MAC رو هم بردارید
MAC رو هم بردارید
مک رو هم برداشتم برادر ولی همچنان مشکل همینه قانونا نباید اینجوری باشه
رادیوس سرور فقط برای هات اسپات تیک بزنید
Address per MAC رو هم 1 قرار بدید
برای interim-update هم مقداری قرار بدید مثلا 10 ثانیه
اگر بازم مشکل حل نشد دیگه باید اساتید جواب بدند
موفق باشید
یک بار روتر روریبوت کنید
میکروتیک رو ریبوت هم کردم . من یوزر منیجر رو با ip 127.0.0.1 نتونستم راه اندازی کنم طبق رهنمایی خودتون از آدرس یکی از Ether های میکروتیک استفاده کردم برای رادیوس که ip ورودی نت هست که 192.168.1.2 هست و خود روت و یوزر اکانت یوزر منیجر رو هم در این آدرس ساختم
192.168.1.2userman
یه جای کانفیگتون میلنگه صد درصد و از اونجاییکه هات اسپات خیلی انعطاف پذیره!؟ پیشنهاد می کنم روتر رو رست کنید و دوباره کانفیگ رو انجام بدید
ریست کردم آقا محسن ولی نشد اما متوجه شدم بعد از اینکه یوزر و پسورد داخل یوزر منیجر رو پاک کردم باید برم داخل قسمت هات اسپات گزینه host ای پی و مک دستگاه رو از داخل هاست پاک کنم تا نت دستگاه قعط بشه و دوباره یوزر و پسورد جدید بخواد
قانونا نباید اینطوری باشه که
سلام.
دوست عزیز شما وقتی هات اسپات راه اندازی می کنید، دسترسی تمام یوزرها به شبکه قطع میشه و تنها با لوگین کردن دسترسی ها باز خواهد شد
مگر اینکه مجوز دسترسی را به کاربرانی که لوگین نکرده اند بدهید.
برای دادن مجوز یه کاربران ابتدا وارد Walled Garden IP List بشوید و در قسمت src رنج آی پی شبکه هات اسپات را وارد کنید و در قسمت dst رنج آی پی یوزرمنیجر را وارد کرده و اکشن را روی Accept تنظیم نمایید.
با اینکار رنج آی پی هات اسپات شما میتواند بدون لوگین کردن در هات اسپات، صفحه ی یوزرمنیجر را مشاهده نمایند.
در مورد مشکل دومتون باید عرض کنم که شما در عکسهایی که گذاشتین سه گزینه ی http chap / mac / cookie را تیک زده اید.
مشکل همین جاست!
برای اینکه کاربران فقط از طریق یوزرنیم و پسورد بتوانند به اینترنت متصل شوند تنها گزینه ی http chap را باید انتخاب کنید.
بقیه گزینه ها برای کاربرد های دیگر است.
موفق باشید.