صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 21 از مجموع 21

موضوع: دیده نشدن isa توسط کلاینت ها

  
  1. #16
    نام حقيقي: +++AnathemA+++

    عضو ویژه شناسه تصویری mahyar49
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    021
    نوشته
    913
    سپاسگزاری شده
    879
    سپاسگزاری کرده
    673
    برای من هم اوایل کارم این مشکل زیاد پیش میومد و ذهنم رو آزار می داد
    اکثر اوقات هم ایراد از dns و تنظیمات خود کارت شبکه بود...


    omid85m سپاسگزاری کرده است.

  2. #17
    نام حقيقي: عزیز مبصری

    عضو عادی شناسه تصویری omid85m
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    زرندیه
    نوشته
    123
    سپاسگزاری شده
    24
    سپاسگزاری کرده
    74
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid khan نمایش پست ها
    طبق تشخیص ینده یک ویروس فایلهای کرنل TCP/IP از جمله فایل SVCHOST.EXE را آسیب رسانده با ویروس کشی و Repair مجدد ویندوز امید است مشکل شما برطرف شود ......
    سرور isa منظورتونه دیگه !؟!

    بعد با چی اسکنش کنم ؟
    دیروز نود 4 نصب کردم روش داشت می مرد ، به زور نجاتش دادم . یه نرم افزار سبک که رو سرور 2003 جواب بده معرفی میکنید بی زحمت .



  3. #18
    نام حقيقي: farzaneh

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    یه بار سیستمتو از توی ad پاک کن و یه بار دیگهjoin to domain کن.



  4. #19
    نام حقيقي: arash aminzadeh

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سرويس Routing and Remote Access رو disable كن.



  5. #20
    نام حقيقي: مطهر عرب دشتی

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Arabdashti
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    6
    با سلام ;
    1- دوست عزیز من فکر می کنم که سرور شما مشکل ویروس ندارد چون ظاهرا عملکرد ویندوز آن کاملا صحیح میباشد . آنتی ویروس nod 32 جزو سبکترین آنتی ویروسهای موجود است و اگر می خواهی مطمئن شوی که ویروس نداری روی یک ایستگاه Kaspersky نصب کن و آن را Updat کن بعد Hard Disk سرور ایزا را جدا کن و به این ایستگاه متصل کن و اسکن کن تا مطمئن شوی ویروس ندارد .
    2- برای اینکه مطمئن شوی مشکل از ارتباط و یا پیدا کردن نام Isa سرور خودت نیست بر روی یک ایستگاه ( غیر از Isa )این مسیر را باز کن :
    C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
    بعد فایل hosts را با Notepad باز کن و نام Isa و Ip آن را دستی وارد کن بعد هم Restart .
    3- یک پوشه تستی share کن و user everyone را هم در Share Tab و هم Security tab اضافه کن و full Controll اجازه بده . بعد تست کن .

    اگر اصلا جواب نگرفتی
    4- بر روی کلاینت خودت network password ها برای Isa سرور پاک کن و دوباره سعی کن share isa را ببینی تا دوباره از شما password بخواهد .

    موفق باشی



  6. #21
    نام حقيقي: 1234

    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    5678
    نوشته
    5,634
    سپاسگزاری شده
    2513
    سپاسگزاری کرده
    272
    خیلی صبر کردم و با خودم کلنجار رفتم تا این پست را زدم . این همه جواب و سوال برای این پست زده شد و منتظر بودم ببینم که آیا کسی سوال میکنه که در کنسول Event Viewer چه Error وجود داره و چهٍ Event ID است و یا از ISA Firewall’s Diagnostic Log Viewer سوال کند، ولی هیچ خبری نشد که نشد !!!!!!
    انگار یک همچین چیزی وجود ندارد و یا اگر دارد ارزش استفاده کردن ندارد !!!

    پاسخ آخر هم ایشان میگویند هارد را از سرور خارج کنید ، آیا این کار منطقی است!!!!!!!!!!!!!!!!

    جهت اطلاع و یاد آوری


    کد:
    http://blogs.techrepublic.com.com/datacenter/?p=280
    Windows Server 2003 admins can benefit from using the various snap-ins included with the Computer Management Console. This tip offers a more detailed introduction to one of these snap-ins: Event Viewer. (To access the Computer Management Console in Windows Server 2003, right-click the My Computer Icon on the Start menu and select Manage with the left button.)
    Event Viewer displays items logged by the system when actions happen within a Windows Server 2003 system. You can access the tool from the Run dialog by entering eventvwr and clicking OK.
    By default, the events logged are captured in one of these log files:

    • System: Shows Windows system events.
    • Application: Shows events recorded by applications that are installed on the system.
    • Security: Contains records of logon/logoff actions and privilege use.

    (Other applications — which include later versions of Microsoft Office and Internet Explorer, Microsoft Active Directory, and File Replication Services — may create their own logs, which will appear in the event log.)
    Each of the logs included in Event Viewer by default allow you to quickly view actions taking place on a system. For example, the starting and stopping of services are recorded as informational entries in the System log.
    The System and Application logs also record warning events and critical events. Warning events display events that are not immediate problems but could cause more serious issues if left unchecked. Critical events occur when a component or application fires an error when performing a task. An example of a critical event within the Directory Services log might be an error that occurs when the Domain Controllers in your Active Directory environment cannot replicate directory service information between each other. While this error can be caused by several things, including network outages or problems with DNS, it is classified as critical because it becomes a significant point of possible failure in your environment.
    Backing up, clearing, and altering the size of event logs

    You can also use Event Viewer to back up and clear the event logs. You may want to do this if a given log has reached its maximum size limit.
    To clear a log of all the events it currently holds, follow these steps:

    1. In the left pane of the Computer Management Console, right-click the event log you want to clear and select Clear Log.
    2. Windows Server 2003 will ask you if you want to save the contents of the file before clearing it. Click Yes and then choose a location to save the contents of the log.
    3. Click Save. This will back up the contents of that log and clear it.

    Follow these steps to change the size of a log:

    1. Right-click the log file object for which you wish to adjust the size and select Properties.
    2. Enter the new file size in the Maximum Size box (the default is 512 KB), then click OK.

    Maintaining log files automatically

    When the log files are created, they are assigned a default size of 512 KB. This size is usually easy to manage; however, if the system is accessed frequently and processes many logons, the Security log may become full more often than you like. If this happens, the PC will prevent logons by anyone who is not a member of the administrators group. (This is typically not an issue on a server system, but I’m using it as an example of an event that can occur that will fill the log file.)
    To remedy full log files, you can assign one of the following actions to each log file:

    • Overwrite events as needed (overwrite the oldest events first)
    • Overwrite events older than xx days
    • Do not overwrite events (clear logs manually)

    If you assign either of the first two options, it will allow the logs to manage themselves in terms of disk space.
    Note: It’s important to review log files on a regular basis to ensure that your Windows Server 2003 systems are functioning properly. The log archiving option will allow you to review the log files, while keeping the active logs manageable with little intervention.




    ویرایش توسط patris1 : 2010-01-07 در ساعت 04:30 AM
    SADEGH65، ARM، pardazande و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2

کلمات کلیدی در جستجوها:

service.LOG ویروس

192.168.10.556

ip دیده نشدن

شبكه كلاينت ديده نمي شوند

شناسایی نشدن سرور توسط کلاینت ها بعد نصب isa server

system32 drivers etc فایل

isa server kaspersky مشكل

براي ديده نشدن در سرور اداره چه

دلیل باز نشدن page در شبکه isa2006

سرور isa از روی کلاینت ping ندارد

isa log viewer برای

ديده نشدن ip سرور در شبكه

ISA ip user دیده بشه

مشکل دیده نشدن کلاینتها در places network

مشکل دیده نشدن کلاینتها در my network places

دیده نشدن صفحات توسط سرور

بعد از نصب isa server ping نمی شود

hdd مشكل باز نشدن

دیده نشدن سرور در شبکه

آیزا سرور از کلاینتها پینگ نمی شود

http://forum.persiannetworks.com/f80/t31000.html

دیده نشدن ip در شبکه

دیده نشدن در شبکه

http://forum.persiannetworks.com/f80/t31000-2.html

ping نشدن بعد از اتصال vpn isa

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •