آموزش وارد کردنگیفت کارت اپل در آیفون


ابتدا آيکون App Store را از روي صفحه ي اصلي آيفون يا آيپد خود پيدا کردهو بر روي آن کليک کنيد. پس از لود شدن کامل صفحه , بر روي گزينه ي Feauterd کليک کنيد. اين گزينه در نوار پايين صفحه بوده ودر سمت راست پايين صفحه قابل مشاهده است. پس از لود شدن کامل , صفحه را تا جاي ممکنپايين بياوريد . بر روي گزينه ي Redeem کليک کنيد. چنانچه از شماخواسته شد , اپل آیدی خود را وارد کنيد.در صفحه ي جديد بر روي عبارت دوم يعني واردکردن کد به صورت دستي کليک کنيد. در صفحه ي جديد کادر مستطيلي وجود دارد که بايد کدگیفت کارت آیتونز خریداری شده را در آنجا وارد کنيد.پس از وارد کردن , بر روي عبارت Redeem کليک کنيد. اکنون Apple ID به ميزان اعتبار شارژشده است و میتوانید خرید کنید

آموزش وارد کردنگیفت کارت اپل در کامپیوتر رومیزی


ابتدا نرم افزار آيتونزيا همان iTunes را از سايت اپل دانلود کنيد. سپس آنرا بر روي کامپيوترخود نصب کنيد. پس از نصب, آنرا باز کنيد و بر روي گزينه ي iTunes Store کليک کنيد . اين گزينه سمت راست بالاي نرم افزار است. سپس بر روي گزينه ي sign in کليک کنيد . اين گزينه سمت راست بالا است. در اينمرحله بايد يوزرنيم و پسورد اپل آیدی خود را وارد نماييد. پس از اين که اکانت شما واردشد و صفحه به طور کامل لود شد بر روي ايميل خود در سمت چپ بالاي صفحه کليک کنيد. يکپنجره به صورت عمودي باز ميشود. بر روي گزينه ي دوم يعني Redeemکليک کنيد . منتظرشويد تا صفحه جديد لود شود . بعد از لود شدن صفحه يک کادر مستطيلي خالي را مشاهده خواهيدکرد. کد 16 رقمی iTunesGift Card خود را در اين کادروارد کرده و بر روي گزينه ي Redeem کليک کنيد. اکنون اکانت بهميزان اعتبار خریداری شده شما شارژ شده است.

20 سال پیش در چنین روزی شرکتاپل، شرکت نِکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداًبه اپل بازگشت . نسخه‌ی ویژه‌ی آیفون،نسخه‌ای که بیش از یک سال است در قالب شایعات مختلف همه جوره از آن شنیده‌ایم، بالاخرهدر مراسم اپل رونمایی شد. آیفون بزرگ امسال همانطور که شنیده بودیم، iPhone X نام‌گذاری شده است. این آیفونجدید اپل صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد که تمام جلوی گوشی را پوشانده است. با این حال،قسمتی از بالای گوشی برای قرار دادن دوربین جلو و سنسورهای مختلف، پوشانده شده است
آیفون ایکس (که بهتراست مثل خود اپل آن را آیفون ۱۰ بخوانیم)، بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. جلو و پشت گوشیکاملا شیشه‌ای است و این دو شیشه با فلز به یکدیگر متصل شده‌اند. آیفون ۱۰ در دو رنگخاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود و همین موضوع، از پریمیوم بودن آن می‌گویند.


اپل یک صفحه نمایش OLED روی این آیفون جدید خودش قرارداده است؛ صفحه نمایشی که اپل اسم Super Retina را روی آن گذاشته است. این صفحه نمایش وضوح تصویری برابر با ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسلدارد. مثل آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس صفحه نمایش آیفون ۱۰ هم از تکنولوژی True tone استفاده می‌کند.
با توجه به اینکهآیفون جدید اپل تمام و کمال با یک صفحه نمایش بزرگ پوشانده شده، اپل مجبور به حذف کلیدمعروف هوم شده است. به جای کلید هوم، باید از پایین صفحه به بالا بکشید. همانطور کهشنیده بودیم، اپل بی‌خیال حسگر اثر انگشت شده است. آیفون ۱۰ به جای حسگر اثر انگشت،چهره‌ی شما را نگاه می‌کند تا گوشی را آنلاک کند.
چنانچه از بازیکلش آف کلنز و کلش رویال استفاده میکنید میتوانید با خرید گیفت کارت اپل برای خود جمبخرید و از آن در بازی استفاده کنید. و دهکده خود را قوی تر کرده و تاون حال و لولخود را افزایش دهید . آپدیت بازی کلش آف کلنز هر ماه انجام میشود و آیتم های خوبیبه بازی اضافه میشود
ظرفیت باتری آیفون۸ و آیفون ۸ پلاس به ترتیب ۱۸۲۱ و ۲۶۷۵ میلی‌آمپر ساعت است که نسبت به نسل قبلی خودکاهش داشته‌اند.

آیفون ۸: ۱۸۲۱ میلی‌آمپر‌
آیفون ۷: ۱۹۶۰ میلی‌آمپر‌
آیفون ۶: ۱۸۱۰ میلی‌آمپر‌
آیفون ۶ اس: ۱۷۱۵میلی‌آمپر
آیفون ۸ پلاس:۲۶۷۵ میلی‌آمپر
آیفون ۷ پلاس:۲۹۰۰ میلی‌آمپر‌
آیفون ۶ پلاس:۲۹۱۵ میلی‌آمپر
آیفون ۶ اس پلاس:۲۷۵۰ میلی‌آمپر


اپل اسم Face ID را برای تکنولوژی تشخیص چهره‌ی آیفون ۱۰ انتخابکرده است. این تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند و می‌تواند چهره‌ی شمارا در هر حالتی و حتی در مرور زمان و با تغییرات مختلف، بشناسد. برای شناسایی چهره،اپل روی آیفون ۱۰ یک فلش که نور تولید می‌کند و یک سنسور فروسرخ قرار داده است. اپلمی‌گوید که شانس آنلاک شدن آیفون ۱۰ توسط چهره‌ی فرد دیگری به غیر از صاحبش، ۱ در۱ میلیون است.


دوربین آیفون ۱۰ تفاوتیبا آیفون ۸ پلاس ندارد؛ یعنی همان دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار داده شده‌اند.دو لنز این گوشی هم همان دیافراگم f/1.8 و f/2.4 را دارند. البته بهجای یک لنز، هر دو لنز گوشی لرزشگیر اپتیکال دارند.


پردازنده‌ی داخلیآیفون ۱۰ هم تفاوتی با آیفون ۸ ندارد. همان پردازنده‌ی A11 روی آیفون ۱۰ قراردارد. این گوشی هم‌چنین مثل آیفون ۸ شارژ بی‌سیم دارد. این گوشی هم‌چنین از تکنولوژیبلوتوث ۵ استفاده می‌کند. البته هنوز هیچ لوازم جانبی عرضه نشده که از بلوتوث ۵ استفادهکند.
همانطور که شنیدهبودیم آیفون ۱۰ قیمت بالایی دارد. مدل ۶۴ گیگابایت این گوشی ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شدهاست و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم با قیمت ۱۱۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.



موضوعات مشابه: