نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1
سپاس ها 42سپاس

موضوع: NTTacPlus - تنظیمات

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706

    NTTacPlus - تنظیمات

    در این مقاله بصورت مختصر، به نحوه راه اندازی اولیه نرم افزار NTTacPlus خواهیم پرداخت.

    پس از نصب و راه اندازی NTTacPlus برای اولین بار بر روی سیستم خود همانطور که در راهنمای نصب توضیح داده شد، با وارد کردن نام کاربر و کلمه عبور admin و IP Address سیستمی که بر روی آن NTTacPlus نصب شده است، وارد Console این نرم افزار شده و می‌توان تغییرات و تنظیمات مورد نیاز خود را بر روی آن اعمال کرد. پنجره ای که در حال حاضر در مقابل شما باز می‌باشد، بایستی چیزی مطابق شکل زیر اما با تفاوت در IP Address و نیز نام کاربر باشد.


    حال با فشردن کلید F8 به قسمت تنظیمات (Configuration) نرم افزار NTTacPlus می‌رویم .


    در پنجره باز شده تغییرات زیر را اعمال می‌نماییم :

    برگه اول: General
    در قسمت E-Mail global settings در صورتی که دارای Mail Server می‌باشید در قسمت Notification E-mail address آدرس email، در قسمت SMTP Server آدرس IP مربوط به سیستم Mail Server و در قسمت Server source e-mail (sender) آدرس مربوط به ارسال کننده را وارد نمایید.

    در صورتی که تمایل به استفاده از پایگاه داده (Database) برای NTTacPlus دارید، گزینه مربوط به قسمت Enable ODBC User Database using this datasource را فعال و در غیر این صورت آن را به حالت غیر فعال رها نمایید.

    در قسمت Default user گزینه اول که مربوط به کاربر پیش فرض می باشد (Enable user) را غیر فعال نموده و همچنین گزینه بعد که مربوط به ایجاد Profile مربوط به کاربر پیش فرض می‌باشد را غیر فعال نمایید. گزینه سوم یعنی Email admin on unknown users را برای تشخیص ارتباطات غیر مجاز، فعال نمایید. (برای عملکرد این قسمت، تنظیمات مربوط به Mail Server را باید بدرستی وارد نموده باشید.)

    در قسمت General تعداد حداکثر ورود را روی 3 و دوره ی کنترل را روی 10 دقیقه تنظیم نمایید. اولین روز هفته را هم بنا به منطقه ی خود انتخاب نمایید. (در ایران Saturday)
    گزینه Use username field also for maxlogins check را برای قطع ارتباط بیش از تعداد مجاز کاربران فعال نمایید.
    گزینه Restore NAS names DNS را نیز می‌توانید به دلخواه فعال نمایید.

    برگه دوم: Logging
    گزینه Enable logging to screen log window را فعال نمایید تا رخداد های NTTacPlus از قبیل ورود و خروج کاربران، پیغام خطاهای مربوط به احراز هویت ها و . . . را بتوانید از طریق پنجره ی NTTacPlus ببینید. گزینه Enable logging to file yyyymmdd.log را نیز فعال نمایید تا رخداد های مربوط به هر روز در فایل متناسب با تاریخ آن روز ذخیره گردد. در صورت نیاز مسیر مربوط به Log File ها را میتوانید تغییر دهید.
    در قسمت Debug Logging Events گزینه های زیر را فعال نگه دارید :
    Authentication sessions
    Accounting sessions
    Password checking clear text
    Port cleaning commands
    User account charging
    Max login check
    SMTP mail send events

    برگه سوم: Accounting
    در این قسمت میتوان اعمالی که برای حسابداری NTTacPlus انجام می‌گیرد را کنترل نموده و در اندازه آنها تغییرات مورد نیاز را اعمال نمود.
    در قسمت Time & traffic roundoff parameters فیلد اول مربوط به رند کردن زمان در بازه‌ی زمانی و فیلد دوم مربوط به رند کردن مقدار حجم در فاصله ی حجم‌های خاص می‌باشد.
    برای این دو قسمت زمان را روی 1 دقیقه و حجم را روی 1 کیلو بایت تنظیم می‌کنیم.
    توضیح : با اعمال این تنظیم، کلیه اتصالات (Connections) هایی که کمتر از 1 دقیقه هستند، در سیستم بعنوان 1 دقیقه در نظر گرفته می‌شوند. این خاصیت شامل سرویس حجمی نیز می شود.
    سایر قسمت ها بصورت پیش فرض مناسب می باشند و نیازی به تغییر در آن ها نیست.
    در صورت استفاده از پایگاه داده (Database) برای NTTacPlus، با استفاده از قسمت ODBC Accounting، تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

    برگه چهارم: Messeage
    در این قسمت میتوانید پیام های مربوط به هر رخداد در NTTacPlus را تعیین و متن دلخواه خود در صورت مواجهه با رخداد مربوطه را تعیین نمایید. (در ارتباطات کاربران Dialup مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.)

    برگه پنجم: BackUp/synch
    چنانچه تمایل به دریافت نسخه ی پشتیبان در NTTacPlus داشته باشید، می‌توانید از این قسمت و از این قابلیت NTTacPlus استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که این قسمت را فقط بر روی سیستمی تنظیم کنید که صرفا از آن به عنوان پشتیبان گیرنده می‌خواهید استفاده نمایید.
    تنظیمات به شرح زیر میباشد:
    ابتدا در قسمت BackUp settings گزینه Enable this server for backup را فعال نمایید.
    حال در قسمت Primary server name or addr آدرس IP سیستم Server اصلی را وارد نمایید. برای مثال 192.168.0.1؛ در قسمت Primary server port، شماره Port مربوط به Server را وارد نمایید. این Port چنانچه در NTTacPlus تغییری ایجاد نکرده باشید، 49 است. در همین پنجره کمی پایین تر در قسمت Login to primary with this account به عنوان نام کاربری و کلمه عبور، می‌بایست کاربری را وارد نمایید که دسترسی وی بصورت مدیر (با سطح دسترسی 15 ) تعریف شده باشد که آن را باید عینا در این قسمت وارد نمایید.
    در قسمت Backup interval mins نییز بازه ی زمانی (فاصله بین هربار تهیه نسخه ی پشتیبان) را وارد نمایید.
    گزینه Remove local accounts before backup را فعال نمایید تا تمامی تغییرات از قبیل حذف کاربران نیز در سیستم پشتیبان اعمال شود. گزینه Forward accounting to the primary server را غیر فعال نمایید تا سیستم شما فقط پشتیبان گیرنده باشد و دخل و تصرفی در سیستم اصلی نداشته باشد.

    برگه ششم: Secrets
    چنانچه بخواهید از سیستم امنیتی NTTacPlus استفاده نمایید میتوانید از این قسمت استفاده نمایید.

    برگه هفتم: Kill
    در NTTacPlus این امکان وجود دارد که با توجه به سیستم مورد استفاده بعنوان Access-Server، برای قطع کردن کاربران از Access-Server، از نرم افزار های جانبی استفاده نمود.
    تنظیمات مربوط به این امکان، از این قسمت قابل انجام است.

    برگه هشتم: TACACS+/RADIUS
    در این قسمت، تنظیمات مربوط به Port های ارتباطی بین NTTacPlus و Access-Server انجام می‌گیرد. از Port وارد شده برای TACACS+، برای ارتباط بین دو NTTacPlus جهت Backup گیری نیز استفاده می‌شود.

    برگه نهم: Holiday calendar
    در این قسمت میتوانید یک تقویم شامل تعطیلات سال را داشته باشید که در قسمت هایی از NTTacPlus از آن استفاده می‌گردد .



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط M-r-r : 2004-12-02 در ساعت 09:03 AM
    nimatofighi، mercury_367، ar_maleki و 39 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

NTTACPLUS

nttac

http://forum.persiannetworks.com/f86/t8259.html

تنظیمات nttacplus

nttac plus

nttacplus تنظیمات

تنظیمات nttacsend email with nttacnttac تنظیماتتنظیم nttacplus راهنمای فیلد general در تنظیمات nttacplusتنظیمات اولیه nttacplususer database setting nttacplus تنظیماتnttacpuls : NTTacPlus ﻧﺤﻮه راه اﻧﺪازي اوﻟﻴﻪ ﻧﺮم اﻓﺰاردر مورد اين برنامه nttacplus 2.0.consoleتنظیمات nttacknttac plus backupایمیل nttac تنظیماتforward accouniting to primary server در nttacplusطریقه ی بکاپ گیری از nttacتنظیمات ایمیل برای nttacplusبکاپ گیری ازnttacplus 2.0 consoleتنظیمات ipsec در nttacplusتنظیمات برنامه ی nttack

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •