وضعیت سیگنالم very good
ping رو هم کامل دارم ؟!
وضعیت سیگنالم very good
ping رو هم کامل دارم ؟!
منم همین مشکل رو داشتم ولی ریست کردم اکسس ئوینتم رو درست شد شما هم همین کارو بکن شاید درست بشه.
ویرایش توسط ARM : 2009-07-02 در ساعت 09:57 PM علت: نوشتار نادرست
اگه با ریست و چک کردن Ip ها درست نشه . باید به فکر یه نوش باشین . چک کن ببین جای دوتا Ip مثل هم ست نشده باشه
کلا این کارا رو کردم الان 1 هفتست این مشکلو دارم مشکل نه کانفیگه نه ریسیت نه سخت افزاری حتی میزان دما رو هم چک کردم
این مشکل برا یه همکار ما هم هست اما کمتر روی اون تاثیر گذاشته
یه عامل خارجی باید باشه حالا نمی دونم چیه یه طوری عمدی دارن سیگنال ما رو به هم می زنن با چی و چه جوری رو نمی دونم
من هم همين مشكل رو داشتم وقتي مي رفتم تو اينترنت اكسپلورر براي باز كرده آپي دستگاه حواسم نبود تيك WORK offline رو نبرداشته بودم به همين خاطر هم چند روزي نمي دونستم ولي بالاخره فهميدم شايد مشكل شما هم همين باشه
هر زمان درست شد حتما همراه با دلیلش بنویسید
بدون امپلی فایر چک کن!
این مشکل از زمانی درست نشده که در شبکه تجهیزات جدیدی نصب کرده اید . مثلا اگه از کانکشن PPoe استفاده میکنید اولویت در خواست شما به سروری ارسال میشه که نزدیک تره (این یک مثاله)
اين مشكلو من هم دارم ؟ كلافم كرده موندم ديگه چيكار كنم
سلام اگر ping را داری یعنی Data رد و بدل می شه، احتمالاً filter خاصی روی Access Point فعال شده. شایدم دستگاه خراب شده.
ممکن هست که کارت شبکه وایرلس شما مشکل داشته باشد. با یک کارت دیگه تست کن ببین می تونی وصل شی.
پیشنهاد من اینه که
1. دستگاه را به حا لت Factory Default برگردان (برای این کار باید Manual دستگاه را مطالعه کنی) و دستگاه را از اول Config کن.
2. اگر نسخه Firmware جدیدی برای دستگاه موجود است. با ان دستگاه را Upgrade کن.
3. تنظیماتی از قبیل SSID, Channel را انجام بده(در این مر حله هیچ تنظیم امنیتی انجام نده(Authentication=Open & No Encryption.
4. چک کن اگر دستگاه درست کار می کنه تنظیمات امنیتی رو انجام بده. و دوباره چک کن.
5. از محکم بودن آنتن ها مطمئن شوید.
در صورتی که لینک برقرار میشه، آدرس های موجود در سرویس دهنده و اینترنت، قابل Ping باشند، مشکل میتواند :
ابتدا تنظیمات کلیه ابزار ها را، یکبار با حوصله تمام چک کنید . ابزار هایی که باید پک شوند، از کلاینت شروع میشوند (و هر آنچه میان این کلاینت تا سرویس دهنده قرار دارد را شامل میشود) و تا سرویس دهنده ادامه پیدا میکند .
بر روی سرویس دهنده چک کنید وضعیتی که روی کلاینت وجود دارد، برای سرویس دهنده نیز وجود دارد یا خیر ؟
در صورتی که از تنظیمات اطمینان پیدا کردید، اما باز هم وضعیت به شکل قبل است، مشکل را باید در جای دیگری جستجو کرد .
بر روی کلاینت چک کنید نرم افزار (یا بدافزار) جدیدی نصب نشده باشد؛ در صورت امکان کلاینت را با یک کلاینت که از آن اطمینان دارید تعویض کنید .
بر روی سرویس دهنده چک کنید ببینید ایا ابزار جدیدی نصب نشده است ؟
Mohammad Rasoul Rasti
There's no place like 127.0.0.1
m.rasti [@] outlook.com
ممنونم آقای راستی که ما رو تنها نمی زارین من بازم همه چیزایی رو که اشاره کردین چک کردم
رادیو رو عوض کردم
آنتن رو عوض کردم
آمپلی فایر رو کنار گذاشتم
اما حل نشد
نمی دونم شما چیز دیگه یی به نظرتون میاد یا نه ؟
خوب ما به یک نتیجه می رسیم که یه امواجی اینجا رو احاطه کرده که مانع این چیزا میشه
بعضی روزا هم خیلی شدید هستش بعضی روزا هم خبری ازش نیست
نمی دونم نتیجم درسته یا نه
من هم مشكلم حل نشد همرو بررسي كردم!