نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: نرم افزار مکالمه رايگان Viber براي لينوکس عرضه شد

  
  1. #1
    نام حقيقي: امیرحسین

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    نرم افزار مکالمه رايگان Viber براي لينوکس عرضه شد

    Viber را می بایست یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دانست، برنامه ای که نسخه لینوکس آن نیز عرضه و در اختیار کاربران آن قرار گرفت. به گفته Viber نسخه لینوکس این برنامه برروی سیستم عامل های ابونتو، مینت و Zorin تست شده و بخوبی کار می کند.

    Viber برای ثبت نیاز به تلفن همراه کاربر دارد و می تواند دفترچه تلفن و پیامها برروی سیستم های مختلف را سینک کرده تا برروی دستگاههای مختلف در دسترس کاربر قرار گیرد. نسخه لینوکس اجازه ارسال رایگان پیام های متنی و صوتی بین کاربران وایبر را می دهد، اما فعلا گزینه ای برای پیامهای تصویری در دسترس قرار ندارد. قبلا نسخه ویندوز و مک این نرم افزار نیز عرضه شده بود.

    خبر



  2. #2
    نام حقيقي: AliRezA

    عضو عادی شناسه تصویری gallaxy67
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    Here
    نوشته
    1,233
    سپاسگزاری شده
    1014
    سپاسگزاری کرده
    200
    و بزرگترین نرم افزار جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی که تا الان ساخته شده!



  3. #3
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248
    نقل قول نوشته اصلی توسط gallaxy67 نمایش پست ها
    و بزرگترین نرم افزار جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی که تا الان ساخته شده!
    قطعا کار آمریکا و اسرائیل هست.

    به نقل از خبرگزاری های کشور

    نرم‌افزار پیام رسان وایبر در حالی تنها با شماره تلفن فرد مورد نظر به کاربران اجازه استفاده از این سرویس را می‌دهد که شرکت صهیونیستی وایبر مدیا مکالمه کاربران را به مدت 30 ماه ضبط و نگهداری می‌کند و در اختیار سرویس‌های امنیتی قرار می‌دهد. به گزارش «خبرگزاری دانشجو»؛ وایبر، نرم افزار پیام‌رسان موبایل جهت برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان است که به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده می‌کند. این نرم افزار برای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید، بلک‌بری، آی او اس، سیمبین، ویندوزفون، مایکروسافت ویندوز و مک او اس تولید شده است.

    در این‌ نرم‌افزار برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک احتیاج به هیچ شناسه یا پسوردی ندارید و فقط کافی است شماره شخص مورد نظر را وارد کنید.

    تعداد کاربران وایبر تاکنون

    پیام‌رسان وایبر برای اولین بار در سال 2010 با همکاری شرکت اپل در گوشی‌های آیفون به منظور رقابت با اسکایپ کار خود را آغاز کرد و روز به روز بر تعداد مشترکان خود افزود.

    براساس آمارهای به‌دست آمده تا انتهای سال 2013 کاربران وایبر 175 میلیون نفر بوده‌اند و این در حالی است که کاربران این اپلیکیشن در سپتامبر 2012 تنها 100 میلیون نفر بوده است که تنها در 3 ماه بعد یعنی در ماه دسامبر این تعداد به 140 میلیون نفر می‌رسد.

    براساس همین آمارها کاربران وایبر در روز حدود 10 میلیون مکالمه با میانگین 2 میلیارد دقیقه انجام می‌دهند و بیش از 6 میلیارد پیامک در ماه ارسال می‌کنند.

    معرفی موسس وایبر

    موسس وایبر،تالمون مارکو تاجر اسرائیلی است که در سرزمین‌های اشغالی به‌دنیا آمده و به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است. بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از واحدهای زیرمجموعه سرویس موساد است.

    مارکو دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و مدیریت از «دانشگاه تل‌آویو» است که پس از گذراندن دوره تحصیلات خود به امریکا مهاجرت کرده است.

    وی دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید جاسوس‌افزارها، ویروس‌های دانلودکننده اطلاعات و برنامه‌های هک است. نکته قابل توجه این است که نرم‌افزار وایبر در لیست تجاری وزارت اقتصاد و دارایی اسرائیل نیز ثبت شده است.

    ممنوعیت استفاده از وایبر در ارتش مصر

    ارتش مصر در اقدامی از سال گذشته استفاده سربازان از پیام‌رسان وایبر را به دلیل جاسوسی‌های مکرر رژیم صهیونیستی ممنوع اعلام کرد.

    ارتش مصر در خصوص این ممنوعیت اعلام کرده‌است که موساد برای خوشایند حال مردم و یا سودآوری و درآمد اپلیکیشن رایگان تولید نکرده است بلکه اهداف جدی‌تری مانند جاسوسی را در سر داشته‌است.

    نکات قابل توجه در فرم ثبت‌نام وایبر

    پس از ممنوعیت استفاده از وایبر در ارتش مصر، عرب تایمز یکی از مطبوعات عربی با ارایه دلایل و جزییات بیشتری دلیل ممنوعیت وایبر برای عموم را روشن کرد.

    این روزنامه اشاره کرده است که وایبر به صورت واضح و علنی سیاست خود برای جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات کاربران را اعلام کرده است، در حالی که کاربران بدون توجه به این مورد به راحتی از کنار این نکته مهم رد می‌شوند.

    عموم کاربران وایبر در هنگام اولین استفاده از این نرم‌افزار توجهی به نکات مندرج در این اپلیکیشن نمی‌کنند و این در حالی است که شرکت وایبر مدیا در فرم عضویت این نرم‌افزار به روشنی اعلام کرد: «نرم افزار وایبر فایل صوتی مفصلی از مکالمه هر تماسی از همه تلفن‌ها و شبکه‌ها بدست می‌آورد تا درک بهتری از عملکرد شبکه و جزئیات آن از نظر تعداد مکالمه‌های کاربران و مکان‌های تماس و زمان مکالمه‌ها و نوع شبکه استفاده شده، داشته باشد.

    این شرکت در توجیه این جاسوسی علنی معتقد است این کار را به دلیل اطلاع از مشکل فنی و بهبود خدمات انجام می‌دهد در حالی که برخی از مطلعین این شرکت اعلام کرده‌اند که این شرکت صهیونیستی تمام فایل‌های مکالمه کاربران را به مدت 30 ماه ضبط و نگهداری می‌کند و در اختیار سرویس‌های امنیتی قرار می‌دهد.

    گوشی‌های اندرویدی قربانی وایبر

    نرم‌افزار وایبر بدون دریافت نام کاربری و رمز عبور و تنها با استفاده از شماره تلفن، فرد را جز کاربران خود قرار می‌دهد و ر اولین اتصال، وایبر تمام دفترچه تلفن‌های کاربران را اسکن کرده و همه افرادی که در لیست افراد از وایبر استفاده می‌کنند را شناسایی می‌کند. از این طریق امکان دستکاری اطلاعات تلفن همراه و سیم‌کارت کاربران فراهم شده و به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند.

    گوشی‌ها اندرویدی به دلیل دستکاری امنیتی به راحتی مستعد کنترل و شکستن قفل‌های امنیتی شده و در اولویت هجوم هکرها قرار می‌گیرند. به همین دلیل یک شرکت امنیتی ویتنامی اذعان کرده است که گوشی‌های اندرویدی قربانی وایبر می‌شوند.

    از این رو استفاده ازن نرم‌افزارهای رایگان مانند پیام‌رسان‌های موبایل در عین صرفه اقتصادی، می‌توانند هزینه‌های جبران‌ناپذیری را در طول زمان به کاربران خود وارد کنند و حداقل هزینه آن نقض شدن حریم خصوصی و مورد سو استفاده واقع شدن توسط هکرها است.


    ویرایش توسط sayrus2010 : 2014-07-12 در ساعت 12:34 PM

کلمات کلیدی در جستجوها:

viber persian

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •