صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 18

موضوع: افت شدید سرعت روی َAccess Point در ساعات خاصی از روز

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    6

    افت شدید سرعت روی َAccess Point در ساعات خاصی از روز

    با سلام خدمت تمامي دوستان

    مدتي هست براي يکي از اکسس پوينت هاي شبکه وايرلس من (که اينترنت توسط اون ارائه ميشه) دچار مشکل شده و مشکل از اين قرار هست که هر روز از حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر (که هوا به شدت گرم ميشه) به طرز عجيبي وقتي با اون اکسس پوينت به شبکه وصل هستم سرعت مياد پايين و باز از حدود ساعت 19:30 (که از شدت گرمي هوا کاسته ميشه) به مرور سرعت به حالت معمول خودش برميگرده. جالب اينجاست که هنگامي که اين مشکل رخ ميده به لحاظ سيگنال افتي وجود نداره و تنها سرعت هست که مياد پايين و حالا سؤالي که مطرح هست اينه که آيا اين مشکل ميتونه بخاطر کابل شبکه اي که براي اين امر (از بالاي دکل تا هاب) استفاده شده باشه؟ و اگه اين مشکل بخاطر کابل شبکه هست بايد چه اقدامي صورت بگيره و چه نوع کابل شبکه اي پيشنهاد ميشه که در هواي گرم دچار مشکل نشه؟
    اين نکته رو دوباره متذکر ميشم که اين مشکل تنها براي يک اکسس پوينت پيش مياد و مابقي اکسس پوينت ها اين مشکل رو ندارند.



    موضوعات مشابه:





  2. #2


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    به نظر خودتون نیازی نبود نام و مدل اکسز پوینت مشکل دار خودتون رو بفرمایید ؟


    شیراز آنلاین
    http://www.ShirazOnline.Com

  3. #3
    نام حقيقي: Mah.joneidi

    عضو غیر فعال شناسه تصویری mah.joneidi
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    316
    سپاسگزاری شده
    56
    سپاسگزاری کرده
    1
    نام و مدل AP؟
    محل نصب شده؟ ( موقعيت)



  4. #4
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1022
    سپاسگزاری کرده
    30
    برای یک روز از اینترنت برش دارید و به یک ftp سرور متصل کنید و در ساعات مورد نظر تست پهنای باند بگیرید تا از اکسس پوینت مطمئن باشید


    arash2006 سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: Nikplus

    عضو غیر فعال شناسه تصویری nikplus
    تاریخ عضویت
    Apr 2004
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    93
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    آیا اکسس پوینت شما از نوع اینترنال هست که در فضای خارجی نصب کردید؟ اگه اینطوره که دما خیلی می تونه موثر باشه. شاید اگه جعبه ای رو که اکسس پوینت درون اون قرار داره یه جوری عایق کنید یا مثلا سایه بان براش بذارید مشکلتون حل بشه.



  6. #6


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    6
    مدل اکسس پوينت به شرح زير هست:
    کد:
    Name: K-best
    Model: 4003BL Outdoor
    موقعيت ارتفاع: 30 متر







  7. #7
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1022
    سپاسگزاری کرده
    30
    همین که گفتم امتحان کن



  8. #8
    نام حقيقي: network-ir

    عضو غیر فعال شناسه تصویری network_pr
    تاریخ عضویت
    May 2007
    نوشته
    209
    سپاسگزاری شده
    34
    سپاسگزاری کرده
    19
    نقل قول نوشته اصلی توسط almas455 نمایش پست ها
    برای یک روز از اینترنت برش دارید و به یک ftp سرور متصل کنید و در ساعات مورد نظر تست پهنای باند بگیرید تا از اکسس پوینت مطمئن باشید
    منطقی ترین راه حله.



  9. #9
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,347
    سپاسگزاری شده
    4238
    سپاسگزاری کرده
    2660
    وضعيت ساير AP ها به جه صورتي هست ؟*ايا اونها هم مثل همين يكي هستند ؟


    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  10. #10
    نام حقيقي: ~: Ehsan Azizi :~

    عضو غیر فعال شناسه تصویری hostine
    تاریخ عضویت
    May 2006
    محل سکونت
    Torbat Jaam
    نوشته
    63
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    3
    به نظر من با یک نرم افزار اندازه گیری پهنای باند لینک رو در اون ساعات تست کنید


    arash2006 سپاسگزاری کرده است.

  11. #11


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    6
    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    وضعيت ساير AP ها به جه صورتي هست ؟*ايا اونها هم مثل همين يكي هستند ؟
    بقيه AP ها چنين مشکلي براشون پيش نمياد به اين صورت که يه AP ديگه از نوع PLANET WAP4000 پايين تر از اون يکي AP نصب هست روي دکل و به هيچ وجه اين مشکل رو نداره



  12. #12
    نام حقيقي: مرادقلی مقدم

    عضو غیر فعال شناسه تصویری mohsen-mm
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    sistan,zahak
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط arash2006 نمایش پست ها
    با سلام خدمت تمامي دوستان

    مدتي هست براي يکي از اکسس پوينت هاي شبکه وايرلس من (که اينترنت توسط اون ارائه ميشه) دچار مشکل شده و مشکل از اين قرار هست که هر روز از حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر (که هوا به شدت گرم ميشه) به طرز عجيبي وقتي با اون اکسس پوينت به شبکه وصل هستم سرعت مياد پايين و باز از حدود ساعت 19:30 (که از شدت گرمي هوا کاسته ميشه) به مرور سرعت به حالت معمول خودش برميگرده. جالب اينجاست که هنگامي که اين مشکل رخ ميده به لحاظ سيگنال افتي وجود نداره و تنها سرعت هست که مياد پايين و حالا سؤالي که مطرح هست اينه که آيا اين مشکل ميتونه بخاطر کابل شبکه اي که براي اين امر (از بالاي دکل تا هاب) استفاده شده باشه؟ و اگه اين مشکل بخاطر کابل شبکه هست بايد چه اقدامي صورت بگيره و چه نوع کابل شبکه اي پيشنهاد ميشه که در هواي گرم دچار مشکل نشه؟
    اين نکته رو دوباره متذکر ميشم که اين مشکل تنها براي يک اکسس پوينت پيش مياد و مابقي اکسس پوينت ها اين مشکل رو ندارند.
    سلام دوست عزیز.
    من کاملا متوجه منظورتون میشم.آخه خودم این مشکل و تجربه کردم.مال من یه ALCON بود.
    دقیقا همینجوری میشد.هر چی بلد بودیم به سرش آوردیم.
    عزیز من ایراد از کابل کشی شبکت یا نوع کابل نیست.خود Kbest دچار مشکل شده و باید بفرستیدش تعمیر گاه.(البته شرمندم که این خبر بد و میدم)

    ما فرستادیم نمایندگیش کاملا مشکلش حل شد و خوب مثل ساعت داره کار میکنه.







  13. #13


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    6
    سلام دوست عزیز.
    من کاملا متوجه منظورتون میشم.آخه خودم این مشکل و تجربه کردم.مال من یه ALCON بود.
    دقیقا همینجوری میشد.هر چی بلد بودیم به سرش آوردیم.
    عزیز من ایراد از کابل کشی شبکت یا نوع کابل نیست.خود Kbest دچار مشکل شده و باید بفرستیدش تعمیر گاه.(البته شرمندم که این خبر بد و میدم)

    ما فرستادیم نمایندگیش کاملا مشکلش حل شد و خوب مثل ساعت داره کار میکنه.
    البته در مورد ALCON من خودم قبلا آلکون هم داشتم که خيلي مذخرف بود و همش دو روز برام کار کرد و الان که بيشتر تست کردم ديدم مشکل فقط براي رسيو (دانلود) پيش مياد و وقتي که اين مشکل کندي سرعت پيش مياد سرعت آپلود هيچ مشکلي نداره!!!



  14. #14
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1022
    سپاسگزاری کرده
    30
    شما که مشکلت رو اینجا حل کردی چرا جای دیگه با یک یوزر دیگه مطرح کردی



  15. #15
    نام حقيقي: مرادقلی مقدم

    عضو غیر فعال شناسه تصویری mohsen-mm
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    sistan,zahak
    نوشته
    50
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط arash2006 نمایش پست ها
    البته در مورد ALCON من خودم قبلا آلکون هم داشتم که خيلي مذخرف بود و همش دو روز برام کار کرد و الان که بيشتر تست کردم ديدم مشکل فقط براي رسيو (دانلود) پيش مياد و وقتي که اين مشکل کندي سرعت پيش مياد سرعت آپلود هيچ مشکلي نداره!!!
    اما برای من رو هر دوش مشکل داشت!



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

تست اکسس پوینت

افت سرعت اکسس پوینت

k-best

اکسس پوینت wap-4000

اکسس پوینت اینترنال

برای تغییر اکسس پوینت

اکسس سرعت

سرعت پایین اکسس پوینت

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •