نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: درخواست تكميل مقاله درباره ADSL

  
  1. #1
    نام حقيقي: Sotoodeh Toofanian

    عضو عادی شناسه تصویری tsotodeh
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,699
    سپاسگزاری شده
    72
    سپاسگزاری کرده
    51

    درخواست تكميل مقاله درباره ADSL

    سلام به دوستان
    من اين مقاله رو امروز كه كمي وقت داشتم تونستم كميش رو بنويسم ولي مي خوام اگر بشه اين مقاله رو از dsl شروع كنيم و به پايين بياريمش و از اونجاي كه نمي خوام مقاله بطور كپي پي ست و يا با اصطلاحات فارسي شده ارائه بشه براي همين خواستم از دوستاني كه وقت دارن و علاقه مند هستند بخش هاي باقي مانده از مقاله رو تهيه كنيم و در آخر با عكس و مطالب بيشتر به بخش مقالات اضافه كنيم.

    هر كدوم از دوستان اگر مي تونند كمي از مبحث رو پيش ببرن خيلي عالي هست.
    مثلا" اگر كسي بتونه فقط در مورد vdsl مقاله رو كامل كنه بشدت از كمك اش استقبال ميكنيم
    خلاصه از هر گونه كمكي استقبال ميكنم حتي اگر بخش كوچكي از مقاله رو تجت كنترل بگيره.

    فقط ممنون ميشم چند نكته رو بياد داشته باشيم
    اول اينكه تو نت حتما" دو يا سه صفحه دو مورد اون موضوع بخونيم
    دوم اينكه مقاله رو تاجاي كه ميشه بروز ارائه بديم
    سوم اينكه اگر مقدور بود مقاله حتما" با عكس باشه براي درك بهتر
    و چهارم اينكه در صورت امكان درباره كل مقاله اطلاعاتي داشته باشيد كه اگر يك زماني يكي از دوستان اطلاعات قديمي ارائه داد متوجه بشيم و مقاله رو بروز كنيم

    Asymmetric Digital Subscriber Line

    يا بعبارت ديگه همون ADSL

    معني اين مخفف يك چيزي تو مايه هاي ارتباط ديجيتالي نامتقارن ميشه كه ما تو ايران خودمون رو راحت كرديم و بهش ميگيم اينترنت پرسرعت!

    ADSL يكي از نسخه هاي ارتقا يافته از تكنولوژي DSL هست.
    اين استاندارد هم مثل ديگر استاندارد هاي DSL از خطوط معمولي تلفن استفاده ميكنه و براي همين از مزايا و معايب اين خط استفاده ميكنه.

    فرق اين استاندارد با ديگر استاندارد هاي DSL در اين هست كه سرعت انتقال اين استاندارد حدود 12 مگا بايت هست و مي تونه از مركز مخابرات منطقه حدود 1.5 كيلومتر فاصله داشته باشه كه حدود 5000 feet ميشه.

    اين استانداردسال 1998 توسط واحد بين الملي ارتباطات يا همون (ITN) تاييد شد بعد از اينكه اين استاندارد مدتي كار كرد و بخش زيادي از كاربران رو بخودش جلب كرد مشگلاتي هم پديدار شد.
    براي همين ITN در سال 2003 مدل جديدي از ADSL‌رو بيرون داد به نام ADSL2 و ADSL2+ در اين تكنولوژي يك سري از معايب ADSL برطرف شد. البته قبل از اينك اين دو استاندارد جديد رو بيرون بدهد يك نسخه ADSL Lite رو بيرون داد ولي فقط توانست سرعت رو افزايش بدهد با محدود كردن فاصله.

    ليست زير قسمتي از مزاياي ADSL2+ هست:


    1-
    بيشتر شدن سرعت اتصال به شبكه.

    در استاندارد جديد شما مي تونيد با سرعت 25 مگابايت به شبكه وصل بشيد يعني دو برابر سرعت ارتباط در ADSL ابتداي

    2-
    ارتقا و بهبود امكان اتصال به شبكه

    شما مي توانيد در فاصله ي 7 كيلومتري از مركز مخابرات منطقه به شبكه وصل بشيد.
    ولي براي استفاده كامل يعني استفاده از 25مگابايت دريافت و 1 مگابايت ارسال (send) فاصله شما بايد كمترين از اين ميزان باشه يك مقداري در حدود همون 1.5 كيلومتر.

    3-

    متخصصين شبكه مي تونند با استفاده از ابزارهاي خاص و مانيتور كردن خطهاي ديتا از ابجاد نويز و مشگل در شبكه جلوگيري كنند و اگر مشگلي باشه اين مشگل رو حل كنند.

    4-
    گفتگو بر روي شبكه هاي ADSL

    دراين استاندارد سيستم جديدي براي كاناليزه كردن اطلاعات استفاده شد و براي همين كاربرها مي تونند با هم ديگر صحبت كنند و با استفاده از اين كانال ها همزمان از تلفن هم استفاده كنند.
    نام اين روش Channelized Voice over DSL (CVoDSL), هست مي تونيد با جستجو كردن در گوگل اطلاعات درباره ساختار اين روش بدست بياوريد.

    5-
    صرفه جويي در برق و كم كردن حرارت دستگاها و مودمهاي ADSL

    يكي از مشگلات بزرگي كه در شبكه هاي ابتداي ADSL‌وجود داشت اين بود كه هميشه مودم ها و دستگاها باهم در ارتباط بودن و هيچ گاه حالت standby در كار نبود.

    با استفاده از يك سيستم جديد در ADSL2+ توانستن حالت standby رو فعال كنن و همين كه توانستن نسبت به عملياتي كه كاربر انجام ميده در اون زمان برق رو تنظيم كنن.

    6-
    استفاده از پهناي باند بيشتر با استفاده از دو خط تلفن

    در ADSL2+ با استفاده از ADSL2+ chipset يكي قابليتهاي شبكه هايATM رو به استاندار ADSL اضافه كردن و توانستن به اين صورت پهناي باند زيادي رو انتقال بدن.

    7-
    ارتقا سرعت اتصال به شبكه در ابتداي اتصال

    با استفاده از روشي خاص توانستن 10 ثانيه مدت اتصال رو به 3 ثانيه كاهش بدن و در ADSL2+ كاربران مي تونند فقط با 3 ثانيه مكس به شبكه وصل بشن.

    بعد از ADSL2+ استاندار ديگري در ITU به ثبت رسيد به نام READSL كه بخاطر ميزان بالاي ولتاژ بيشتر شبكه هاي مخابراتي از اين سيستم استفاده نميكنن و فقط تعدادي كمي هستن كه از اين استاندارد حمايت ميكنن.

    در ايران كلا" براي ما adsl2+ و adsl فرقي نداره شايد پول برقتون كم بشه و يا 7 ثانيه در وقت مون صرفه جوئي بشه!
    در ايران نمي تونيم از پهناي باند بالاي ADSL استفاده كنيم چه برسد به 2+
    ============
    عكس هاي اين مقاله در pc خودم هست انشالا بعد از فعال شدن سيستم پيوست اونها رو اينجا ميگذارم.
    متن رو چون تند نوشتم شايد بعضي جاهاش اشكال تايپي يا املاي داشته باشه انشالا اگر مقاله كامل بشه تمام مقاله با ادبيات ديگري بروز ميشه.

    هم اكنون نيازمند كمك هاي سبز شما هستيم
    انشالا بتونيم با نوشتن مقالات گروهي هم سطح كيفي مقالات رو بالا ببريم و هم اينكه اطلاعات خودمون و دوستان ديگر رو با كمترين هزينه بالا ببريم
    موفق باشيد.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد بازویی

    خواننده شناسه تصویری power
    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    460
    سپاسگزاری شده
    23
    سپاسگزاری کرده
    123
    VDSL یا Very high bit-rate Digital Line Subscriber نسل جدید DSL است که سرعتی برابر 52 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و 12 مگابیت بر ثانیه برای آپلود را فراهم می آورد.
    معماری
    VDSL بر اساس یکی از دو فناوری QAM یا DMT پایه ریزی شده است. این دو تکنولوژی با یکدیگر سازگار نیستند و تنهااز یکی از ان دو استفاده می شود. در حال حاضر بیش تر تولید کنندگان VDSL از تکنولوژی DMT استفاده می کنند.
    VDSL به قدری قدرتمند است که قادر است که خدماتی را همچون HDTV و Video-on-Demand را از طریق دسترسی به اینترنت فراهم کند. این اولین تکنولوژی پر سرعتی است که می تواند یک بسته کامل از سرگرمی خانگی را فراهم آورد که این موفقیت کاملا منحصر به فرد است. با افزاش تقاضا قیمت بسته های VDSL در حال کاهش است.
    VDSL قادر است که این پهنای باند باور نکردنی را از طریق خطوط استاندارد تلفن ارائه دهد زیرا ارتباط صوتی ازطریق تلفن تنها به کسری از سیم نیاز دارد و باقی بخش های سیم بی استفاده باقی می ماند وقتی هم از این قسمت کوچک استفاده می شود سرعت کمی بدست می آید با باز کردن قسمت های دیگر سیم سایر قسمت های آزاد جفت سیم نیز بکار گرفته می شوند.(VDSL از 247 بخش سیم استفاده میکند) تلفن و فاکس می توانند همزمان با دسترسی اینترنت با VDSL و سایر خدمات VDSL استفاده شوند.
    مانند سایر تکنولوژی های پهن باند سرعت ارتباط خیلی نزدیکی با فاصله کاربر تا
    ISP او دارد هر چه فاصله بیش تر شود سرعت او کمتر می شود. VDSL تا فاصله کم , حدود 4000 فوت یا 1219 متر را پوشش میدهد.




کلمات کلیدی در جستجوها:

درباره adsl

مقاله درباره ADSL

تحقیق درباره adsl

adsl تحقیق

مقاله ADSL

adslتحقیقدرباره ی adslمطلب درباره adslمقالات dsl pdfتحقیق adslمقاله adsl pdfدرباره ي adslتحقیق درباره ی مودم adslتحقیق درباره مودممطالبی درباره Adslتحقیق درباره ی مودممقاله در مورد ADSLمطالبی درباره یispتحقیق درمورد adslتحقيق adsladsl دربارهتحقيق درباره ي adslدانلود مقاله در مورد adsl2adsl مقالهمقاله درباره ی adsl

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •