سلام دوستان مشکلی من با یوزر منیجر دارم اینه که کاربرانی رو که ساختم در یوزر منیجر بعد پاک کردن دوباره هم به اینترنت کانکت هستن
Printable View
سلام دوستان مشکلی من با یوزر منیجر دارم اینه که کاربرانی رو که ساختم در یوزر منیجر بعد پاک کردن دوباره هم به اینترنت کانکت هستن
اینترنت به چه صورت دادی اگر از هات اسپات استفاده میکنی
برو تو قسمت coockie اونجا پاکشون کن
ولی اگر در یوزر منیجر یوزرها رو درست حذف کرده باشی نباید وصل شن
اگر از هات اسپات استفاده میکنید بهتره از پورت 1700 استفاده کنید و مدتی طول میکشه تا تنظیمات جدید بکار بیفته و نباید عجله کنید.
[IMG]http://img.upload724.com/images/76811029954825607057.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.upload724.com/images/98767200359829810416.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.upload724.com/images/27814014180101701015.jpg[/IMG]
بهتر اینه بعد از اعمال تغییرات با فرمان زیر در ترمینال میکروتیک یک بار دیتابیس یوزرمنیجر را دوباره آماده اجرا کنید و بعد از آن روتر را ریستارت کنید.
[CODE][LEFT]/tool user-manager database rebuild
[/LEFT]
[/CODE]
الان شما بدلیل مشکل در برقراری ارتباط یوزرمنیجر با روتر اطلاعات را از روتر دریافت میکنید اما یوزرمنیجر امکان اعمال تغییر در روتر ندارد و به عنوان مثال پس از اتمام ترافیک کاربر ، یوزرمنیجر نمتواند او را از شبکه بیرون بیاندازد و کاربر همچنان از شبکه استفاده خواهد کرد.
(در کل یورزمنیجر میکروتیک علاوه بر امکانات اندک یک مقدار ایراد داره و کارکردن باهش کمی سخته)
[QUOTE](در کل یورزمنیجر میکروتیک علاوه بر امکانات اندک یک مقدار ایراد داره و کارکردن باهش کمی سخته)[/QUOTE]
منم همیشه با یوزر منیجر مشکل دارم اکانتینگ دیگه نیست که بشه به جای یوزر منیجر ازش استفاده کرد؟