نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: نداشتن چراغ لینکadsl

  
  1. #1
    نام حقيقي: h

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2021
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    نداشتن چراغ لینکadsl

    سلام من چندروز پیش درخواست جمع آوری دادم که شرکتadslرو تغییر بدم، همزمان با دریافت پیامک تایید جمع آوری بوق تلفنمون هم کلا قطع شد،بعد از ثبت خرابی از مخابرات اومدن، بوق وصل شد اما اینترنت نه،حدود10-15روزه از زمان راه اندازی سرویس میگذره ولی هنوز چراغ لینک نداریم همه موندن که چی شده!! خلاصه مودم رو از سر خط امتحان کردم،با مودم های دیگه هم چک کردم شرکتadslهم گفت پورتتون رو کامل تعویض کردیم ولی هنوز مشکل حل نشده بوق داریم ولی لینک نه،گفتم اینجا مشکلم رو مطرح کنم شاید کسی باشه که بتونه راهنماییم کنهیه چیزی هم که کشف کردم این بود که وقتی یدونه از سیم های سیم کشی داخلی ساختمان رو به سیمی که از بیرون اومده(همون سر خط) وصل میکنم چراغ لینک چشمک میزنه ولی ثابت نمیشه(که در این صورت چون یه رشته از سیم ها وصله به سیم مخابرات بوق نداریم اما چراغ لینک چشمک میزنه)همینکه دوتا سیمِ سیم کشی داخلی رو به سر خط وصل میکنم یا اینکه هر دوتاشون رو جدا میکنم و مودم رو مستقیم به سر خط وصل میکنم کلا چراغ لینک خاموش میشه،ممنون میشم اگرراهنماییم کنید.در ضمن یکبار قبلا بعد از بارندگی این اتفاق در شرکت آسیاتک برام افتاد که بعد از کلی پیگیری و سردگمی رفع شد تا الان که درخواست جمع آوری دادم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    سلام مودم اگه سالمه زنگ بزن شركت سرويس دهنده چك كنن ممكنه اون سمت ايراد داره تو مخابرات ي كابل جا به جا ميشه انگار ي منطقه جا به جا شده !!!



    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  3. #3
    نام حقيقي: mikigmaXD

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jan 2021
    محل سکونت
    GB
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام برای منم همین مشکل پیش اومده بود که خودم چک کردم دیدم مشکل از سیم های خود مخابرات هست که اومدن درست کردن



  4. #4
    نام حقيقي: مبینا

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2021
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    شما اگر بوق دارید ، که مشکل از خط تلفن نیست
    احتمالا خط هنوز رانژه نشده ، وقتی شرکت قبلی درخواست تخلیه خط دادید و به شرکت جدید درخواست رانژه خط دادید کارشون کامل انجام نشده. بعدش هم تنظیمات مودم رو باید تغییر بدید تا چراغ اینترنت سبز بشه . هر شرکت برا خودش یک vpi / vci داره کانفیگ مودم رو سرچ کنید در گوگل ، اسم مدل مودم هم ذکر کنید



  5. #5
    نام حقيقي: h

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2021
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط farsamw نمایش پست ها
    سلام برای منم همین مشکل پیش اومده بود که خودم چک کردم دیدم مشکل از سیم های خود مخابرات هست که اومدن درست کردن
    شما بوق هم داشتین؟

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobinaa نمایش پست ها
    شما اگر بوق دارید ، که مشکل از خط تلفن نیست
    احتمالا خط هنوز رانژه نشده ، وقتی شرکت قبلی درخواست تخلیه خط دادید و به شرکت جدید درخواست رانژه خط دادید کارشون کامل انجام نشده. بعدش هم تنظیمات مودم رو باید تغییر بدید تا چراغ اینترنت سبز بشه . هر شرکت برا خودش یک vpi / vci داره کانفیگ مودم رو سرچ کنید در گوگل ، اسم مدل مودم هم ذکر کنید
    منظورم چراغ لینک هست اون ربطی به تنظیماتadslنداره، خط هم بوق داره بعد از کلی پیگیری و تماس گفتن پورتمون اسپیلیتر نداره حالا اسپیلیتر فرستادن بیاد ببینیم چی میشه ممکنه برا اون باشه



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •