نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: من یه مشکل با DNS در ویندوز Server 2003 دارم

  
  1. #1
    نام حقيقي: امیر

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    31
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    7

    من یه مشکل با DNS در ویندوز Server 2003 دارم

    با سلام به همه دوستان
    من یه شبکه داخلی دارم که حدود 300 تا کلاینت داره . من یه سرور اصلی داشتم که روی اون Active Directory و DNS Server و Web server-IIS را فعال کردم و 150 تا ار کلاینت ها رو به این دومین اضافه کردم .
    تا اینجاش مشکلی نبود و همه چیز به خیر و خوشی میگذشت و ما هم روی سرورمون چندین صفحه وب مختلف که برای شبکه داخلی خودمون قابل دسترسی بود ایجاد کرده بودیم .
    حالا من میخاستم یه سرور کمکی به این سرور اضافه کنم و اون رو به عنوان سرور آنتی ویروس به این دومین متصل کنم و در کنار اینها هم روش وب سرور Apache رو هم نصب کردم تا تو Server 2003 استفاده از Apache رو هم تجربه کنم .
    فرض کنیم من آدرس دومینم رو Server.com گذاشته باشم و اسم سرور اصلی شبکه ام که از اول وصل بوده Server1 بوده یعنی آدرس وبس اون Server1.server.com هستش و ما برای استفاده از وب سایت های نصب شده روی اون از آدرس Server.com استفاده می کردیم که مشکلی نداشت .
    از زمانی که من سرور دوم رو به دومین به عنوان یه دومین کنترلر اضافه کردم دیگه آدرس وب پیش فرض دومینم server1.server.com نبود . مثلا من سرور دوم را با نام Server2.server.com به دومین اضافه کردم ، حالا وقتی کاربری از روی یک کلاینت آدرس Server.com رو درخواست می کرد وب سایت Server2.server.com لود میشه در حالی که من می خوام همون آدرس Server1.server.com لود بشه .
    امیدوارم تونسته باشم مشکلمو درست بگم .
    فکر می کنم باید تو DNS که رو سرور اصلی من هست تغییرای بدم ولی هر چی باهاش ور رفتم درست نشد که نشد اما همچی که Active Directory رو از رو سرور دوم برداشتم و اون سرور رو مثل یه سیستم معمولی به دومین اضافه کردم مشکل حل شد و این در حالیه که من Active Directory رو رون سرور 2 هم لازم دارم .
    یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد از سویچ dcpromo /adv استفاده کنم ، منم این کار رو کردم ولی بعد یه مدت که میگذشت سرور اصلی هنگ می کرد و کلاینت ها هم گیر می کردن برا همین دوباره اکتیو دایرکتوری رو از رو سرور دوم برداشتم .
    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Reza

    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    500
    سپاسگزاری شده
    100
    سپاسگزاری کرده
    7
    با اضافه کردن دامین کنترلر دوم چه اتفاقی می افته؟ آیا هنوز هم سرویس Apache بر روی اون نصبه؟



  3. #3
    نام حقيقي: امیر

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    31
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    7
    بله Apache بر روی سرور دوم مشکلی نداره و نصبه و زمانی که درخواست Server.com میاد Apache سرور دوم صفحه پیش فرض خودشو برا کلاینت میفرسته



  4. #4
    نام حقيقي: Reza

    در اتتظار تایید
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    500
    سپاسگزاری شده
    100
    سپاسگزاری کرده
    7
    از نصب خارجش کن. چه دلیلی داره که سرویسی رو به منظور انجام امور آزمایشی و آموزشی بر روی یک سرور عملیاتی نصب کنی؟ برای انجام این قبیل کارها بایستی از نرم افزاری مثل VMware استفاده کنید.



  5. #5
    نام حقيقي: امیر

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    31
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    7
    سلام
    با توجه به راهنمایی شما میشه این مشکل رو اینطوری حل کرد ولی این راه حل همون پاک کردن صورت مسئله هستش
    من میخواستم اینو بدونم تا اگه زمانی تو این وضعیت گیر کردم و باید اونو حل می کردم بدون حذف سرویس های روی هر کدوم از سرور ها چه طور باید عمل کنم .
    آدم خیلی از چیزایی که هیچ دانشگاه و آموزشگاهی نمیتونن یاد بدن رو میتونه تو کار واقعی تجربه کنه و وقتی از اون سر بلند بیاد بیرون اون تجربه براش بیشتر از یه مدرک لیسانس ارزش داره
    بابت این که یکم دیر تر جواب میدم ببخشید چون همون سرور اصلیه خراب شده بود و سریع هنگ می کرد که با بدبختی دوباره جمع و جورش کردم دوباره مثل اولش شد .
    حالا اگر کسی جواب مشکل منو میدونه که وقتی تو یه دومین دو تا دومین کنترلر وجود داشته باشه و هر دوی اونها وب سرور هم باشن چه طوری میشه وب سایت پیش فرض اون دومین رو بین این دوتا دومین کنترلر ها سویچ کرد .
    ممنون



کلمات کلیدی در جستجوها:

http://forum.persiannetworks.com/f78/t24916.html

آموزش نصب dns server

dns نصب روی اپاچی

کار با dcpromo در ویندوز سرور

اموزش تصویری نصب dnsدر 2008

نصب dns

آموزش dns server 2003اشکال سرویس dns در ویندوز سرور 2003نصب آنتي ويروس روserver 2003ارتباطdns باapacheآموزش پاک کردن آیزا سرور 2006 از ویندوز 2003کار باdns در ویندوز سرور DNS server IIS با تصویرمشکل در نصب dnsنصب dns در سرور 2008dns شبکه windows 2003آموزش نصب تصویری ویندوزserver2003vmware آموزش تصویری شبکه کردن سرور 2003 درآموزش تصویری اضافه کردن کاربر در windows server 2008راه اندازی dns server اضافه کردن ادرس به dns server نصب مجدد dns سرور 2003آموزش راه اندازی outlook داخلی در ویندوز 2008آموزش راه اندازي dns در شبكه داخلي ويندوز سرور 2003راه اندازی dns سرور در ویندوز 2003 با apacheتنظیمات سرور 802.1x بدون استفاده از iis

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •