نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3

موضوع: 5 اشتباه رایج در هنگام ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو

  
  1. #1
    نام حقيقي: محسن احمدی

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    22
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0

    5 اشتباه رایج در هنگام ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو

    غیر فعال سازی امکان زووم تابلوسازی
    آیا شما هم جزو آن دسته از طراحان وب سایت هستید که در طراحی های ریسپانسیو خود از “User-scalable=no”>” استفاده می نمایند، بدون آنکه به دلیل آن فکر کنند؟ اگر این چنین است باید به شما بگویم که در حال انجام یک اشتباه بزرگ هستید. شما با عدم ایجاد امکان زووم کردن در صفحه وب سایت خود برای کاربران به آنها این حس را القا می کنید که کنترل امور را تماما از دست آنها خارج نموده اید و برای خواسته های آنها ارزشی قائل نمی باشید.


    درک نادرست رفتار کاربران
    صاحبان وب سایت ها، معمولا آنقدر گرفتار کارهای مربوط به ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو می شوند که فراموش می کنند رفتار مشتریان خود را در برابر این طراحی ریسپانسیو آنالیز کنند. پس از انجام هر طراحی ریسپانسیوی باید برای بررسی عملکرد آن آنالیزهایی بر روی افرادی که با آن سروکار دارند انجام شود. برای مثال صاحبان وب سایت ها باید پس از ایجاد طراحی ریسپانسیو برای وب سایت خود، CR وب سایت خود برای کاربران تلفن های همراه را به صورت مجزا از کاربران کامپیوترهای خانگی مورد بررسی قرار دهند. در واقع باید بسیاری دیگر از پارامترها که نشان دهنده میزان تعامل کاربران تلفن ها همراه با وب سایت ریسپانسیو است، به صورت مجزا بررسی گردد تا اطمینان حاصل شود که کاربران و خریداران از طراحی ریسپانسیو وب سایت شما رضایت کافی دارند.


    استفاده از یک برنامه ثابت در طراحی های متعدد
    کمپین های بسیاری وجود دارند که شروع به ایجاد برنامه های نرم افزاری All-in-one برای طراحی های ریسپانسیو نموده اند. اما مشکل استفاده از چنین برنامه هایی آن است که ممکن است یک برنامه واحد برای تمامی طراحی ها مناسب نباشد زیرا پلتفرم های تلفن های همراه به توجه و دقت بیشتری نیاز دارند. برای مثال طراحان وب سایت برای کار با ios معمولا از Cocoa و Xcode استفاده می کنند اما این بدان معنی نیست که می توان از این برنامه ها برای تمامی پلتفرم ها استفاده نمود.


    عدم توجه به مساله مسیریابی کاربران در وب سایت
    اگر شما در وب سایت خود منویی دارید که بیش از 3 گزینه در آن وجود دارد، بهتر است به جای آنکه تمام گزینه ها را در صفحه بچینید، منو را به صورت Drop Down (منوهای بازشوند رو به پایین) طراحی کنید که هم فضای کمتری اشغال کند و هم مطمئن شوید که کاربران تمامی گزینه های موجود را در صفحه تلفن همراه خود به خوبی می بینند. علاوه بر این شما باید به خاطر داشته باشید که در طراحی ریسپانسیو، طراحی وبسایت مبتنی بر تلفن همراه را با استفاده از یک صفحه آرایی (Layout) مبتنی بر آیکون یا Icon- Based ایجاد نمایید.


    تست نکردن
    تست کردن عملکرد یک وب سایت پیش از انتشار آن، کاری است که حتما و حتما باید انجام شود اما برخی از طراحان وب سایت ها و برنامه نویسانی که بر روی ریسپانسیو سازی یک وب سایت کار می کنند، پس از اتمام کار خود با وب سایت فراموش می کنند که آزمون های لازم را برای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت انجام دهند. حداقل تست هایی که باید پیش از انتشار سایت انجام شوند، بررسی عملکرد آن در مرورگرهای مختلف و دستگاه های تلفن همراه مختلف می باشد.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: farfari

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Jun 2018
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    اینا چندتا مورد تئوریه که خیلی ام به کار نمیاد




  3. #3
    نام حقيقي: رحیم مرادی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2018
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    جالب بود تشکر



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •