سلام
ممنون میشم کسی میتونه راهنمایی کنه
ما ایمیل سازمانی از افرانت گرفتیم که با وب میل خیلی خوب هم ارسال داریم هم دریافت
ولی روی Outlook تا وقتی توی loacl area نریم و dns رو دستی 8.8.8.8 ست نکنیم ایمیل از از این طریق ارسال نمیشه و این در حالیه که اتوماتیک که باشه آی پی دی ان اس خودمون رو میگیره
حتی توی dns manager هم forwarders ها 8.8.8.8 , 4.2.2.4 هستند
مشکل چی میتونه باشه؟
موضوعات مشابه:
- تفاوت Outlook express با microsoft outlook در چیست؟
- خطای RSS در Outlook
- کمک در مورد برگرداندن اطلاعات Outlook
- انتقال ایمیل کارخانه به outlook
- مشکل در انتقال از outlook 2003 به outlook 2007