اگر از هات اسپات استفاده میکنید بهتره از پورت 1700 استفاده کنید و مدتی طول میکشه تا تنظیمات جدید بکار بیفته و نباید عجله کنید.
بهتر اینه بعد از اعمال تغییرات با فرمان زیر در ترمینال میکروتیک یک بار دیتابیس یوزرمنیجر را دوباره آماده اجرا کنید و بعد از آن روتر را ریستارت کنید.
کد:
/tool user-manager database rebuild
الان شما بدلیل مشکل در برقراری ارتباط یوزرمنیجر با روتر اطلاعات را از روتر دریافت میکنید اما یوزرمنیجر امکان اعمال تغییر در روتر ندارد و به عنوان مثال پس از اتمام ترافیک کاربر ، یوزرمنیجر نمتواند او را از شبکه بیرون بیاندازد و کاربر همچنان از شبکه استفاده خواهد کرد.
(در کل یورزمنیجر میکروتیک علاوه بر امکانات اندک یک مقدار ایراد داره و کارکردن باهش کمی سخته)