با سلام.
خواستم بپرسم نرم افزاری برای اینکه بتونیم تمام کارهایی که توسط یک یوزر در سرور انجام میشه به صورت لاگ گزارش بده هستش؟
ممنون.
Printable View
با سلام.
خواستم بپرسم نرم افزاری برای اینکه بتونیم تمام کارهایی که توسط یک یوزر در سرور انجام میشه به صورت لاگ گزارش بده هستش؟
ممنون.
چه سروری؟
ویندوز سرور 2008r2.
نقش سرور هم هرچی که باشه.
Event Viewer به کارت نمیاد مگه ؟
ببخشید کلاینت رو سرور اصلا چیکار میکنه ؟ مگه خونه خالست یوزر بیاد رو سرور ؟
نه ما اینجا یه ادمین دیگه داریم که من میخوام کنترل کنم روی سرورهایی که مجوز داره چه فعالیتهایی انجام میده.
[QUOTE=hadironi;410377]با سلام.
خواستم بپرسم نرم افزاری برای اینکه بتونیم تمام کارهایی که توسط یک یوزر در سرور انجام میشه به صورت لاگ گزارش بده هستش؟
ممنون.[/QUOTE]
شما می تونید از event viewer و سرور audting استفاده کنید
[QUOTE=hadironi;411196]نه ما اینجا یه ادمین دیگه داریم که من میخوام کنترل کنم روی سرورهایی که مجوز داره چه فعالیتهایی انجام میده.[/QUOTE]
عجب سناریویی !!
اگع بهش اطمینان نداری چرا ادمینش کردید؟
اصلا درک نمیکنم!!
میتونی مانیتورش کنی . نرم افزاراش زیاده
یا نرم افزارهایی هست که هرگونه تغییر روی سرور رو بهت اطلاع میده
[QUOTE=kavehashoori;411249]میتونی مانیتورش کنی . نرم افزاراش زیاده
یا نرم افزارهایی هست که هرگونه تغییر روی سرور رو بهت اطلاع میده[/QUOTE]
اینکار از لحاظ اخلاقی درست نیست!! اگه طرف صلاحیت نداره دسترسی رو ازش بگیرید!!
دوست عزیز ایشون ادمین برای یه سری سرور مخصوص DB هستند.فقط بعضی وقتا کارای دیگه ای جز کار خودشون انجام میدن.من میخوام به صورت لاگ به من گزارش بده که وقتی یوزر ایشون وصل میشه به سرور چه فعالیتهایی ایشون انجام میدن.
بعد یه سوال دیگه.برای اینکه یه یوزر Help Desk باشه و بتونه از طریق نرم افزارهایی مثل Deam Ware Mini ریموت بشه به کاربرای شبکه چه دسترسی هایی باید داشته باشه توی اکتیو؟
ممنون.
کوروش جان منم میدونم از لحاظ اخلاقی درست نیست اما اگر اطمینان نداره یا باید دسترسی رو ازش بگیره یا مانیتورش کنه .
من از درست و غلط بودنش چیزی نگفتم
[QUOTE=hadironi;411269]دوست عزیز ایشون ادمین برای یه سری سرور مخصوص DB هستند.فقط بعضی وقتا کارای دیگه ای جز کار خودشون انجام میدن.من میخوام به صورت لاگ به من گزارش بده که وقتی یوزر ایشون وصل میشه به سرور چه فعالیتهایی ایشون انجام میدن.
بعد یه سوال دیگه.برای اینکه یه یوزر Help Desk باشه و بتونه از طریق نرم افزارهایی مثل Deam Ware Mini ریموت بشه به کاربرای شبکه چه دسترسی هایی باید داشته باشه توی اکتیو؟
ممنون.[/QUOTE]
در مورد یوزر help Desk پیشنهادم بهت اینه که یوزر مربوطه فقط روی سیستم های لوکال دسترسی ادمین داشته باشه .همین و بس
[QUOTE=halvaei;411278]در مورد یوزر help Desk پیشنهادم بهت اینه که یوزر مربوطه فقط روی سیستم های لوکال دسترسی ادمین داشته باشه .همین و بس[/QUOTE]
ضمن تایید فرمایش جناب حلوایی ، سطوح دسترسی یوزر ها بایستی بر مبنای نیاز آنها باشد و نه بیشتر و همه دسترسی ها بایستی توجیح و تعریف شده باشد
[QUOTE=halvaei;411278]در مورد یوزر help Desk پیشنهادم بهت اینه که یوزر مربوطه فقط روی سیستم های لوکال دسترسی ادمین داشته باشه .همین و بس[/QUOTE]
خب راه حلش چیه؟یعنی دونه دونه سیستمها رو برم و دسترسی ایشون رو لوکال ادمین کنم؟یا راهی هستش که رو کل سیستمها این تنظیم اعمال بشه؟
ممنون.