نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7

موضوع: غیر فعال شدن سرویس Printer Spooler در شبکه Domain ؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Behzad

    عضو عادی شناسه تصویری AH64-D
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    Garmsar
    نوشته
    87
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    42

    غیر فعال شدن سرویس Printer Spooler در شبکه Domain ؟

    درود دوستان و اساتید گرامی.

    یک Laptop هستش برای یکی از پرسنل شرکت ایشون می خوان از Printer ی که Share شده از سیستم دیگه " یعنی Printer به یک سیستم دیگه متصل هستند و از Laptop از طریق شبکه به این پرینتر دسترسی داره ".

    ولی مشکلی هستش در این حین می خواد از فایل PDF یا Word پرینت بگیره پیغام خطایی ظاهر میشه مبنی بر این که " سرویس Printer Spooler شما متوقف شده است " من هر کاری کردم این سرویس بازم غیر فعال میشه و نمی تونم فعالش کنم .

    Laptop ریستارت کردم با User Admin بالا اومدم نشد با دسترسی admin هم Service باز کردم بازم نشد. برای چند ثانیه سرویس Printer Spooler فعال میشه و بعد از اون غیر فعال میشه.

    سرویس Printer Spooler در حالت های Automatic - Automatic (Delayed) - Manual هم تست کردم نشد که نشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Armin Rezaeimehr

    مدیر عمومی شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    695
    سپاسگزاری شده
    572
    سپاسگزاری کرده
    594
    نوشته های وبلاگ
    7
    ولی مشکلی هستش در این حین می خواد از فایل PDF یا Word پرینت بگیره پیغام خطایی ظاهر میشه مبنی بر این که " سرویس Printer Spooler شما متوقف شده است " من هر کاری کردم این سرویس بازم غیر فعال میشه و نمی تونم فعالش کنم .
    سلام
    در وهله اول Run رو باز کنید و به بخش services.msc برید. سیستم مورد نظر باید هر دو join دومین باشه؛ سپس سرویس Printer Spooler رو Stop و Start کنید.
    در تب General قسمت Startup type رو در مود Automatic قرار بدید. در تب Logon تیک هر دو قسمت (local system account - Allow Service to ...) را بزنید. در تب Recovery تنظیمات به صورت پیش فرض باشد (Restart All Service) سپس Apply و Ok.
    در لایه سه ارتباط شبکه بررسی و Ping هر دو سیستم برقرار باشد. (وضعیت Share مجدد بررسی شود)...
    Laptop ریستارت کردم با User Admin بالا اومدم نشد با دسترسی admin هم Service باز کردم بازم نشد. برای چند ثانیه سرویس Printer Spooler فعال میشه و بعد از اون غیر فعال میشه.
    Driver پرینتر مربوطه را پاک و مجدد Install کنید، سپس سیستم را Reboot کنید. در صورت عدم رفع خطا احتمال دارد مشکل از OS باشد . (عندالزوم نصب OS را انجام دهید).


    !It's possible to change your life at any time

  3. #3
    نام حقيقي: Behzad

    عضو عادی شناسه تصویری AH64-D
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    Garmsar
    نوشته
    87
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    42
    درود

    سپاس از شما دوست گرامی.

    طبق راهنمای شما که فرمودید بازهم نشد و مشکل همچنان پا برجاست.



  4. #4
    نام حقيقي: Armin Rezaeimehr

    مدیر عمومی شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    695
    سپاسگزاری شده
    572
    سپاسگزاری کرده
    594
    نوشته های وبلاگ
    7
    کلیه موارد اگر به درستی انجام داده شده باشه مشکل برطرف خواهد شد.
    فرآیند پیچیده‌ای نیست (نصب درایور پرینتر - دسترسی Share و ...) نصب مجدد OS رو پس از انجام کلیه مراحل اعلام شده در مرحله آخر انجام دهید.
    ضمن اینکه وضعیت Firewall Windows رو بررسی کنید یا Exeption بنویسید یا به صورت موقت فایروال رو غیرفعال کنید. وضعیت Componentهای Antivirus نصب شده را بررسی کنید. (پورت مربوطه block نشده باشه) برروی دو سیستم بررسی کنید تحت Batch File و یا مکانیزم‌های امنیتی دیگه نظیر HIPS پورت مربوط به Share بسته نشده باشه. اگر بین دو سیستم Firewall به صورت Appliance (سخت افزاری و نرم افزاری ) نیز وجود داره Service و Portهای 134 - 135 - 445 - 139 باز باشد. (Telnet باید باز باشد) و ...


    !It's possible to change your life at any time

  5. #5
    نام حقيقي: Ped

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    91
    سپاسگزاری شده
    47
    سپاسگزاری کرده
    38
    نقل قول نوشته اصلی توسط EVERAL نمایش پست ها
    کلیه موارد اگر به درستی انجام داده شده باشه مشکل برطرف خواهد شد.
    فرآیند پیچیده‌ای نیست (نصب درایور پرینتر - دسترسی Share و ...) نصب مجدد OS رو پس از انجام کلیه مراحل اعلام شده در مرحله آخر انجام دهید.
    ضمن اینکه وضعیت Firewall Windows رو بررسی کنید یا Exeption بنویسید یا به صورت موقت فایروال رو غیرفعال کنید. وضعیت Componentهای Antivirus نصب شده را بررسی کنید. (پورت مربوطه block نشده باشه) برروی دو سیستم بررسی کنید تحت Batch File و یا مکانیزم‌های امنیتی دیگه نظیر HIPS پورت مربوط به Share بسته نشده باشه. اگر بین دو سیستم Firewall به صورت Appliance (سخت افزاری و نرم افزاری ) نیز وجود داره Service و Portهای 134 - 135 - 445 - 139 باز باشد. (Telnet باید باز باشد) و ...
    دوست عزیز
    شما با این روش جواب دادن دارید خودتون مشکل میتراشید بزرگوار !!!!!
    چه احتیاجیه شما برای جواب دادن به هر سئوال ، خودتون ده سئوال برای طرف مقابل ایجاد کنید؟!


    ویرایش توسط Catman : 2019-12-10 در ساعت 10:01 PM

  6. #6
    نام حقيقي: Armin Rezaeimehr

    مدیر عمومی شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    695
    سپاسگزاری شده
    572
    سپاسگزاری کرده
    594
    نوشته های وبلاگ
    7
    دوست عزیز
    شما با این روش جواب دادن دارید خودتون مشکل میتراشید بزرگوار !!!!!
    چه احتیاجیه شما برای جواب دادن به هر سئوال ، خودتون ده سئوال برای طرف مقابل ایجاد کنید؟!
    دوست گرامی!
    اینجا فروم شبکه هست و هر کسی به فراخور زمان و تجربه ای که در زمینه های اجرایی و عملیاتی داره نسبت به کمک کردن به افرادی که در حوزه ها و قلمرو فاوا مشکل داشته باشند کمک می‌کنند.
    شما اگر در قسمتی از پاسخی که دادم ابهام دارید می تونید در پست به صورت منطقی فارغ از سخره گرفتن و SPAM پست کردن اقدام کنید!!! و یا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید نسبت به Share کردن دانش تون اقدام شایسته و بایسته بعمل آورید!
    با توجه به مشکل ایشان در لایه Access جواب دوستمون به صورت صریح و ساده بیان شده؛ مجدد با هم Brief Review می‌کنیم:
    در پست دوم به ایشان اعلام شده که وضعیت portهای ارتباطی که پرینتر تحت شبکه باید بین شون باز باشه چک کنند و بررسی کنند که از طریق فایروال ویندوز و یا حتی آنتی ویروس های منصوبه پورت ها مسدود نشده باشد (شماره پورت ها اعلام شده) !! اگر بین پرینترها (در صورتی که در دو شبکه مجزا قرار دارند دستگاه فایروال سخت افزاری وجود داره ) نسبت به باز بودن پورت های مربوط به Share اقدام کنند (تا تراقیک deny و یا Discard ) نشود! و در نهایت بررسی کنند که Telnet (به پورت های اعلامی وجود داشته باشد)...
    ضمناً پشنهاد می‌کنم اگر دانش و اطلاعاتی در این زمینه دارید نسبت به پاسخ بهینه تر اقدام کنید تا همگی از آن بهره مند شویم! و اگر در جایی پاسخ ها ارائه شده برای شما مبهم بود در پست جداگانه یا در خصوصی و یا بصورت فنی مساله را مطرح نمایید.


    !It's possible to change your life at any time

  7. #7
    نام حقيقي: Ped

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    91
    سپاسگزاری شده
    47
    سپاسگزاری کرده
    38
    نقل قول نوشته اصلی توسط EVERAL نمایش پست ها
    دوست گرامی!
    اینجا فروم شبکه هست و هر کسی به فراخور زمان و تجربه ای که در زمینه های اجرایی و عملیاتی داره نسبت به کمک کردن به افرادی که در حوزه ها و قلمرو فاوا مشکل داشته باشند کمک می‌کنند.
    شما اگر در قسمتی از پاسخی که دادم ابهام دارید می تونید در پست به صورت منطقی فارغ از سخره گرفتن و SPAM پست کردن اقدام کنید!!! و یا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید نسبت به Share کردن دانش تون اقدام شایسته و بایسته بعمل آورید!
    با توجه به مشکل ایشان در لایه Access جواب دوستمون به صورت صریح و ساده بیان شده؛ مجدد با هم Brief Review می‌کنیم:
    در پست دوم به ایشان اعلام شده که وضعیت portهای ارتباطی که پرینتر تحت شبکه باید بین شون باز باشه چک کنند و بررسی کنند که از طریق فایروال ویندوز و یا حتی آنتی ویروس های منصوبه پورت ها مسدود نشده باشد (شماره پورت ها اعلام شده) !! اگر بین پرینترها (در صورتی که در دو شبکه مجزا قرار دارند دستگاه فایروال سخت افزاری وجود داره ) نسبت به باز بودن پورت های مربوط به Share اقدام کنند (تا تراقیک deny و یا Discard ) نشود! و در نهایت بررسی کنند که Telnet (به پورت های اعلامی وجود داشته باشد)...
    ضمناً پشنهاد می‌کنم اگر دانش و اطلاعاتی در این زمینه دارید نسبت به پاسخ بهینه تر اقدام کنید تا همگی از آن بهره مند شویم! و اگر در جایی پاسخ ها ارائه شده برای شما مبهم بود در پست جداگانه یا در خصوصی و یا بصورت فنی مساله را مطرح نمایید.
    بزرگوار!
    فروم در اولین هدف به منظور رفع مشکل و تبادل اطلاعات ایجاد شده
    تمام اساتیدی که در این فروم اقدام به پاسخگویی میکنند ، درخور اطلاعات شخص سئوال کننده اقدام به پاسخگویی میکنند!
    شما نه تنها در پاسخ به این سئوال ، بلکه در پاسخ به تمام سئوالات به سخت ترین نحو ممکن اقدام میکنید. تا جایی که شخص سئوال کننده رو کامل گیج میکنید!
    بنده خداروشکر مشکلی در فهم پاسخهای شما ندارم ، ولی روزی مثل همین افراد سئوال کننده شبکه برام سرشار از سئوالات مختلف بود. هیچ انصاف نیست شما به جای کمک کردن و پاسخ به سئوالات به راحت ترین نحو ممکن ، خود شما با اشاره به چندین مسئله ، چندین سئوال در ذهن فرد سائل ایجاد کنید و در ادامه خود شما به سخت ترین نحو ممکن به سئوالات پاسخ بدید.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •