سلام و خسته نباشید، نمی‌دونم مشکلم رو اینجا می‌تونم مطرح کنم یا نه ولی چاره‌ی دیگه‌ای نداشتم، به این امید اینجا مطرح کردم که شاید دوستان بتونن این مشکل من رو رفع کنند.

مشکل اینه که هنگام اجرای یک بازی آنلاین در کنسول پلی استیشن 4، با اینترنت خونه که از طریق کابل لن به کنسول وصل شده به سرور بازی وصل نمیشه، (سرعت اینترنت کاملا خوبه، و بازی‌های دیگه به راحتی بصورت آنلاین اجرا می‌شوند)، اما وقتی که اینترنت گوشی رو هات اسپات می‌کنم با وجود اینکه سرعت نت گوشی خیلی کمه به راحتی به سرور این بازی وصل میشه. تمام دوستانم هم به راحتی این بازی رو آنلاین انجام میدن. من از اینترنت وایرلس نقطه به نقطه استفاده می‌کنم. با شرکت تماس گرفتم و گفتند واقعا خیلی عجیبه و هرچی پرسیدم راه حلی نداشتند، حتی ازشون پرسیدم که آیا سرور بازی از جانب شما اشتباها مسدود شده و جواب دادن که اصلا چنین چیزی نیست. واقعا نمی‌دونم چیکار کنم، من برای انجام دادن این بازی خیلی هزینه کردم و کنسول رو فقط به خاطر این بازی خریدم ولی حالا نمی‌تونم آنلاین بشم. روتر من Tenda هستش که 4 پورت لن داره و یه ورودی WAN که از آنتن پشت بام یه کابل بهش خورده. من حتی روتر رو برداشتم و از آنتن مستقیم کابل رو به
کنسول وصل کردم (کنسول قابلیت ppoe دارد) اما باز هم به سرور بازی وصل نشد. واقعا ممنون میشم اگه کمکم کنید، من حتی حاضرم برای حل این مشکل هر هزینه‌ای باشه پرداخت کنم.

یا حق،



موضوعات مشابه: