مشکل استفاده از اسکنر در اینترنت اکسپلورر در یوزرهای شبکه دامین
کاربرای شبکه دامین ما در سیستم اتوماسیون گاهی اوقات نیاز به اسکن مستندات دارن.که به محض کلیک روی آیتم اسکن در اینترنت اکسپلورر با خطای اکتیوکس مواجه میشن و مرورگر بسته میشه.(اتوماسیون با فایرفاکس کار نمیکنه)
اما این کار با یوزر های خارج از شبکه دامین امکان پذیره.(سیستم یوزر ویندوز7 هستش)
کسی هست راهی برای این مشکل معرفی کنه؟من خودم حدس میزدم از Group Policy با تغییر دسترسی بشه کاری کرد اما جایی به ذهنم نرسید که بتونم درستش کنم.(نا گفته نمونه که با سطح دسترسی ادمین شبکه هم این مشکل وجود داره)
ممنون میشم اگه دوستان کمکم کنید
یا حق