1) {
    document.write("Equal Your language Error");
    }
    else document.write("$(error)<br />")
    </script>



    ویرایش توسط mousa1983 : 2018-01-06 در ساعت 11:37 PM
    javadkey سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    605
    سپاسگزاری شده
    481
    سپاسگزاری کرده
    57
    پیام های هات اسپات با پیام های خطا یوزرمنیجر متفاوت هستند .
    مثلا اگه کاربری در هات اسپات حجم اون تموم شه پیام میده حجم تموم شده اما اگر کاربر در یوزرمنیجر ثبت شده باشه خطا میده پروفایل معتبر نیست و برای شارژ مجدد اون اکانت هم یک ریست ساده کافی نیست ، باید برای اون کاربر پروفایل رو حذف کنید و دوباره اضافه کنید تا شارژ مجدد انجام بشه .
    اما باز بجای اون وقتی یک اکانت در بازه زمانی خاصی فقط امکان استفاده داره ، در زمان غیر اون اگه کاربر سعی به ورود کنه یک پیام خوب خطا مشاهده خواهد کرد که میگه این اکانت در این ساعت قابل استفاده نیست
    اما اگه همین اکانت در هات اسپات ثبت شده باشه ، برای زمان هایی که اجازه استفاده وجود نداره ، وضعیت اکانت به حالت Disable در خواهد امد و کاربر پیام دریافت میکنه ، چنین اکانتی وجود نداره !
    این باعث گیج شدن کاربر ها میشه .
    من مشکل رو حل کردم و الان پیام های خطا از هات اسپات میاد و فقط پیام های خاص یوزرمنیجر هست که اضافه بر سازمان نمایش داده میشه ، با اینکه تمامی کاربران در یوزرمنیجر تعریف شدند اما از خطا ها و کارکرد هات اسپات استفاده میشه.
    برای اینکار میبایست در تنظیمات روتر یوزرمنیجر تیک CoA Support را غیر فعال کرد.


    تصور میکنم با این تنظیم مسئله شما نیز حل خواهد شد.


    javadkey سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: علیپور

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    503
    سپاسگزاری شده
    20
    سپاسگزاری کرده
    90
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahani نمایش پست ها
    پیام های هات اسپات با پیام های خطا یوزرمنیجر متفاوت هستند .
    مثلا اگه کاربری در هات اسپات حجم اون تموم شه پیام میده حجم تموم شده اما اگر کاربر در یوزرمنیجر ثبت شده باشه خطا میده پروفایل معتبر نیست و برای شارژ مجدد اون اکانت هم یک ریست ساده کافی نیست ، باید برای اون کاربر پروفایل رو حذف کنید و دوباره اضافه کنید تا شارژ مجدد انجام بشه .
    اما باز بجای اون وقتی یک اکانت در بازه زمانی خاصی فقط امکان استفاده داره ، در زمان غیر اون اگه کاربر سعی به ورود کنه یک پیام خوب خطا مشاهده خواهد کرد که میگه این اکانت در این ساعت قابل استفاده نیست
    اما اگه همین اکانت در هات اسپات ثبت شده باشه ، برای زمان هایی که اجازه استفاده وجود نداره ، وضعیت اکانت به حالت Disable در خواهد امد و کاربر پیام دریافت میکنه ، چنین اکانتی وجود نداره !
    این باعث گیج شدن کاربر ها میشه .
    من مشکل رو حل کردم و الان پیام های خطا از هات اسپات میاد و فقط پیام های خاص یوزرمنیجر هست که اضافه بر سازمان نمایش داده میشه ، با اینکه تمامی کاربران در یوزرمنیجر تعریف شدند اما از خطا ها و کارکرد هات اسپات استفاده میشه.
    برای اینکار میبایست در تنظیمات روتر یوزرمنیجر تیک CoA Support را غیر فعال کرد.


    تصور میکنم با این تنظیم مسئله شما نیز حل خواهد شد.
    CoA support کارش چیه ؟ اگر غرفعال کنیم در چه کارکردهایی تاثیر دارد؟

    -من تیک این گزیته رو برداشتم ولی بازم حل نشد. از روش که mousa1983 در بالا گفتند استفاده کردم کار کرد. ولی اگه روشی بود که پیغام ها رو از فایل error.txt هات اسپات میخوند و نیازی نبود که کد نویسی کنیم خیلی عالی میشد



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •