نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: قطع شدن تند و تند ANYDESK در شبکه ؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Behzad

    عضو عادی شناسه تصویری AH64-D
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    Garmsar
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    28

    قطع شدن تند و تند ANYDESK در شبکه ؟

    درود


    دوستان ما یک شبکه داریم تحت Domain الان مشکلی که داریم مجبوریم برای برخی از مشتریان مون با Anydesk بهشون وصل بشیم و یا اون ها بی یکی از سیستم ها مربوط به یک دستگاه هستش وصل بشن.

    دیروز مشکلی که داشتیم این بودش که any desk نصب کردیم و شخص مقابل به سیستم ما وصل شد و چند ثانیه کار کرد قطع شد این کار رو چندین بار انجام دادیم باز هم Any Desk تو چند ثانیه قطع می شود . فایروال غیر فعال کردم و همچنین انتی ویروس .

    ورژن Anydesk ما اخرین نسخه بودش سرعت اینترنت ما خوبه و قابل قبول Ping Time ما 12S و سرعت دانلود 30 MB و سرعت Upload 10 Mbps هستش .


    *** ضمن این نکته که ما مشکلی از نظر نصب نرم افزارهای دیگه مثل : Ammyy Admin یا Team Viewer نداشتیم . ولی طرف مقابل ( که به ما وصل میشه ) قابلیت نصب این نرم افزارها رو نداشت.



  2. #2
    نام حقيقي: Rmin Rezaeimehr

    عضو ویژه شناسه تصویری EVERAL
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    541
    سپاسگزاری شده
    475
    سپاسگزاری کرده
    557
    نوشته های وبلاگ
    4
    سلام
    من خودم امروز بدون مشکل Connect شدم؛ با توجه به مواردی که مطرح کردید مشکل خاصی نباید باشه مجدد تست کنید؛ حتماً جهت اتصال ورژن Anydesk در هر دو طرف یکسان باشد.
    ضمن این نکته که ما مشکلی از نظر نصب نرم افزارهای دیگه مثل : Ammyy Admin یا Team Viewer نداشتیم . ولی طرف مقابل ( که به ما وصل میشه ) قابلیت نصب این نرم افزارها رو نداشت.
    در صورتی که بنا بر هر دلیلی مشکل رفع نشد (که بعید هست) از بقیه Applicationهایی که نام بردید استفاده کنید؛ قابلیت استفاده در Firewall را بگین باز کنند.


    !It's possible to change your life at any time

  3. #3
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    390
    سپاسگزاری شده
    292
    سپاسگزاری کرده
    34
    مشکلی که من در زمان کار به anydesk باهاش زیاد مواجه میشم اینه که بخاطر قطع و وصل پروکسی و عوض شدن روت و مسیریابی داده ، قطعی رخ میده .



  4. #4
    نام حقيقي: Behzad

    عضو عادی شناسه تصویری AH64-D
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    Garmsar
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    28
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahani نمایش پست ها
    مشکلی که من در زمان کار به anydesk باهاش زیاد مواجه میشم اینه که بخاطر قطع و وصل پروکسی و عوض شدن روت و مسیریابی داده ، قطعی رخ میده .
    درود

    راه حلی هستش براش چی کار کنم ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •