نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: مشکل اشتراک اینترنت با ICS ویندوز و روتر وایرلس DIR-615

  
  1. #1
    نام حقيقي: ghiasoddin

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    محل سکونت
    gorgan
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    مشکل اشتراک اینترنت با ICS ویندوز و روتر وایرلس DIR-615

    سلام عزیزان جان
    یه مشکلی دارم ممنون میشم اگه میتونین راهنمایی کنین. اول مختصر سعی میکنم سناریو رو توضیح بدم
    یه PC داریم که با دانگل USB از طریق سیمکارت 3G به اینترنت وصل میشه و مشکلی نداره. میخوام اینترنت این سیستمو به اشتراک بذارم تا انواع و اقسام دستگاههای دیگه‌ای که هست (تبلت، لپ تاپ، گوشی و ...) بتونن بهش متصل بشن. برای این کار هم یه روتر وایرلس دی‌لینک مدل DIR-615 دارم.
    کاری که من انجام دادم این بود که ICS رو روی کانکشن 3G که نرم‌افزار دانگل ایجاد کرده بود فعال کردم. کارت شبکه PC رو با کابل به یکی از پورت‌های لن روتر وصل کردم، DHCP رو روی روتر غیرفعال کردم و آی‌پی PC رو 192.168.0.3 گذاشتم که با آی‌پی روتر 192.168.0.1 بود تو یک رنج باشه. حالا از اون طرف با وایرلس و لن لپ‌تاپ رو به روتر وصل کردم اما اون طرف خبری از اینترنت نیست.
    توضیحات بیشتر: از روی لپ‌تاپ به آی‌پی PC دسترسی دارم. هم پینگ دارم هم فایل‌های Share شده رو میبینم. یعنی از طریق روتر سیستما همدیگه رو میبینن. از طرف دیگه، اگه کابل لن که به پی‌سی و روتر متصله رو از روتر جدا کنم و مستقیم به لپ‌تاپ بزنم، اینترنت به لپ‌تاپ می‌رسه. یعنی ظاهرا مشکل از تنظیمات کانکشن‌های روی دوتا سیستم و ICS نیست. یعنی انگار روتر نمیفهمه که درخواستهای خارج شبکه رو باید به پی‌سی هدایت کنه و احتمالا خودش سعی می‌کنه روتربازی دربیاره که نمیتونه و درخواست time out میشه.
    توضیح بیشترتر: روتر DIR-615 یه پورت USB هم داره اما به نظر میرسه که فقط برای فایل سرور یا همچین چیزایی به درد بخوره و وصل کردن دانگل بهش نمیتونه کمکی بکنه. اگه اشتباه میکنم و میشه با همین پورت کارو راه انداخت ممنون میشم بگین چون dlink‌ امریکا که به ایمیلم جواب داد گفت از dlink منطقه خودتون بپرسین اما سایت dlink.ir که ظاهرا نماینده رسمی این شرکت تو ایرانه اصلا جواب ایمیلمو نداد! دیگه اینکه این روتر یک پورت WAN هم داره که مخصوص اتصال اینترنت به این پورت و اشتراک از طریق پورت‌های LAN هست (4تا لن هم داره) اما به نظر میرسه اون WAN مال وقتیه که بخوای یوزر و پسورد و تنظیمات اینترنتو روی روتر انجام بدی که ما توی اینترنت دیتا اصلا یوزر پسورد نداریم برا همین کلا تصمیم گرفتم به همون لن وصل کنم و روتر رو یه جورایی به عنوان سوییچ استفاده کنم.
    مشخصات دستگاه‌ها:
    پی‌سی: Windows 7 Home Premium
    دانگل 3G: D-Link DWM-157
    روتر: D-Link DIR-615



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط ghiasoddin : 2016-09-04 در ساعت 04:10 PM

کلمات کلیدی در جستجوها:

بر طرف کردن مشکل ics

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •