نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: افزایش فروش تجهیزات RAN, WLAN, WiMAX, Wireless Mesh در فصل سوم سال 2006

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ali Saghaeian

    عضو غیر فعال شناسه تصویری WiMAX
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    96
    سپاسگزاری شده
    14
    سپاسگزاری کرده
    2

    افزایش فروش تجهیزات RAN, WLAN, WiMAX, Wireless Mesh در فصل سوم سال 2006

    موسسه تحقیقاتی اینفونتیکس (Infonetics Research) در سه گزارش اخیر خود با بررسی و پیگیری بازار تجهیزات شبکه هایی با قابلیت دستیابی بیسیم وایمکس شبکه های مش اوت دور و شبکه های محلی بی سیم (WiMAX/outdoor mesh network, and wireless LAN) اظهار داشته است که حرکت سریع و گسترده جهانی به سمت تکنولوژی های سیار (موبیلیتی بیشتر) همچنان ادامه دارد.
    برطبق گزارشات در بازه زمانی بین فصل دوم سال 2006 تا فصل سوم این سال فروش تجهیزات جهانی RAN 9 درصد افزایش یافته است (که به مبلغی بالغ بر 9.58 میلیارد دلار رسیده است.) و فروش تجهیزات شبکه های محلی بی سیم نیز 19 درصد افزایش داشته است (که به 780.03 میلیون دلار رسیده است.) و همچنین شاهد افزایش چشمگیر فروش تجهیزات وای مکس بوده ایم که 23 درصد افزایش را در بازارهای جهانی نشان می دهد (تا 173.53 میلیون دلار) و علاوه بر آن فروش تجهیزات مش اوت دور نیز افزایش ناگهانی 38 درصدی را نشان می دهد ( تا 121.40 میلیون دلار).
    به گفته ریچارد وب (Richard Webb) تحلیل گر موسسه تحقیقاتی اینفونتیکس اعلام داشته است که رینج مجاز و غیر مجاز تکنولوژی های سیار و باند پهن بی سیم موجود به فرصت های جالبی برای کاربران و اپراتورها منتهی می شود که چالش های بالقوه ای را نیز در مدل های تجاری حال حاضر به همراه دارد. این تحلیلگر همچنین اظهار می کند که این کاربران به دنبال همگرایی به شبکه های ثابت-سیار (fixed-mobile) می باشند که در حال حاضر چندین راه برای برای رسیدن به آن وجود دارد.
    تجهیزات RAN : (RAN Equipment)
    فروش جهانی این تجهیزات پیش بینی می شود که به مبلغی بالغ بر 35.86 میلیارد دلار در سال 2009 برسد.
    تعداد مشترکان سیار نیز پیش بینی می شود تا سال 2009 به 3.39 میلیارد نفر برسد. (a 5-year CAGR of 14%)
    شرکت اریکسون جایگاه اول را در بازار کلی تجهیزات RAN در فصل سوم 2006 دارا بود و بعد از آن به ترتیب نوکیا زیمنس و نورتل
    BTS ها 65 درصد از هزینه های کلی تجهیزات RAN را در این فصل شامل می شوند و کنترل کننده های base station که با نام (BSCs) آن ها را می شناسیم نیز 35 درصد هستند.
    تجهیزات GSM/GPRS/EDGE نیز 49 درصد از فروش تجهیزات RAN را شامل می شدند و CDMA/EV-DO/EV-DV RAN شامل 13 درصد و در نهایت W-CDMA/ UMTS RAN نیز مجموعا 38 درصد فروش داشتند.
    فروش این تجهیزات در کشورهای آسیایی اقیانوس آرام به مقدار 38 درصد در اروپا خاور میانه و آفریقا (EMEA) به مقدار 35 درصد و در شمال امریکا 15 درصد و در نهایت در امریکای مرکزی و امریکای لاتین (CALA) در این فصل 12 در صد بوده است.
    تجهیزات بیسیم شبکه های محلی: (Wireless LAN Equipment)
    فروش سالانه جهانی تجهیزات WLAN تا سال 2009 به مبلغ 3.82 میلیارد دلار پیش بینی می شود.
    در فصل سوم سال 2006 محصولات شرکت ها شامل 48 درصد از این نوع تجهیزات بوده است و 44 درصد محصولات مورد نیاز کاربران خانگی (residential products) و 8 درصد محصولات ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (service provider).
    شرکت سیسکو (Cisco) به عنوان پیش گام در این زمینه فعالیت داشته است که شاهد رشد فزاینده تجهیزات WLAN در فصل سوم این سال در این شرکت بوده ایم که شرکت های اروبا (Aruba) سیمبل (Symbol) و تراپیز (Trapeze) به ترتیب در رده های بعدی محسوب می شدند.
    شرکت لینک سیس | لینکسیس (Linksys) نیز جایگاه اول را در فروش تجهیزات بیسیم محلی خانگی (residential WLAN) در اختیار داشته است که شرکت های نت گیر (NETGEAR) و دی لینک (D-Link) در رده های بعدی قرار داشتند.
    شمال امریکا 46 درصد از کل فروش این تجهیزات را در فصل سوم 2006 در اختیار داشته است که 29 درصد مربوط به اروپا خاور میانه و آفریقا می شد 20 درصد مربوط به کشورهای آسیایی اقیانوس آرام و 5 درصد نیز امریکای مرکزی و امریکای لاتین.
    تجهیزات وایمکس و شبکه های مش اوت دور: (WiMAX and Outdoor Mesh Network Equipment)
    سود جهانی فروش تجهیزات وای مکس تا سال 2009 مبلغی معادل با 3.26 میلیارد دلار پیش بینی می شود.
    فروش جهانی نودهای قابل دستیابی مربوط به شبکه های مش بیسیم اوت دور نیز تا سال 2006 پیش بینی می شود که به مبلغ 1.17 دلار برسد.
    شرکت سامونگ از لحاظ سود حاصله از فروش تجهیزات وایمکس در فصل سوم 2006 در راس قرار گرفته و بعد از آن نیز شرکت هایی همچون الواریون (Alvarion) ایر اسپن (Airspan) و اپرتو نتورکس (Aperto Networks) می باشند.
    شرکت استریکس سیستمز (Strix Systems) از لحاظ سود حاصله از بازار فروش کلی تجهیزات مش اوت دور در فصل سوم 2006 در صدر قرار گرفته است و درست بعد از آن شرکت تروپوس نتورکس (Tropos Networks) و سپس شرکت بل ایر نتورکس (BelAir Networks) در رده های بعدی قرار گرفته اند.
    35 درصد از فروش تجهیزات وایمکس در کشورهای آسیایی اقیانوس آرام صورت گرفته و 30 درصد در اروپا خاور میانه و آفریقا و همچنین 20 درصد در امریکای شمالی و در نهایت 14 درصد نیز شامل امریکای مرکزی و امریکای لاتین می شود.
    49 درصد از فروش نودهای قابل دستیابی شبکه های بیسیم مش در امریکای شمالی انجام شده است و 25 درصد در اروپا خاور میانه و افریقا و 18 درصد در کشورهای آسیایی اقیانوس آرام و در نهایت 8 درصد در امریکای مرکزی و امریکای لاتین صورت گرفته است. وبلاگ وایمکس دات پرشین بلاگ دات کام و مترجم علی سقائیان.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: شاهین غرقی

    خواننده شناسه تصویری webgard3
    تاریخ عضویت
    Feb 2006
    محل سکونت
    iran/shiraz
    نوشته
    3,401
    سپاسگزاری شده
    1040
    سپاسگزاری کرده
    147
    اداره ارتباطات راديويي ايران براي wimax هم مجوز ميده؟



  3. #3
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1023
    سپاسگزاری کرده
    30
    بله که میده فرکانسش رو باید بخری خداد تومن



کلمات کلیدی در جستجوها:

تجهيزات ran

تجهیزات شبکه مش

وايمکس، فناوري نوين در شبکه هاي بيسيم- علي سقائيان

وايمكس،فناوري نوين در شبكه هاي بيسيم .علي سقائيان

فروش تجهیزات وایمکس

تجهیزات wlan

شبكه هاي وايرلس Ran

شبکه های بی سیم مش

تجهیزات وایرلس و وایمکس

تجهیزات شبکه آروبا

شبكه ran

فروش تجهیزات وایرلس wimax

فروش belair wireless

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •