سلام
یک سرور دارم که DC هست و البته یه آیزا سرور هم جدا گانه در اختیار دارم. چهارده تا کلاینت که بعضی هاشون با کابل با سرور ارتباط دارن و بعضی هاشون با وایرلس.
خوب همه چیز خوب بود تا اینکه دیروز سر یه مساله ای یک نفر در بخش GPO در قسمت سرویس ها بعضی از سرویس ها رو دستکاری کرد از جمله network connectins رو هم از حالت Not Defined تغییر داد و گفت بعضی از یوزها اجازه دسترسی به این سرویس رو داشته باشند.
بعد همه چیز خوب بود تا اینکه دیروز سیستم ها رو خاموش کردیم و امروز صبح که روشن شد هیچ کدوم از کلاینت ها با سرور ارتباط نداشتن و هیچ کدومشون هم در بخش network connections اصلا کارت شبکه ها نشون داده نمی شد. و به همدیگه هم پینگ نمیکردن.
خوب من سریع رفتم و این تغییری رو که دیروز انجام شده بود به حالت اول برگردوندم و بعد هم سرور و کلاینت ها رو ریستارت کردم.
بعد از این کار دو تا از کلاینت ها که با کابل به سرور متصل هستند سرویس network connections به حالت started تغییر کرد و کانکشن هاشون هم برگشت. و به هم پینگ هم داشتند اما باقی سیستم ها با اینکه با سرور ارتباط دارند و تحت دامنه بالا میان و پینگ به سرور هم دارند اما متاسفانه به هم پینگ ندارند و در قسمت network connections اون ها هم کارت شبکه ها نشون داده نمیشن و سرویس network connections اونها هنوز روی starting مونده.
به نظرتون مشکل از کجاست؟ چه کار باید بکنم؟
در ضمن بگم از اول صبح تا حالا تنها کلاینتی که این مشکل براش پیش نیومده بود همون کلاینتی هست که روش آیزا نصبه.



موضوعات مشابه: