نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5
سپاس ها 4سپاس
  • 1 توسط ld25489
  • 3 توسط saeednet74

موضوع: دانلود رایگان فیلم آموزشی طراحی صفحات وب با HTML5 و CSS3 صفر تا صد و پروژه محور

  
  1. #1
    نام حقيقي: saeed

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    khorasan
    نوشته
    270
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    162

    Thumbs up دانلود رایگان فیلم آموزشی طراحی صفحات وب با HTML5 و CSS3 صفر تا صد و پروژه محور

    به نام خدا میهن لرن از این پس با طرح های آموزشی جدید و کاربردی شما را همراهی خواهد کرد که یکی از این طرح ها، طرح قدم به قدم تا بازار کار می باشد که برای هر زمینه ای آموزش های آنرا تولید خواهیم کرد که تصمیم گرفتیم ابتدا از طراحی وب شروع کنیم و قدم به قدم شما را به درجه استادی برسانیم و هم اکنون بسیار خوشحالیم که با آموزشی درجه یک و روان بار دیگر همسفر راه علم آموزی هموطنان گرامی مان هستیم.
    پیشتر در سایت میهن لرن آموزش های مختلفی در حوزه وب منتشر شده است که مطمئنا آنها را مشاهده کرده اید. این آموزش و آموزش هایی که از این پس تولید خواهد شد حاصل بازبینی آموزش های قبلی و رفع اشکالات دوستان است و همچنین با بررسی نیاز های بازار کار، هم اکنون این اطمینان را به شما میدهیم با توجه به تجارب کسب شده از دوره های پیشین این دوره آموزشی که رایگان تقدیمان خواهد شد بهترین مجموعه آموزشی این زمینه خواهد بود و پس از مشاهده کامل آن شما در این زمینه خبره خواهید شد.


    اولین قدم برای اینکه شما بتوانید یک استاد طراحی صفحات وب شوید و یا اینکه وارد بازار کار این حوزه شوید، یادگیری طراحی ظاهری سایت و تولید چهارچوب کلی سایت توسط اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد و بسیار مهم است که این قدم را بخوبی فرابگیرید و بر مباحث آن مسلط شوید.

    • در این مجموعه چه خواهیم آموخت؟

    همانطور که از عنوان مجموعه مشخص است در این مجموعه آموزشی قصد داریم بطور کامل جدیدترین ورژن زبان های HTML و CSS را به صورت عملی و کاربردی به شما آموزش دهیم تا به کمک این زبان ها بتوانید چهارچوب اصلی سایت خود را طراحی کنید. سپس در مجموعه ها و گام های بعدی به مباحث بعدی و برنامه نویسی خواهیم پرداخت. دقت کنید برنامه نویسی و طراحی متفاوت هستند که ما در اینجا از مبانی طراحی شروع کرده و به تدریج به مراحل پیشرفته تر می رسیم.


    هر وب سایتی که در اینترنت مشاهده می کنید می تواند یا پویا باشد و یا ایستا که اکثرا امروزه بصورت پویا (Dynamic) می باشد یعنی با کاربران تعامل دارد. وب سایت ها شامل دو بخش می باشند، مرحله اول: ظاهر سایت یا Front-end که به کاربران نمایش داده می شود، تک تک صفحاتی که شما از یک وب سایت مشاهده میکنید همین قسمت می باشد که دیزاین یا طراحی آن برعهده یک طراح صفحات وب است. اگر بخواهیم بطور استاندارد مراحل تولید صفحات وب را پیش برویم در اولین گام یک گرافیست که دارای خلاقیت است در نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ تمامی صفحات (مانند: صفحه اصلی، تیپ صفحات فرعی مثل تماس با ما، درباره ما، صفحه نمایش مطاب و ثبت نظرات، صفحه پنل کاربران، پنل مدیریت و..) را طراحی میکند و در قالب عکس آنها را به کد نویس می دهد که این عکس های طراحی شده را مکاپ می گویند، در واقع تک تک صفحات سایت در قالب عکس و دمو در اختیار مدیر پروژه یا مشتری قرار میگیرد تا درصورت تایید به کد نویس داده شود و کدنویسی که همان تبدیل عکس ها به صفحات وب است انجام شود. بطور کلی می توان گفت نقشه سایت در این مرحله مشخص و پیاده سازی میشود که این سایت قرار است چه کاری انجام دهد و چه امکاناتی داشته باشد. در مرحله کدنویسی طراح وب می تواند از زبان های HTML5، CSS3، جاوااسکریپت، فریم ورک هایی مانند بوت استرپ، جی کوئری و.. استفاده کند تا صفحات ریسپانسیو یا واکنشگرایی را خلق کند که در همه دیوایس ها قابل نمایش باشد. مرحله دوم: پس از اینکه طراحی صفحات سایت انجام شد (همان ظاهر سایت برای تمام صفحات) نوبت آن رسیده است که به این صفحات روح یا همان پویایی را بدهیم تا با کاربران خود تعامل برقرار کنیم چون فقط یک ظاهر تنها کافی نیست، سایت نیاز به امکانات و ارتباط با مخاطب دارد. در این مرحله که به آن برنامه نویسی سایت (برنامه نویسی تحت وب یا برنامه نویس Back-end) گفته می شود، امکان سنجی و پیش بینی می شود که برای این سایت با این امکانات از چه زبانی استفاده شود برای برنامه نویسی بهتر است تا پاسخگوی دائم بازدیدکنندگان باشد ضمن اینکه امنیت آن تامین شود. همچنین سروری که قرار است پس از برنامه نویسی به آن مراجعه کنیم مشخص می شود بعنوان مثال سرور ما قابلیت پشتیبانی از پایتون را خواهد داشت یا پی اچ پی و ایا چنین سروری را می توانیم با هزینه برآورد شده تهیه کنیم یا خیر که سایر جزئیات در فیلم آموزشی همراه این پی دی اف گفته می شود که از سایت میهن لرن قابل دانلود است.
    ضمنا ایجاد سایت علاوه بر دو بخش گفته شده شامل طراحی بانک اطلاعاتی هم می شود، چونکه می توان گفت بانک اطلاعاتی مربوط به هر دو پخش می باشد دیگر ما انرا بطور خاص در هیچ دسته بندی جای ندادیم و در طول اموزش ها اشاره خواهیم کرد، هر چند که در زمان برنامه نویسی آنرا ایجاد خواهیم کرد یعنی در مجموعه های بعدی.





    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: saeed

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    khorasan
    نوشته
    270
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    162

  3. #3
    نام حقيقي: سارا

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    دانلود رایگان فیلم آموزشی طراحی صفحات وب با HTML5 و CSS3 صفر تا صد و پروژه محور

    مرسی من حتما دانلودش میکنم.


    saeednet74 سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: saeed

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    khorasan
    نوشته
    270
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    162
    farzad16، farzad16 و farzad16 سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: masoud

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    من دانلود کردم واقعا دستت درد نکنه خیلی خوب بود
    لطفا اگه بازم فیلم آموزشی دارید بزارید تا استفاده کنیم
    بازم ممنون








کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •