توضیحات خود نوران:
با وجود محبوبیت نرم افزار
لينک پلنر(link planer)
در بین متخصصان این امر در ایران، متأسفانه شرکت کمبیوم نقاط جغرافیایی ایران را تحریم کرده‌ و امکان دریافت پروفایل توسط این نرم‌افزار وجود ندارد.
بعد از اعمال این تحریم‌ها، سایت‌های بسیاری در صدد راه‌اندازی مجدد این نرم‌افزار برآمدند اما هیچ کدام نتوانستند به امکانات بی‌نظیر
لینک پلنر موتورولا
دست
یابند.
شرکت نوران در طول این مدت در صدد دستیابی به راهکاری برای حل این مشکل بود تا اینکه به کمک تیم تخصصی خود توانست موانع را از سر راه برداشته و امکان استفاده از این نرم‌افزار را با همان امکانات و کیفیت لینک پلنر موتورولا فراهم کند.
این مهم در سطحی انجام شد که مهندسان نوران توانستند چند مزیت جدید نیز به این نرم‌افزار اضافه کنند. از جمله این امکانات افزایش تعداد پوینت‌های بود که دقت آنالیز بیشتر در لینک‌های وایرلس را به همراه داشت.
از دیگر امکاناتی که توسط نوران به این نرم‌افزار اضافه شد، امکان کار بر روی دریای خزر بود که به دلیل پایین بودن سطح آب آن در مقایسه با آب‌های آزاد، نرم افزار قبلی به دلیل در نظر نگرفتن این تفاوت، خروجی، آنالیز مناسبی را به همراه نداشت که با تغییرات ایجاد شده توسط نوران این محدودیت نیز رفع گردید.

کاربر می‌تواند به دو طریق نقاط مورد نظر را مشخص و فایل مربوط به آن را دریافت کند.
روش اول
استفاده از باکس‌های نقطه یک و دو: در این روش ابتدا باید آدرس مختص به هر نقطه را با فرمت زیر وارد کرده، سپس دکمه ارسال را کلیک نمایید.
ثانیه:دقیقه:درجه-dd:mm:ss.ss(مثال 26:33:58.23)
دقیقه:درجه-dd:mm(مثال 26:33:00)
درجه-dd.ddddd(مثال 26.2335535:00:00)
روش دوم
ایجاد نقطه روی نقشه: ابتدا با کلیک بر روی نقشه نقاط مبدأ و مقصد را مشخص کنید. بعد از چند لحظه لینک مربوط به دریافت فایل ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید فایل مورد نظر را دانلود کرده و با استفاده از برنامه link planner، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.
محدودیت‌های نرم‌افزار

1- مسافت بین دو نقطه حداکثر باید 250 کیلومتر باشد.
2- در تولید هر لینک فقط مجاز به انتخاب دو نقطه هستیم.
3- برای تولید لینک جدید نیاز است یکبار روی دکمه شروع مجدد کلیک کرده و نقاط مورد نظر مجددا انتخاب شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.
CN LINKPlannerLink planner release notes v4.2.1Link planner user guide


دریافت نرم افزار:
Link planner 4.2.2

پ.ن: بنده هیچ تخصصی در زمینه وایرلس ندارم وصرفاً این مطلب رو به این دلیل قرار دادم که شاید مشکل یه سری از دوستان حل بشه. با تشکر




موضوعات مشابه: