نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: اشکال اکانت های ساخته شده در یوزر منیجر

  
  1. #1
    نام حقيقي: بهنام

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    اشکال اکانت های ساخته شده در یوزر منیجر

    سلام دوستان
    من قبلا یه مشکل داشتم که از وقتی هات اسپات نصب کردم بی دلیل ارتباط با شبکه لحظه ای قطع میشه و به واسطه این مشکل اگر فایلی از شبکه باز باشه ذخیره نمیشه
    حالا اومدم pptp راه انداختم و اون مشکل حل شد. حالا مشکلی که دارم اینه که اکانتی از یوزر منیجر وصل میشه آی پی ریموت نمیگیره و در نتیجه به اینترنت وصل نمیشه
    همه تنظیمات ردیوس درست انجام شده، اکانت کانکت میشه به میکروتیک ولی تو قسمت active connections میبینم آی پی نمیگیره که وصل بشه
    یه عکس گذاشتم،اولین یوزر تو خود میکروتیک تعریف شده و دومی تو یوزر منیجر
    ممنون میشم راهنماییم کنید




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مجتبی شمس نجاتی

    عضو عادی شناسه تصویری mojtaba461
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته
    2,368
    سپاسگزاری شده
    2269
    سپاسگزاری کرده
    706
    نوشته های وبلاگ
    11
    برای pptp-server چه پروفایلی رو بعنوان default profile انتخاب کردید؟ همون پروفایل رو چک کنید داخلش remote address رو براش pool درستی تنظیم کرده باشید.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •