نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: خواهشن ادمینهای سایت جواب بدن

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    نوشته
    54
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    خواهشن ادمینهای سایت جواب بدن

    ما 1000 تا کاربر داریم می خواهیم دامین 2003 راه بیاندازیم اما ما تست کردیم دیدیم وقتی به دامین لاگین میکنیم ایکون share دیگه وجود نداره ما گشتیم یک راه این است که کاربران را عضو همان local power user ان کامپیوتر کنیم تا امکان share داشته باشه یک راه دیگر این است که ما روی سرور home دایرکتوری ایجاد کردیم برای کاربران و خواستیم از طریق انجا کاربران بتوانند share کنند اما دیدیم اگر تا دایرکتوری root را که home کاربر در ان است به کاربر full access ندهیم کاربر نمی تواند به بقیه پرمیشن بدهد یعنی با اینکه کاربر بر روی homeخود امکان فول دارد ولی چون بر روی دایرکتوری مادر فول نداشته باشد نمی تواند به بقیه پرمیشن بد هد ممنون میشم اگر کسی میدونه جواب بده قبلا هم سوال کرده بودم کسی جواب نداد



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مرتضی نکویی

    عضو عادی شناسه تصویری offers2you
    تاریخ عضویت
    Sep 2004
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    268
    سپاسگزاری شده
    56
    سپاسگزاری کرده
    83
    با سلام و با اجازه ی اساتید محترم
    مختصرا عرض میکنم ... در ابتدا یوزر ها را گروه بندی کنید و در گروههای مربوطه در AD قرار دهید . در سیستم مرکزی که جهت فایل سرور پیاده سازی شده است درایوها یا فولدر های مربوط به گروههای مختلف را جهت استفاده مختص گروه خاص پیکربندی کنید ( سطح دسترسی و اجازه ی دسترسی هر گروه را در فولدر مربوطه اعمال کنید )
    چندین بچ فایل آماده کنید که محتوای آن حاکی از شیر کردن فولدر خاص برای گروههای مربوطه باشد . آن بچ فایلها را در AD در پروفایل گروههای مربوطه آدرس دهی کنید .
    یوزر هایی که در گروههای مربوطه قرار دارند در صورتی که تحت دامین لاگین کنند سریعا اسکریپتهای ذکر شده به محض لاگین شدن یوزرها عمل شیرینگ را انجام میدهند و دیگر نیازی به درد سر های آتی نیست و میدانید که کدام یوزر در کدام گروه قرار دارد و کدام گروه به کدام درایو یا فولدر ... با یک بار لاگین هم تقریبا این عملیات به صورت کش شده در سرور باقی میماند و سرعت عمل شما و کاربرانتان را افزایش میدهد ...
    توضیح مختصری بود در مورد نحوه ی مدیریت اولیه AD برای کاربران زیاد در یک سازمان .
    امیدوارم مفید بوده باشد ...
    موفق و پیروز باشید ...




  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    نوشته
    54
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    با تشکر از شما دوست خوب ولی این روش شما رو قبلا میدونستیم مهم این است که از دید مدیریت قابل قبول نیست که ما درایوی را برای کل گروه به صورت map قرار دهیم چون اشکال این است که هر کسی می تواند هر چیزی را بریزد و اگر کسی فایلی غیر اخلاقی گذاشت ما چگونه بفهمیم کار چه کسی است پس تنها راه این است که هر کس مسول دایرکتوری خود باشد اما مشکل اینجاست هر کس وقتی می تواند دایرکتوری home خود را برای دیگران پرمیشن بدهد که امکان full روی دایرکتوری root داشته باشد یعنی با امکان پرمیشن full روی دایرکتوری خود امکان پرمیشن دادن به بقیه را ندارد.



  4. #4
    نام حقيقي: مرتضی نکویی

    عضو عادی شناسه تصویری offers2you
    تاریخ عضویت
    Sep 2004
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    268
    سپاسگزاری شده
    56
    سپاسگزاری کرده
    83
    با سلام
    دوست عزیز اگر با این روش آشنا هستید پس فکر نمیکنم این مشکل بزرگی باشد !!! این اسکریپتی که شما در پروفایل گروهها قرار میدهید کافیست که اجازه ی دسترسی یوزرهای دیگر در گروههای دیگر را محدود کرده باشید !
    در ضمن من منظورم از درایو . صرفا درایو نبود! با مدیریت فولدرها و دادن دسترسی گروه ها به آنها میتوانید مشکلات را حل کنید .
    هر کاربر چه مقدار فضا نیاز دارد ؟ میتوانید در همان بچ فایل (یا اسکریپتی با زبان برنامه نویسی دیگر که بصورت مشترک با AD کار کند) برای ورود هر یوزر دستور دهید یک دایرکتوری مجزا بسازد !
    در هر صورت مقداری تفحص میتواند براحتی مشکلتان را حل کند .
    موفق باشید ...



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •