نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 5سپاس
  • 1 توسط undocumented
  • 4 توسط malekli

موضوع: راهنمایی در مورد قعطی ارتباط کلاینت با دومین بعد از 2 ماه

  
  1. #1
    نام حقيقي: مهدی جوادی

    خواننده شناسه تصویری undocumented
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    320
    سپاسگزاری شده
    136
    سپاسگزاری کرده
    23

    راهنمایی در مورد قعطی ارتباط کلاینت با دومین بعد از 2 ماه

    یه موردی برام پیش اومده که برام عجیب میاد
    از بین دوستان اگه بتونه کمک کنه ممنون میشم

    قضیه اینه که یه دستگاه نوت بوک به شبکه دومین ویندوزی جوین بود و بطور معمول و بدون مشکل کار میکرد ، بعد برای انجام پروژه ، برای دو 2 ماه بردن بیرون از مجموعه و عملا به هیچ شبکه ای وصل نبود.
    وقتی کار پروژه تموم شد و دوباره به شبکه وصل کردیم نمیشد با اون لاگین کنیم تا اینکه دوباره disjoin و join کردم و حل شد
    البته از قراری قبلا هم یکی، دو مورد اینجوری بوده

    خلاصه من هر جور در نظر میگیرم، دلیلش رو متوجه نمیشم. تا حالا کسی با این موارد برخور داشته و دلیلش رو میدونه چی هست؟

    پایدار باشید




    موضوعات مشابه:
    msafari سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    Iam
    Iam آنلاین نیست.
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    13
    سپاسگزاری کرده
    6
    وقتي اين اتفاق افتاده بود اون سيستم توي ليست كامپيوتر هاي دامين بود؟



  3. #3
    نام حقيقي: علی ملک لی

    عضو عادی شناسه تصویری malekli
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    Qom
    نوشته
    132
    سپاسگزاری شده
    155
    سپاسگزاری کرده
    13
    سلام. کامپیوتر اکانتها یه پسوردی دارن که موقع لاگین کردن خودشون با اکتیودایرکتوری این پسورد رو رد و بدل میکنن واسه ایجاد یه کانال امن. حالا خود اکتیو, هر 30 روز یه بار این پسورد رو عوض میکنه و کامپیوتر پس جدید رو میگیره و استفاده میکنه. طبیعیه که دوماه سیستم با اکتیو کاری نداشته. احتمالا یکی دو بار این پسورد عوض شده. احتیاج به جوین دوباره نیست. میتونید از گزینه Network ID استفاده کنید.


    undocumented، hadi_PN، f14f21 و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  4. #4
    نام حقيقي: مهدی جوادی

    خواننده شناسه تصویری undocumented
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    320
    سپاسگزاری شده
    136
    سپاسگزاری کرده
    23
    نقل قول نوشته اصلی توسط Iam نمایش پست ها
    وقتي اين اتفاق افتاده بود اون سيستم توي ليست كامپيوتر هاي دامين بود؟
    اون موقع لیست کامپیوتر اکانتها رو نگاه نکردم


    نقل قول نوشته اصلی توسط malekli نمایش پست ها
    سلام. کامپیوتر اکانتها یه پسوردی دارن که موقع لاگین کردن خودشون با اکتیودایرکتوری این پسورد رو رد و بدل میکنن واسه ایجاد یه کانال امن. حالا خود اکتیو, هر 30 روز یه بار این پسورد رو عوض میکنه و کامپیوتر پس جدید رو میگیره و استفاده میکنه. طبیعیه که دوماه سیستم با اکتیو کاری نداشته. احتمالا یکی دو بار این پسورد عوض شده. احتیاج به جوین دوباره نیست. میتونید از گزینه Network ID استفاده کنید.
    ممنون از ارسال جواب
    اگر بخام بیشتر در مورد این آیتم بدونم ، میتونید یه منبع یا لینک معتبر بهم معرفی کنید

    این لینکها رو اینجا میزارم که برای آیندگان مفید باشه



    ویرایش توسط undocumented : 2011-12-29 در ساعت 10:47 AM

کلمات کلیدی در جستجوها:

قطع ارتباط کلاینت بادومین

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •