نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط shahani
  • 1 توسط rezasniper

موضوع: مشکل در باز کردن صفحه web config

  
  1. #1
    نام حقيقي: reza

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    amol
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    16

    مشکل در باز کردن صفحه web config

    با سلام;
    ببخشید دوستان بنده روی میکروتیک هات اسپات راه اندازی کردم حالا زمانی که میخوام از طریق آی پی میکروتیک وارد صفحه وب کانفیگ بشم به جای این صفحه, صفحه ورود هات اسپات رو میاره این مشکل باعث شده نتونم از یوزر منیجر هم استفاده کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر فراوان



    موضوعات مشابه:





  2. #2
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    183
    سپاسگزاری شده
    129
    سپاسگزاری کرده
    21
    زمانی که شما هات اسپات راه اندازی کنید تمام صفحه ها ریدایرکت میشن به لاگین هات اسپات ؛ اگه وارد شده باشین و احراز هویت کرده باشین آدرس اصلی که هات اسپات روی اون اجرا شده بخش وضعیت هات اسپات یا DNS ست شده رو میاره این طبیعی هست.
    حالا شما برای دسترسی به وب کانفیگ به دو روش میتونید عمل کنید :
    روی یکی از Etehr های متصل به سیستم مدیریت خودتون که زیر پوشش هات اسپات هست یک ip جدید ست کنید و برای استفاده از یوزرمنیجر و وب کانفیگ از اون استفاده کنید. به عنوان مثال به etehr2 که در بریج قرار داره و ip خاصی هم نداره یک ip از رنج شبکه داخلی و هات اسپات بدین و با استفاده از اون با آدرس
    Http://Etehr2IpAddress
    به صفحه وب کانفیگ و با آدرس
    http://Ether2IpAddress/UserMan
    به صفحه یوزمنیجر دسترسی پیدا کنید.

    راه دیگه این هست که از پورتی استفاده کنید که تحت پوشش هات اسپات نیست و کامپیوتر مدیر رو به پورتی وصل کنید که هات اسپات روی اون اکانتینگ انجام نمیده
    در این حالت با همون آدرس اصلی مثل قبل دسترسی به پنل های مدیریتی خواهید داشت.


    ویرایش توسط shahani : 2017-05-28 در ساعت 09:56 PM
    rezasniper سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: reza

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    amol
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    16
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahani نمایش پست ها
    زمانی که شما هات اسپات راه اندازی کنید تمام صفحه ها ریدایرکت میشن به لاگین هات اسپات ؛ اگه وارد شده باشین و احراز هویت کرده باشین آدرس اصلی که هات اسپات روی اون اجرا شده بخش وضعیت هات اسپات یا DNS ست شده رو میاره این طبیعی هست.
    حالا شما برای دسترسی به وب کانفیگ به دو روش میتونید عمل کنید :
    روی یکی از Etehr های متصل به سیستم مدیریت خودتون که زیر پوشش هات اسپات هست یک ip جدید ست کنید و برای استفاده از یوزرمنیجر و وب کانفیگ از اون استفاده کنید. به عنوان مثال به etehr2 که در بریج قرار داره و ip خاصی هم نداره یک ip از رنج شبکه داخلی و هات اسپات بدین و با استفاده از اون با آدرس به صفحه وب کانفیگ و با آدرس به صفحه یوزمنیجر دسترسی پیدا کنید.

    راه دیگه این هست که از پورتی استفاده کنید که تحت پوشش هات اسپات نیست و کامپیوتر مدیر رو به پورتی وصل کنید که هات اسپات روی اون اکانتینگ انجام نمیده
    در این حالت با همون آدرس اصلی مثل قبل دسترسی به پنل های مدیریتی خواهید داشت.
    سلام مهندس ممنون بابت راهنمایی
    متاسفانه از شانس ما روتر مشکل سخت افزاری داشت مجبور شدم برگشت بزنم برا شرکت رو روتر جدید حتما تست میکنم و نتیجه رو میگم
    بازم ممنونم



  4. #4
    نام حقيقي: reza

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    amol
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    16
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahani نمایش پست ها
    زمانی که شما هات اسپات راه اندازی کنید تمام صفحه ها ریدایرکت میشن به لاگین هات اسپات ؛ اگه وارد شده باشین و احراز هویت کرده باشین آدرس اصلی که هات اسپات روی اون اجرا شده بخش وضعیت هات اسپات یا DNS ست شده رو میاره این طبیعی هست.
    حالا شما برای دسترسی به وب کانفیگ به دو روش میتونید عمل کنید :
    روی یکی از Etehr های متصل به سیستم مدیریت خودتون که زیر پوشش هات اسپات هست یک ip جدید ست کنید و برای استفاده از یوزرمنیجر و وب کانفیگ از اون استفاده کنید. به عنوان مثال به etehr2 که در بریج قرار داره و ip خاصی هم نداره یک ip از رنج شبکه داخلی و هات اسپات بدین و با استفاده از اون با آدرس به صفحه وب کانفیگ و با آدرس به صفحه یوزمنیجر دسترسی پیدا کنید.

    راه دیگه این هست که از پورتی استفاده کنید که تحت پوشش هات اسپات نیست و کامپیوتر مدیر رو به پورتی وصل کنید که هات اسپات روی اون اکانتینگ انجام نمیده
    در این حالت با همون آدرس اصلی مثل قبل دسترسی به پنل های مدیریتی خواهید داشت.
    مرسی مهندس با ست کردن آی پی جدید که فرموده بودین, مشکل برطرف شد
    بازم ممنون از راهنماییتون


    shahani سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •