صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 25 از مجموع 25

موضوع: آيا راديو ها يا آنتن ها در هواي گرم هنگ مي كنند ؟

  
  1. #16
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,347
    سپاسگزاری شده
    4238
    سپاسگزاری کرده
    2660
    شاید مشکل، واقعا چیزی باشه که شما بهش اشاره کردین، اما راه حلش، با تعویض سوییچ خواهد بود . متاسفانه یا خوشبختانه، سوییچ ها و برخی ابزار ها با برند دیلینک، چنین مشکلاتی دارند که زیر بار، وضعیت خطرناکی برای شبکه ایجاد میکنند .


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com





  2. #17
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4770
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    شاید مشکل، واقعا چیزی باشه که شما بهش اشاره کردین، اما راه حلش، با تعویض سوییچ خواهد بود . متاسفانه یا خوشبختانه، سوییچ ها و برخی ابزار ها با برند دیلینک، چنین مشکلاتی دارند که زیر بار، وضعیت خطرناکی برای شبکه ایجاد میکنند .
    راستش در ایران هرکاری که انجام می شه دو تا اشکال

    1- چندباره کاری و صرف هزینه گزاف

    2- کسب نکردن تجربه ( باعوض کردن قطعه می فهمیم عیب از چی بودن ولی علت رو چطور؟)

    به نظر من اصلی ترین کار یک تکنسین پیدا کردن عیب و در آخر رفع آن



  3. #18
    نام حقيقي: طاهره آريايي

    عضو ویژه/سرپرست بخش SharePoint شناسه تصویری yeganeh_p
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    741
    سپاسگزاری شده
    609
    سپاسگزاری کرده
    302
    نوشته های وبلاگ
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط maaziyar نمایش پست ها
    بزار من مشکلت رو حل کنم مشکل قطع شدن پینگ شما پر شدن mac table هستش که بهش میگن arp spoofing یعنی تو سبکت مک ادرس اضافی داری و اینا میان تو سوییچ چون سوییچ سما منیج نیست میاد با ازمون و خطا چک میکنه که کدوم مک براشه حالا شما امدید سویچ رو عوض کردی مشکل حل شده اما باز این مشکل میاد سراغت پس بهتره شبکه رو ایزوله کنی یعنی رو ap مک ادرس ها رو فایر وال بزار که مک اضافی تو شبکت نچرخه
    سلام من يه مدتي بود كه بايك سويچ همچين مشكلي رو داشتم يعني pingمادام قطعي داشت ولي اينجا خبري از apنيست وسويچم همunmanageاول فكرميكردم مشكل از كابل باشه يه جايي قطعي داشته باشه با يه كابل ديگه تست زدم ولي وقتي كابل به پورت ديگه سويچ ميزنم قطعي ندارم وتازه متوجه شدم كه ازهر 4پورت دوتاش همين مشكل و داره وازهمه مهمتركه يك نرم افزاراتوماسيون اداري هم دارند كه يا يك قطعي كوچولو بايد recovery بشه وبراي بقيه هم مشكل ايجاد كرده واينكه سوييچم D_Linke و6ساله هست داره كار ميكنه بدون اذيت و اخيرا اذيت ميكنه احتمال داره اين مشكل شامل حال سوييچ من هم باشه يا عمرش كرده بايد تعويض بشه ؟؟؟tnx



  4. #19
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2556
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط yeganeh_p نمایش پست ها
    سلام من يه مدتي بود كه بايك سويچ همچين مشكلي رو داشتم يعني pingمادام قطعي داشت ولي اينجا خبري از apنيست وسويچم همunmanageاول فكرميكردم مشكل از كابل باشه يه جايي قطعي داشته باشه با يه كابل ديگه تست زدم ولي وقتي كابل به پورت ديگه سويچ ميزنم قطعي ندارم وتازه متوجه شدم كه ازهر 4پورت دوتاش همين مشكل و داره وازهمه مهمتركه يك نرم افزاراتوماسيون اداري هم دارند كه يا يك قطعي كوچولو بايد recovery بشه وبراي بقيه هم مشكل ايجاد كرده واينكه سوييچم D_Linke و6ساله هست داره كار ميكنه بدون اذيت و اخيرا اذيت ميكنه احتمال داره اين مشكل شامل حال سوييچ من هم باشه يا عمرش كرده بايد تعويض بشه ؟؟؟tnx
    سلام
    بله، مشکل میتونه از سوئیچ باشه. من همین مشکل را با چندین سوئیچ (مخصوصاً dlink) داشتم.



  5. #20
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,347
    سپاسگزاری شده
    4238
    سپاسگزاری کرده
    2660
    برای جلوگیری از هزینه اضافه، با یه سوییچ (ترجیحا از یه برند دیگه) تعویض کنید . ببینید مشکل برطرف میشه ؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  6. #21
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4770
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    بله، مشکل میتونه از سوئیچ باشه. من همین مشکل را با چندین سوئیچ (مخصوصاً dlink) داشتم.
    سلام

    ایرادش از کجا بوده؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    برای جلوگیری از هزینه اضافه، با یه سوییچ (ترجیحا از یه برند دیگه) تعویض کنید . ببینید مشکل برطرف میشه ؟
    بعدش چجوری دنبال عیبش بگردیم؟







  7. #22
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,347
    سپاسگزاری شده
    4238
    سپاسگزاری کرده
    2660
    وقتی با تعویض سوییچ مشکل حل میشه، و با گذشت همون بازه زمانی، مشکلی بوجود نمیاد، کجا و چطور باید دنبال ایراد بود ؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  8. #23
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2556
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط zahmatksh نمایش پست ها
    سلام

    ایرادش از کجا بوده؟

    بعدش چجوری دنبال عیبش بگردیم؟
    بالاخره سوئچی را که 20 هزار تومان میخریم بعد از 3، 4 سال عمرش به پایان میرسه دیگه! مشکل هم این بود بعضی از پورتها کار میکنه، بعضی ها نه و یا کلاً اتفاقهای عجیب توی شبکه میافته، مثلا packet lost و . . . که با تعویض سوئیچ مشکل حل شده.


    yeganeh_p سپاسگزاری کرده است.

  9. #24
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4770
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    بالاخره سوئچی را که 20 هزار تومان میخریم بعد از 3، 4 سال عمرش به پایان میرسه دیگه! مشکل هم این بود بعضی از پورتها کار میکنه، بعضی ها نه و یا کلاً اتفاقهای عجیب توی شبکه میافته، مثلا packet lost و . . . که با تعویض سوئیچ مشکل حل شده.
    حاج علی صحبت های شما متین .

    ولی اگه این مشکل برای من پیش بیاد بعد تعویض دستگاه ، اونو بازش می کنم ببینم چه شه.



  10. #25
    نام حقيقي: pejman

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    23
    دوستان سلام.
    ببخشید این مطلب رو بعد از یک ماه بالا کشیدم ولی منم همین مشکل رو داشتم.

    من هم از nanostation 5 لستفاده میکنم.مستقیم به کامپیوتر خودم وصل بود.
    وقتی روتر dir 600 وصل کردم تا بقیه کامپیوتر ها هم بتونن استفاده کنن مشکل حل شد.

    وقتی توی روتر میرم لاگ رو میبینم یه چیز جالب وجود داره
    (attack with flooding (Ping flood


    آیا مشکل از این قضیه نیست.



صفحه 2 از 2 اولیناولین 1 2

کلمات کلیدی در جستجوها:

آنتن ها

انتن ها

اینترنت قطع چک ping

انتن برا بولت m5

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •