با سلام دوستان یه پروژه استادم بهمداده به این صورت
شرکت مابه تازگی یه شعبه جدید ایجاد کرده وباید این شعبه رو به شعبه اصلی اضافه کنیم مثلا 100 کاربر که به منسپردن منم که تازه کارم
مدیریت متمرکز بهتره یا مدیریت روی هر شعبه؟ شما که زحمت کشیدید به سوالم جواب میدی کامل توضیح بدین به خاطر موضوع بالا
موضوعات مشابه:
- تعریف کاربر با دسترسی زمانی ماهانه و حجم 100 مگا بایت روزانه و سرعت 128 کیلوبایت
- ابزار های مدیریت ریسک در مدیریت امنیت اطلاعات چیست؟
- نحوه حذف محدودیت های ایجاد شده از طرف ادمین در آنتی ویروس سیمانتک (نظیر : محدودیت فلش ، بلوتوث)
- آموزش حذف کردن سایت های تبلیغات و سایت های مزاحم و اسپم از نتایج جستجوی گوگل