نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: عدم دسترسی به client در شبکه

  
  1. #1
    نام حقيقي: mohammad masumi

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته
    83
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    3

    عدم دسترسی به client در شبکه

    با سلام و خسته نباشید
    در شرکتی مشغول به کار هستم که در حدود 60 نودشبکه دارد واینجانب مسول it آن شرکت هستم که دارای domain controller میباشد متاسفانه تعدادی از پرسنل در این شرکت شیطنتهایی میکنند که یکی از آنها تغییراتی است که در سیستم خود میدهند که اینجانب نمیتوانم سیستم آنها را ping نمایم ویا نمیتوانم remote شوم حتی با idel admin il هم قابل remote شدن نمیباشد جالب اینجاست که دسترسی admin هم ندارند که بتوانند firewal xp را on کنند لطفا اگر کسی میتواند مشکل بنده را حل نماید دریغ ننماید. با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2006
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    19
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام
    راستش اينكه Ping نميكني به دو علت بر ميگرده (در صورتي كه توي يه SubNet باشي) .. اول همونطور كه گفتي يه FireWall هست... حالا مال خود ويندوز يا يه چيز ديگه... و دومي*اش هم ميتونه به خرابي كارت شبكه مربوط باشه... اگه تو مدير شبكه هستي... پيشنهاد ميكنم نرم*افزارهاي Remotex مثل VNC يا RADMIN رو از روي Domain روي تمام كلاينتها نصب كني. اون موقع شايد مشكل حل بشه



  3. #3
    نام حقيقي: userx

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    اگر موارد بالا نباشد احتمالا نرم افزاری روی کلاینت نصبه که جلوی ping و remote رو میگیره مثل zone alarm



کلمات کلیدی در جستجوها:

عدم دسترسی به domain از کلاینتها

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •