نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشکل IP مودم TP link TD-W8968

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ab2reza

    خواننده
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    Sirjan
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    43

    مشکل IP مودم TP link TD-W8968

    درود بر همه دوستان
    مدتیست که به مشکل عجیبی برخوردم!
    در واقع برای اتصال مودم به لپ تاپ یا موبایل باید اونو حتما یکبار خاموش و روشن کنم، چند ساعتی وصل میشه و دوباره لپ تاپ ارور IP Conflict میده و از مودم قطع میشه و برای اتصال مجدد حتما باید مودم رو خاموش روشن کنم. موبایل هم همینطور! ضمنا به محض اینکه از محدوده وای فای خارج میشمو بر می گردم برای اتصال به مودم حتما باید یک دور مودم خاموش و روشن شود!!!
    بعد از مدتی متوجه شدم که حجم دانلودمم داره به سرعت تموم میشه!
    وایرلس مودم رو قطع کردم و با استفاده از نرم افزار networx حجم مصرفی رو با پروفایلم در وب سایت ISP چک کردم و دیدم مطابقت داره در صورتیکه قبلا به سرعت کم می شد!
    مودم رو ریست و کانفیگ مجدد کردم اما موقع استفاده از وایرلس نه مشکل اتصال حل شد و نه حجم دانلود!!
    راه حلی سراغ دارید؟
    با سپاس



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    در واقع برای اتصال مودم به لپ تاپ یا موبایل باید اونو حتما یکبار خاموش و روشن کنم، چند ساعتی وصل میشه و دوباره لپ تاپ ارور IP Conflict میده و از مودم قطع میشه و برای اتصال مجدد حتما باید مودم رو خاموش روشن کنم
    این پیغام یعنی IP که سیستم شما گرفته در جای دیگه داره استفاده میشه ! ( یعنی یک دستگاه دیگه در شبکه این IP رو دراه )

    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    بعد از مدتی متوجه شدم که حجم دانلودمم داره به سرعت تموم میشه!
    وایرلس مودم رو قطع کردم و با استفاده از نرم افزار networx حجم مصرفی رو با پروفایلم در وب سایت ISP چک کردم و دیدم مطابقت داره در صورتیکه قبلا به سرعت کم می شد!
    خوب شما با NetworX فقط دارید ترافیک مصرفی همون سیستم رو میبینید !!! یعنی دستگاه دیگه ای ندارید ؟ موبایل ؟ تبلت ؟

    شما باید روی همه دستگاه ها ( کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل - تبلت ) نرم افزار مانیتورینگ نصب کنید

    1. برای دستگاه های ویندوزی : NetworX
    2. برای دستگاه های اندرویدی : Data Monitor

    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    مودم رو ریست و کانفیگ مجدد کردم اما موقع استفاده از وایرلس نه مشکل اتصال حل شد و نه حجم دانلود!!
    روی سیستمتون چک کنید ببینید بصورت استاتیک IP ست نکردید ؟!؟!؟!؟ ( هم روی کارت شبکه - هم روی کارت وایرلس )
    مودم رو که کانفیگ کردید - Security Type وایفای رو بزارید WPA2 و نوع انکریپشن رو بزارید AES
    رمز وایفای رو اصلا عدد نزارید ! ( تلفیقی باشه )


    ab2reza136 سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Ab2reza

    خواننده
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    Sirjan
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    43
    مورد اول:
    نميدونم چجوري وسط كار با سيستم همچين پيغامي ميده و البته هميشگي نيست، بيشتر اوقات روي وايرلس لپ تاپ علامت اخطار مياد و قطع ميشه از مودم و پيام خاصي نميده، تا اينكه مودم رو ريست ميكنم و درست ميشه!!

    مورد دوم:
    براي تست ميزان مصرف، وايرلس رو قطع كردمو تنها با كابل آنهم فقط با يك لپ تاپ به مودم متصل شدم، براي همين فقط به نتوركس اكتفا كردم

    مورد سوم:
    دقيقا همين كارو بار آخر انجام دادم و همون نتايج قبل.
    رمز مودم هم هيچموقع تنها عدد نبوده، عموما از ستاره و ات ساين و ... هم در كنار حرف و عدد هم استفاده ميكنم!



  4. #4
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    مورد سوم:
    دقيقا همين كارو بار آخر انجام دادم و همون نتايج قبل.
    رمز مودم هم هيچموقع تنها عدد نبوده، عموما از ستاره و ات ساين و ... هم در كنار حرف و عدد هم استفاده ميكنم!
    شایان ذکره که اگر WPS روی مودم فعال باشه زیر 60 ثانیه میشه هکش کرد !

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    بيشتر اوقات روي وايرلس لپ تاپ علامت اخطار مياد و قطع ميشه از مودم و پيام خاصي نميده، تا اينكه مودم رو ريست ميكنم و درست ميشه!!
    در اون لحظه اینترنت دارید ؟
    به علامت اخطار توجه نکنید ! ( البته اگر پیغامی نداد ! )
    بار ما پیش میاد علامت اخطار روی کارت شبکه هست و زده No Internet Access اما سیستم اینترنت داره !!

    در اون لحظه شما ping بگیرید 8.8.8.8 رو ببینید اینترنت دارید ؟


    اگر نداشتید تماس بگیرید با ISP چک کنید ( احتمالا نویز خط بالاست قطع میشید هر چند دقیقه - ISP میتونه لاگ کانکشن شما رو ببینه ! )



  5. #5
    نام حقيقي: Ab2reza

    خواننده
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    Sirjan
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    43
    همه دستگاهها با هم قطع نمی شوند که مشکل مربوط به خط باشه.
    ضمنا وقتی ارتباط کابلی هستش من اصلا قطعی ندارم!



  6. #6
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    همه دستگاهها با هم قطع نمی شوند که مشکل مربوط به خط باشه.
    مگه چند تا سیستم دارید ؟

    پس 100٪ روی یکی IP استاتیک ست کردید و از DHCP نگرفته !

    نقل قول نوشته اصلی توسط ab2reza136 نمایش پست ها
    ضمنا وقتی ارتباط کابلی هستش من اصلا قطعی ندارم!
    لطفا تمام کانکشن ها رو ( Local Area Connection ) و وایرلس رو بزارید روی Obtain که از مودم IP بگیره ! ( همه سیستم ها رو )



کلمات کلیدی در جستجوها:

ipمودم tp link

علامت ات ساين در مودم

مشکلات مودم tp link w8968

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •