نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: چرا سرعت گوشی اندرویدی‌تان کم شده است؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: bahrami

    خواننده شناسه تصویری sargonco
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    6
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1

    چرا سرعت گوشی اندرویدی‌تان کم شده است؟

    عوامل زیادی وجود دارد که سرعت گوشی به آن ها وابسته است. باکمی دقت در کنترل این عامل ها می توان سرعت گوشی را بالا برد.
    احتمالا شما هم توجه کرده اید که گوشی شما در ابتدا سرعت خوبی داشته است اما با گذشت زمان، از سرعت آن کاسته می شود.این بدان معنا نیست که گوشی شما دچار مشکل شده است.
    شما می توانید با استفاده از بعضی ترفندهای ساده، سرعت گوشی را مجددا بالا برده و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید. راههای زیادی برای برطرف کردن این کسر سرعت وجود دارد که می خواهیم به آن بپردازیم.

    1. مشکل را شناسایی کنید


    اولین کاری که باید انجام دهید، پی بردن به علت کم شدن سرعت گوشی است. برنامه Trepn Profiler که به وسیله شرکت Qualcomm طراحی شده، وضعیت و بار CPU گوشی را برای شما نمایش می دهد، همچنین بار اطلاعات مبادله شده با اینترنت را نیز می توانید از طریق این نرم افزار پیگیری کنید.

    2. کمبود فضای گوشی


    تمام عکس های ذخیره شده و برنامه های نصب شده بر روی گوشی، فضای آن را اشغال می کنند. به گوشی خود اجازه دهید نفس بکشد تا برنامه هایی که می خواهید را به خوبی اجرا کند. یکی از دلایل کاهش سرعت گوشی، پر شدن فضای گوشی است.
    به تنظیمات گوشی خود بروید و منوی Storage را باز کنید و ببینید که چه برنامه هایی فضای زیادی از گوشی اشغال کرده اند،ٍ آن ها را حذف کنید. راه های دیگری برای آزاد کردن فضای گوشی وجود دارد. فایل هایی که دانلود کرده اید احتمالا هنوز روی گوشی شما موجود است و حافظه گوشی شما را اشغال کرده اند، پس آن ها را پاک کنید تا فضای بیشتری در گوشی شما به وجود آید.

    3.ویجت ها را کنترل کنید


    ویجت هایی که بر روی صفحه اول گوشی خود نصب کرده اید، برای شما بسیار کارآمد و مفید هستند اما هر کدام از آن ها بخشی از حافظه دستگاه شما را اشغال می کنند. اگر روی گوشی خود ویجتی دارید که از آن استفاده نمی کنید، بهتر است آن را غیر فعال کنید. هیچ ضرری ندارد که شما ویجت های فعالی داشته باشید که از آن ها استفاده نمی کنید، اما این المان ها در صورتی که زیاد باشند، سرعت گوشی شما را کم خواهند کرد.

    4.انیمیشن ها و اضافات


    بسته به لانچری که استفاده می کنید، انیمیشن ها و جلوه های ویژه ای در گوشی خود می بینید. در ظاهر این جلوه ها عالی هستند اما می توانند سرعت گوشی را کم کنند. وارد تنظیمات لانچر خود شوید و انیمیشن ها و جلوه های اضافی را غیر فعال کنید.

    5.برنامه های اضافی را ببندید


    باز کردن چند برنامه در کنار هم پرش از یکی به دیگری را راحت تر می کند، اما این کار بر روی سرعت گوشی تاثیر گذار است. بهتر است وقتی از برنامه ای خارج می شوید، آن را ببندید و هر زمان که به آن احتیاج دارید، مجددا آن را باز کنید.

    6. گوشی خود را Restart کنید
    یک راه سریع و ساده برای افزایش سرعت گوشی، Restart کردن آن است. این کار حافظه Cache گوشی شما را خالی می کند، برنامه های غیر ضروری را می بندد و باعث می شود گوشی روان تر کار کند. کافیست دکمه Power گوشی را نگهدارید و گزینه Restart را انتخاب کنید.


    7. عمیق تر جستجو کنید
    به یاد داشته باشید که می توانید با مراجه به تنظیمات باتری گوشی، برنامه هایی که مصرف زیادی دارند را ببندید. همچنین می توانید مقدار استفاده شده از RAM گوشی را در Settings/Apps ببینید و برنامه هایی که حافظه RAM گوشی شما را مشغول کرده اند را ببندید.



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط M-r-r : 2015-10-11 در ساعت 02:18 PM

کلمات کلیدی در جستجوها:

علت کم شدن سرعت گوشی

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •