نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشکل در ریست کردن روزانه کانتر کاربر ها در هات اسپات توسط یوزرمنیجر

  
  1. #1
    نام حقيقي: جوادی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    374
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    81

    مشکل در ریست کردن روزانه کانتر کاربر ها در هات اسپات توسط یوزرمنیجر

    سلام
    یه اداره ای با حدود 40 تا کارمند ، با میکروتیک، هات اسپات راه اندازی کردم و یوزر منیجر هم برای اکانتیک نصب کردم
    الان نیاز دارم تا محدودیت دانلود روزانه به کاربر ها بدم
    برای ریست کردت ترافیک مصرف شده روزانه هر کاربر باید هر شب کل کانتر های هات اسپات در یوز منیجر ریست و صفر بشه
    از اسکریپت زیر استفاده کردم برای ریست کردن
    اسکریپت:
    system script add name=Reset-AllCounter source="/tool user-manager user reset-counters [/tool user-manager user find]"

    اسکریپت ایجاد شده:



    ولی الان با اجرای اسکریپت کانتر ها ریست نمیشه و محدودیت دانلود برداشته نمیشه
    کسی از دوستان می تونه کمک بکنه؟

    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2016
    محل سکونت
    Net
    نوشته
    101
    سپاسگزاری شده
    64
    سپاسگزاری کرده
    3
    شما وقتی اسکریپت خودتون اجرا میکنید بعدش باید روتر ریست کنید
    اینم اسکریپت ریبوت کردن روتر
    system reboot/
    تو قسمت scheduler زمان بهش بده چند ثانیه بعد از اجرا شدن اسکریپت ریست کردن یوزرها


    ویرایش توسط mohamad-8 : 2017-05-21 در ساعت 01:47 PM

  3. #3
    نام حقيقي: مجتبی شمس نجاتی

    عضو عادی شناسه تصویری mojtaba461
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته
    2,368
    سپاسگزاری شده
    2269
    سپاسگزاری کرده
    706
    نوشته های وبلاگ
    11
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad-8 نمایش پست ها
    شما وقتی اسکریپت خودتون اجرا میکنید بعدش باید روتر ریست کنید
    اینم اسکریپت ریبوت کردن روتر


    تو قسمت scheduler زمان بهش بده چند ثانیه بعد از اجرا شدن اسکریپت ریست کردن یوزرها
    چه ربطی به ریبوت کردن روتر داره؟!

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط moj14mja نمایش پست ها
    سلام
    یه اداره ای با حدود 40 تا کارمند ، با میکروتیک، هات اسپات راه اندازی کردم و یوزر منیجر هم برای اکانتیک نصب کردم
    الان نیاز دارم تا محدودیت دانلود روزانه به کاربر ها بدم
    برای ریست کردت ترافیک مصرف شده روزانه هر کاربر باید هر شب کل کانتر های هات اسپات در یوز منیجر ریست و صفر بشه
    از اسکریپت زیر استفاده کردم برای ریست کردن
    اسکریپت:
    system script add name=Reset-AllCounter source="/tool user-manager user reset-counters [/tool user-manager user find]"

    اسکریپت ایجاد شده:



    ولی الان با اجرای اسکریپت کانتر ها ریست نمیشه و محدودیت دانلود برداشته نمیشه
    کسی از دوستان می تونه کمک بکنه؟

    ممنون

    شما اسکریپت رو نوشتید، اما جایی نگفتید اجرا بشه.

    برای اجرا شدنش باید از system scheduler یک scheduler جدید ایجاد کنید که هر 24 ساعت یکبار در ساعت مورد نظرتون اسکریپت بالا رو اجرا کنه.


    mohsenhvac سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: جوادی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    374
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    81
    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtaba461 نمایش پست ها
    چه ربطی به ریبوت کردن روتر داره؟!

    - - - ادامه - - -




    شما اسکریپت رو نوشتید، اما جایی نگفتید اجرا بشه.

    برای اجرا شدنش باید از system scheduler یک scheduler جدید ایجاد کنید که هر 24 ساعت یکبار در ساعت مورد نظرتون اسکریپت بالا رو اجرا کنه.

    این کار را انجام دادم




    ولی مسئله اینجاست که با با اجرای این اسکریپت چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک، ریست انجام نمیشه



  5. #5
    نام حقيقي: محمد انصاری

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2016
    محل سکونت
    Net
    نوشته
    101
    سپاسگزاری شده
    64
    سپاسگزاری کرده
    3
    چه ربطی به ریبوت کردن روتر داره؟!
    من چند وقت پیش این مشکل داشتم هر شب به صورت زمانبندی کانتر یوزرها رو ریست میکردم ولی تا وقتی که روتر رو ریبوت نمیکردم
    اسکریپت(ریست کردن کانتر یوزرها) برام اجرا نمیشد
    گفتم شاید مشکل ایشون هم اینجوری حل بشه
    در ضمن مهندس من بالا ذکر کردم که
    تو قسمت scheduler زمان بهش بده چند ثانیه بعد از اجرا شدن اسکریپت ریست کردن یوزرها




  6. #6
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    605
    سپاسگزاری شده
    481
    سپاسگزاری کرده
    57
    فکر نمیکنم خیلی جالب باشه یه مرتبه کل روتر ریستارت بشه ، ممکنه ارتباطات حیاتی ای بطور تصادفی قطع بشه و این اصلا خوب نیست.

    اگه موفق به ریست کامل یوزرها نشدین ، فکر کنم بهتر باشه تمام یوزرهایی که بطور روزانه محدودیت دارن رو تک به تک در اسکریپت وارد کنید

    کد:
    /tool user-manager user reset-counters "guest1" ; /tool user-manager user reset-counters "guest" ;
    البته در نسخه های قدیمی بطور کلی ریست مشکل داره و هر کاربری که اعتبار پروفایلش تموم بشه باید از یوزرمنیجر، پروفایل اون کاربر حذف بشه و یکبار دیگه پروفایل بهش اضافه بشه و بعد پروفایل اضافه شده جدید اکتیو بشه.

    برای همین واسه رفع مشکل؛ خیلی مهمه که آخرین نسخه روتر OS روی روتر شما نصب باشه و همون نسخه آخر یوزرمنیجر هم نصب و استفاده بشه.


    ویرایش توسط shahani : 2017-05-24 در ساعت 04:29 AM

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •