یه pppoe server می خوام راه بندازم که 50 تا کلاینت ppoe و 150 تا کلاینت برای v.p.n داخلی رو ساپورت کنه 2 تا پیشنهاد بهم شده یکی میکروتیک 1000 بود یکی میکروتیک 4953 بود دقیقا نمی دونم فرقشون چیه و کدوم بهتره ولی خوب می خوام 24 ساعته روشن باشه و مشکلی نداشته باشه ...

می خوام یه امکانی هم بدم که کسی که اکانتش تموم شد ip invalid بگیره و فقط بتونه وب سایت خودمون و باز کنه و به درگاه بانک و اینا دسترسی داشته باشه تا دوباره سرویس و تمدید کنه ..! وب سرور هم تو شبکه داخلی نیست و ip valid داره یعنی اونایی که ip invalid میگیرن nat میشن رو یه ipvalid ولی باید دقیقا فقط بتونن سایت مارو باز کنن ...!! اینو باید با firewall و kerio اینا درست کرد یا تو میکروتیک می شه همچین چیزی ست کرد که هرکی هر سایتی رو زد forward کنه رو سایت x.com مثلا ..؟!

در ضمن accounting شبکه sib , می خوام یه جوری باشه که کلاینت های v.p.n نتونن با یوزر و پسووردشون و تو روترشون ست کنند به عنوان pppoe کلاینت تو شبکه کانکت بشن باید 2 تا radius مشخص کنم یا 2 تا nas ..؟! از لحاظ پیکر بندی شبکه چطور باید 2 تا ethernet به sib معرفی کنم ...؟!



موضوعات مشابه: