نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: از بین رفتن ترافیک مصرفی کاربران هات اسپات در صورت ریست شدن میکروتیک

  
  1. #1


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    از بین رفتن ترافیک مصرفی کاربران هات اسپات در صورت ریست شدن میکروتیک

    سلام بخاطر یک سری دلایل میخام برای مدیریت کاربران از خود هات اسپات میکروتیک استفاده کنم نه از userman. مشکل اینجاست که اگه قبل از اینکه کاربر خودش logoff کنه یا جلسه کاریش تموم بشه، میکروتیک ریستارت بشه کلیه حجم مصرفی که در اکتیو یوزر ها ثبت شده از بین میره و در اکانت کاربر ثبت نمیشه. متاسفانه امکان ثبت حجم استفاده شده به صورت دستی و با اسکریپت هم وجود نداره چون bytes-in و bytes-out فقط خواندنی هستند. تنها راه ممکن قطع جلسه کاربران با اسکریپت هست که اون هم یه مشکل داره : بعد از هربار قطع جلسه کاربران باید دوباره لاگین کنن و خوب نیست از اساتید محترم کسی با این موضوع برخورد کرده و راهی هست که بتونم این مسئله رو حل کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    نوشته
    35
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    اساتید کسی در این مورد تجربه ای نداره؟ لطفا راهنمایی کنید.



  3. #3
    mch
    mch آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Mehdi

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    294
    سپاسگزاری شده
    79
    سپاسگزاری کرده
    22
    به نظر من شما نیاز به اکاتینگ داری برای مدیریت کاربران و سطح دسترسی و شما اول از میکروتیکت مطعمن شو به بین سالم است و چقدر منابع داره و چی باعث میشه که ریست بشه



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •