نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط mohammadxx
  • 1 توسط mohammadxx

موضوع: کنترل حجم دانلود بصورت روزانه یا برای هر IP کاربران از VPS سرور با windows 2003 server

  
  1. #1
    نام حقيقي: محمد

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    1

    کنترل حجم دانلود بصورت روزانه یا برای هر IP کاربران از VPS سرور با windows 2003 server

    با سلام
    دوستان من چندین سرور مجازی گرفتم و در حال سرویس دهی فایل لیچر به کاربران هستم (انتقال فایل از دیگر سرورها به سرور ما و دانلود مستقیم فایلها). در حال حاضر دانلود از سرور خیلی قاطی شده و بدلیل بالا بودن حجم هر فایل برای انتقال که 250 مگابایت است دیگه کسی برای فایل لیچر ویژه نمیاد و من میخوام با اجرای این محدودیت این مشکل (مشکل برای جیب مدیران !!!!) را حل کنم !

    خواسته من اینا هستند :
    1- در فایل لیچر رایگان محدودیت حجم مثلا 1 گیگابایت برای هر آیپی در 24 ساعت (محدودیت در میزان دانلود از سرور به سیستم کاربر و برای انتقال بین سروری نمیخوام محدودیتی وجود داشته باشه)
    2- تخصیص حجم مجاز به هر آیپی برای 24 ساعت بصورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی .
    3- در فایل لیچر ویژه ساخت اکانت برای کاربر و تعیین حجم مجاز دانلود روزانه برای این گروه از کاربران (یا هر روش دیگری که بشه با آن موارد گفته شده را کنترل کرد)
    4- اگر روش اکانت اختصاصی دادن به هر کاربر ویژه برای استفاده از فایل لیچر ویژه خوبه , میخوام اکانتها توسط مدیران سایت ساخته بشند , نه توسط کاربرا (نمیخوام مثل عضویت در سایتها باشه که خودشون بتونن ثبت نام کنند و اکانت برای خودشان بسازند)
    5- آیا میشه از برنامه Nttac برای ساخت اکانت برای هر کاربر برای دانلود از سرور استفاده کرد ؟ (در حال حاضر از این برنامه دارم برای دادن اکان رایگان "وی پی ان" به کاربران عضو سایتمان استفاده میکنیم)

    برای فایل لیچر رایگانمون هم تا الان سعی کردم با برنامه هایی مثل Bandwidth Controller یا SoftPerfect Bandwidth Manager امتحان کنم که نتونستم کاری کنم بصورت خودکار خود برنامه بدون دخالت نیروی انسانی به هر آیپی حجم مجاز برای دوره 24 ساعته را تخصیص بده و .... !

    توی عکس سعی کردم منظورم رو برسونم که شاید موفق به اینکار نشده باشم !






    از ساخت اکانت برای هر کاربر ویزه فقط هدفم کنترل و اعمال محدودیت حجم مجاز برای دانلود در طول 24 ساعت و تفسیم استفاده از این سرویس رایگان سایتم بین تمام کاربران و کمی هم هول دادن کاربران به سمت سرویس فایل لیچر ویژه مان هست . موضوع بعدی اینه که نمیخوام صفحه یا قسمت خاصی برای کاربران در مرورگر اینترنت باز بشه و تنها بعد از انتقال فایل به سرور ما دادن لینک مستقیم شده به کاربر , آنرا در برنامه هایی مثل Internet Download Manager همان IDM قرار بده که قبلا یوزر و پسورد اکانتش را داخل آن وارد کرده و بوسیله این برنامه فایلها رو دانلود کنه .

    مشخصات سرورهای مجازی بنده (فقط فرقشون توی میزان RAM و HARD DISK هست) :
    نوع سرور : VPS
    مجازی ساز سرور : VMware
    سیستم عامل : WWindows Server 2003 Enterprice SP2
    آیپی : 1 عدد
    تعداد کارت شبکه روی سرور : 1 عدد
    نام کارت شبکه روی سرور : Intel(R) PRO/1000 MT Network Connection
    حافظه RAM : سرور اولم 512 مگابایت و سرور دوم 1 گیگابایت و سرور سوم 2 گیگابایت (سرور شماره 4 برای ارائه سرویس VPN استفاده میشه)
    پروسسور : Intel Xeon X3320

    دادن اکانت به هر کاربر برای فایل لیچر ویژه در صورتی که کار پیچیده ای باشه و لازم باشه که برنامه خاصی برای آن نوشته شود (یک چیزی شبیه rapidbaz ولی نه به اون پیچیدگی - فقط صفحه وارد کردن لینک دانلود و صفحه لینکهای انتقال داده شده به سرورهای ما) , لطفا در همینجا اعلام کنید تا بریم برای مذاکره , یا معرفی یک برنامه برای اینکار !

    امیدوارم تونسته باشم منظورم را درست رسانده باشم ! اگر اینطور نبود بگویید تا خواسته خود را راحتتر و بدون جزئیات دوباره اینجا بنویسم !


    با تشکر



    موضوعات مشابه:
    jalal_tct سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    نام حقيقي: محمد

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    7
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    1
    گفتم شاید توضیحاتم بد بوده حتما که هیچکسی جواب نداد !؟ اینبار خلاصه تر خواسته خودمو میگم .

    کاری که میخوام انجام بدم اینه :
    2 سرور مجازی در نظر بگیرید که اسکریپت انتقال دهنده فایل "RapidLeech" روی اونا نصب شده و در سرور رایگان همه کاربران میتونند فایلهاشون رو منتقل کنند به سرور ما خیلی راحت با لینک مستقیم دانلودشون کنند (الان فقط محدودیت حجم برای هر فایل انتقالی 250 مگابایت و حذف خودکار فایل انتقال داده شده به سرور ما بعد از 20 ساعت اجرا کردم) .
    الان میخوام در سرور رایگانم هر کاربر با آیپی خودش فقط مثلا روزی 1 گیگابایت از سرور دانلود داشته باشه و نه بیشتر . (در سرور انتقال فایلها از دیگر هاستها به سرور ما آپلود (Incoming) شناخته میشه و دریافت فایل توسط کاربر و دخیره روی سیستم خودش بعد از مستقیم شدن لینکها دانلود (Outgoing) حساب میشه و من میخوام دانلود (Outgoing) را کنترل کنم برای هر آیپی محدودیت فقط اجازه دانلود 1 گیگابایت (این گزینه قابل تغییر باشه) از سرور رایگانم را اعمال کنیم ) .

    برای انتقال دهنده فایل ویژه سایت هم که روی سرور دیگری قرار داره (همه سرویسهای ما از یکدیگر جدا هستند و هیچ اتصال و وابستگی ای به هم ندارند) میخواهم هر کاربر اکانت داشته باشه (که اکانت توسط ما برایش ساخته بشه و هیچ کاربری توانایی اکانت ساختن نداشته باشه) و با وارد شدن به صفحه مربوط به خودش فایلها را انتقال بده و بعد دانلود کنه . البته میخوام کنترل هم برای اعمال هرگونه محدودیتی برای این گروه هم داشته باشم .

    تقریبا شبیه سایت "رپیدباز" ولی نه به اون پیچیدگی ! فقط صفحه ای برای ورود کاربر با یوزر و پسورد اختصاصی خودش و صفحه ای که لینکها را بتونه وارد سیستم ما کنه تا براش همون موقع به لینک مستقیم تبدیل بشند و در پایین همان صفحه ای که لینکها را برای انتقال دادن به سرور ما استفاده میکنه , فهرست لینکهای مستقیم و فایلهای انتقال داده شده برایش نمایش داده بشه و بتونه در اون صفحه لینکهای مستقیم شده خودشو ببینه و دانلودشون کنه . همین !!!

    خدا خیرتون بده , یک کمکی برسونید . خیلی روی این فروم
    برای کمک در حل مشکلم حساب کردم .




    jalal_tct سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

دانلود vps رایگان

کنترل حجم دانلود کاربران

دانلود نرم افزار NTTacPlus

دانلود نرم افزاری که حجم دانلود در محدودیت و نمایش بده

كنترل حجم دانلود

vps رایگان روزانه

دانلود برنامه ساخت vpn

نرم افزار ساخت vpn در vps

ایجاد محدودیت حجم در نرم افزار nttacplus

VPS روزانه

دانلود یوزرنیم وپسوردvpn

ساخت vpn در vps

مدیریت حجم دانلود کاربران شبکه

دانلود از سرور فقط با نام کاربری و پسورد

نرم افزار ساخت vpn سرور

ساخت ip اختصاصي در nttac

کنترل پسورد کاربران شبکه

دانلود رایگان اکانت vpsآموز ش محدودیت دانلود از vpsدانلود نذم افزار کنترل سرورvpsدانلود سرور vpn free با نام و پسوردنرم افزار ساخت سرور vpsاموزش دادن اکانت وی پی ان در ویندوز سرور 2003تعیین حجم برای کاربران nttacکنترل حجم دانلود از روی سرور

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •