نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: مشکل در TMG جهت اتصال کاربرها به اینترنت در حالت User Authentication

  
  1. #1
    نام حقيقي: بهنام

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    مشکل در TMG جهت اتصال کاربرها به اینترنت در حالت User Authentication

    سلام دوستان من به نازگی با این انجمن آشنا شدم
    ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید.

    به تازگی TMG نصب کردم که هدفم امکان برقراری برخی از کابرها به اینترنت با سرعت و حجم محدوداست.
    رولهای لازم جهت دسترسی کاربران به اینترنت را نیز کانفیگ کردم و نحوه اتصال کاربران به صورت user authentication هست.
    روی کلاینتها نیز TMG client نصب کردم.
    الان کاربرها بدون مشکل میتونن وب گردی بکنن و برنامه هایی مانند dropbox نیز بدون نیاز به تنظیم proxy و ... در حال کار میباشد
    در رول تعریف شده تمام پورت ها را باز گذاشتم (outbound)
    اما مشکل اینه که با outlook نمیتونم به ایمیل در اینترنت دسترسی داشته باشم یا v.p.n به بیرون بزنم
    وقتی در رول مربوطه در تب یوزرز به جای وارد کردن گروه کاربرانی که میتونن به اینترنت وصل بشن all users بگذارم مشکل حل میشه!
    که نشون میده مشکل از بسته بودن پورتها نیست بلکه authenticate شدن کابرها در اتصال ایمیل یا وی پی ان و برخی برنامه های دیگه مشکل داره.
    کاربرها و tmg همگی عضر یک دامین هستن.

    ممونو میشم دوستان راهنمابی کنن چطور میتونم مشکل authenticate users رو حل کنم.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: علی اکبر غضنفری

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    محل سکونت
    قزوین
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    3
    من هم یک مشکلی شبیه به ایشون دارم که البته مربوط به اوتلوک نمیشه اونو بلدم حلش کنم و در اینجا می گم شما هم چطور حلش کنید
    اما مشکلمن در شناسایی کاربران شبکه در دامینم هست که تو ی TMG اضافه نمیشن
    توضیحات کامل و تصاویرش رو اینجا گذاشتم اگه کسی میدونه راهنماییم کنه ممنون میشم


    اما TMG و اوت لوک

    ابتدا شما یک رول در ّFireWall Policy ایجاد کن با هر اسمی مثل Emails و در مرحله Allow و بعد از Next گزینه ی Selected Protocols و دکمه add رو بزن و در لیست ظاهر شده تمام پروتوکل های زیر مجموعه ی Mail رو Add کن و بعد Close و Next و ادامه ی ماجرا مثل تعریف یک رول دسترسی مبدا و مقصد رو مشخص کن و اوکی بده الته در قسمتی که کاربران رو می خوای تعریف کنی AllUser رو یزنی بهتره

    حالا تمام کاربرانت به پروتوکل های ایمیل دسترسی دارند
    اما اوتلوک کار نمیکنه
    خوب در قسمت Networking روی شبکه Internal کلیک کن و در لیست ظاهر شده گزینه outlook رو پیدا کن و مقدار اونو 0 بزار
    حالا تمام کاربرانت می تونن با اوتلوک به ایمیل خود وصل بشن



کلمات کلیدی در جستجوها:

مشکل در tmg

بدون vpn نمیتونم به اینترنت

غیر فعال کردن یک user در authentication TMG

مشکلات در tmg

اشکال در متصل شدن tmg به اینترنتاتصال شبکه دامینی به اینترنتتنظیمات اینترنت tmgاتصال به اینترنت با TMGمشکل اینترنت Authenticationنحوه کانکت tmgنحوه تنظیمات دسترسی به اینترنت در tmgکانفیگ rras روی سرور tmg برای ایجاد وی پی انکانفیگ rras روی سرور tmgمشکل اتصال به اینترنت proxy authenticationفعال سازی tmg clientدسترسی به اینترنت از طریق web authe روی TMGاتصال به tmg از کلاینتاینترنت tmgوصل کردن اینترنت با tmgمشکل outcoming کانفیگ ایمیل روی outlookاتصال کلاینت به TMGروش برقراری اینترنت بعد از نصب tmgنحوه تعریف user در برنامه tmgفعال سازی vpn روی TMGمشکل نصب tmg برای کلاینتها به اینترنت

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •