نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 4سپاس
  • 1 توسط bonyadie
  • 1 توسط aa123
  • 1 توسط aa123
  • 1 توسط M-r-r

موضوع: قطع شدن ناگهانی کلاینت ها و عدم دسترسی به آن ها

  
  1. #1
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    38
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    36

    قطع شدن ناگهانی کلاینت ها و عدم دسترسی به آن ها

    من تو یه شرکت با تقریبا 20 کلاینت هستم و کل سیستم شبکه برمبنای active directory هست
    هر اتاقی یه پرینتر داره که به یکی از کامپیوترها وصله و share شده و دو کامپیوتر دیگه میتونن از اون استفاده کنن

    جدیدا بعضی روزها اون 2 کامپیوتر دیگه نمیتونن از پرینتر share شده استفاده کنن و کلا اون کامپیوتری که بهش پرینتر وصل شده دیگه توی شبکه دیده نمیشه اما ping میشه و شبکه کامپیوتری که بهش پرینتر وصله کار میکنه و اینترنتش وصله

    بعد یه بار کامپیوتری که بهش پرینتر وصله restart بشه مشکل حل میشه !!!

    به نظر شما مشکل از کجاست و باید چجوری حلش کنم ؟؟؟
    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hamid

    خواننده شناسه تصویری bonyadie
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    9
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    4
    سلام
    ساعت کلاینت ها رو با ساعت سرور چک کن دقیقا یکی باشند احتمالا مشکلت حل می شه


    m123456 سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    38
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    36
    نقل قول نوشته اصلی توسط bonyadie نمایش پست ها
    سلام
    ساعت کلاینت ها رو با ساعت سرور چک کن دقیقا یکی باشند احتمالا مشکلت حل می شه
    سلام
    فکر نکنم حل بشه
    البته ساعت کلاینت ها خود به خود با ساعت سرور تنظیم میشه



  4. #4
    نام حقيقي: آرش

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2015
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    8
    مشخصا تو تنظیمات لایه 3 مشکلی ندارید . روی DNS ممکنه مشکل داشته باشید . DC شما مشکلی تو Polling نداره ؟ ساعت هاش درستن ؟ این مشکل همیشه هست یا چند وقت یکبار پیش میاد ؟


    m123456 سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    38
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    36
    نقل قول نوشته اصلی توسط aa123 نمایش پست ها
    مشخصا تو تنظیمات لایه 3 مشکلی ندارید . روی DNS ممکنه مشکل داشته باشید . DC شما مشکلی تو Polling نداره ؟ ساعت هاش درستن ؟ این مشکل همیشه هست یا چند وقت یکبار پیش میاد ؟
    این مشکل بعضی وقتا میاد.
    روی DNS ممکنه چه مشکلی پیش بیاد ؟؟؟



  6. #6
    نام حقيقي: آرش

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2015
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    8
    نقل قول نوشته اصلی توسط m123456 نمایش پست ها
    این مشکل بعضی وقتا میاد.
    روی DNS ممکنه چه مشکلی پیش بیاد ؟؟؟
    وقتی فرمودید تو شبکه دیده نمیشه یعنی یا با IP یا با اسم دیگه ، اگه با IP دیده بشه یعنی اسمش دیده نمیشه ، یعنی بقیه کلاینت ها نمیتونن اسم اون رو به IP تبدیل کنن که این بر میگرده به سرویس DNS ، حالا یا مشکل اگر روی بعضی کلاینتاس باید روی اونا دید کش DNS شون چجوریه ، اگه رو همه س مشخصا باید روی AD رفت و اون رو بررسی کرد . میتونین موقتا اسم سیستم رو دستی در فایل host بدید ولی مشکل اصلی سرجاش هست .


    m123456 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    Antivirus دارید ؟


    m123456 سپاسگزاری کرده است.
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  8. #8
    نام حقيقي: مهدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    38
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    36
    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    Antivirus دارید ؟
    آنتی ویروس نود داریم اما فایروال نداره و خاموشه

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط aa123 نمایش پست ها
    وقتی فرمودید تو شبکه دیده نمیشه یعنی یا با IP یا با اسم دیگه ، اگه با IP دیده بشه یعنی اسمش دیده نمیشه ، یعنی بقیه کلاینت ها نمیتونن اسم اون رو به IP تبدیل کنن که این بر میگرده به سرویس DNS ، حالا یا مشکل اگر روی بعضی کلاینتاس باید روی اونا دید کش DNS شون چجوریه ، اگه رو همه س مشخصا باید روی AD رفت و اون رو بررسی کرد . میتونین موقتا اسم سیستم رو دستی در فایل host بدید ولی مشکل اصلی سرجاش هست .
    روی دو تا سیستمه که این مشکل بوجود میاد بقیه مشکلی ندارن.
    پرینتر رو من با آدرس IP کلاینتا نصب کردم نه اسم کامپیوترشون



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •